Η κοκκινομάλλα ντετέκτιβ...

3.4K 273 35
                                    

Κάθριν..

Αυτές οι μέρες ήταν δύσκολες για εμένα, βρισκόμουν σε ένα τρομερό δίλημμα και δεν ήξερα τι να κάνω! Είχα ακούσει κάτι σημαντικό και δεν ήξερα αν έπρεπε να το πω στον Νικ ή όχι; Και αν δεν άκουσα σωστά; και αν αυτό που άκουσα καταστρέψει μια ολόκληρη οικογένεια; Αλλά από την άλλη όμως μπορεί να σώσει την εταιρεία και ο Νικ να ξεφορτωθεί όλους αυτούς που του κάνουν την ζωή μαρτύριο! Πραγματικά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω και προσπαθώ μα βάλω τα πάντα σε μια ζευγαρια να δω τα θετικά και τα αρνητικά και ποια υπερισχύουν αλλά τίποτα δεν με βοηθάει!! Προς το παρόν θα βάλω κάποιον να κάνει μια έρευνα για να δούμε τι ακριβώς τρέχει με αυτήν την κατσικα και με τον τράγο και μετά θα μιλήσω με τον Νικ, θέλω να είμαι απόλυτα σίγουρη πριν κάνω την οποιαδήποτε κίνηση!!

Έτσι και εγω, έκανα την έρευνα μου και βρήκα την καλύτερη ντετέκτιβ της Νέας Υόρκης και όχι μόνο! Έτσι την πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ένα ραντεβου μαζί της σε λίγη ώρα και πρέπει να φύγω με μια πιστευτη δικαιολογία από την εταιρεία, ώστε να μην υποπτευθει κάτι ο Νικ! Χωρίς να χτυπήσω καν την πόρτα, μπήκα μέσα και τον είδα να πνιγεται μέσα σε ένα βουνό από χαρτιά!! Έχω να το πω, το τελευταιο διάστημα, ειναι κύριος με το Κ κεφαλαιο!

-Αγάπη μου ζεις; τον ρώτησα κοροριδευοντας τον..

-Με όλα αυτά που με φορτωσες τι να κάνω; είπε χαλαρωνοντας λίγο την γραβάτα του!!

-Μην παραπονιέσαι, είσαι ο πρόεδρος της καρδιάς τους, πρεπει να δίνεις το καλό παράδειγμα και να εργάζεσαι.., είπα πήγα δίπλα του..

-Ναι τρομάρα μου, τέλος πάντων με ήθελες κάτι; με ρώτησε και προσπάθησα να φανώ όσο πιο πειστική γίνεται, γιατί δεν είμαι καθόλου καλή στα ψέμματα..

-Με πήρε η κολλητή μου τηλέφωνο και μου ζήτησε να πάω να την βοηθήσω σε μια δουλειά που έχει, και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα να πάω να την βοηθησω.., είπα με σταθερή φωνή..

-Να πας αγάπη μου και μετά πήγαινε σπίτι να ξεκουραστείς και να ετοιμαστεις γιατί το βράδυ έχουμε επίσημη έξοδο.., είπε και ξαφνικά αγχώθηκα για το τι θα φορέσω..

-Και που θα πάμε αν έχει καλό ερώτημα..; ρώτησα

-Στην Metropolitan Opera, ο παραγωγός της παράστασης του Figaro, είναι γνωστός μου και με καλεσε στην πρεμιέρα..., είπε σαν να είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό! Είναι τόσο ακριβά τα εισιτήρια στην metropolitan, που ούτε απέξω δεν περνάω... Δεν λέω, παίρνω καλά λεφτά από την εταιρεία, αλλά το θεωρώ άσκοπο να ξοδεύονται εκεί..

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora