–Max,stau singură nu îți face griji.
Spune Meggie fiind atentă la telefon.–Cine a zis că sunt Max.
Spune Dean.Meggie se uită la persoana de lângă ea.
–Dean?
Întreabă mai mult speriată Meggie.–În carne și oase,dar tu păpușă?
Spune Dean pe un ton superior.Max se întoarce la cei doi și își îndreaptă privirea spre Dean.E nervos.
–Lasă-mi micuța în pace!
Spune Max vizibil nervos."De ce e așa de nervos?" se întreabă Meggie în gând.
–De nu..?
Întreabă Dean pe același ton de superioritate.–O să vezi tu...Chiar vrei să vezi de ce sunt în stare?
O întoarce Max.–Eu mă duc în față...Ne mai vedem păpușă.
Spune Dean și pleacă.–Idiotul ăla...
Spune Max printre dinți.–Mai ușor Max.
Spune Alex și îl calmează.Meggie se ridică de pe scaun și îi dă un sărut pe obraz.Max își revine și Meggie îi zâmbește.
–Sigur nu vrei să stau cu tine?
Întreabă Max.–Nu...Sunt bine.Stai cu Alex.
Spune Meggie și se așează.Max se așează și el pe locul lui.
Meggie își anunță mama prin mesaje că nu poate să răspundă la telefon câteva zile.
***
Locul e frumos.În mijlocul naturii...Fără părinți și electronice.Toți încearcă să facă corturile.
–Cu cine stai în cort?
Întreabă Max.–Singură.Aș fi stat cu Jessie,dar pe ea nu au lăsat-o părinții.
Spune Meggie începând să monteze cortul.–Stau eu cu tine...Tu știi să montezi un cort?
Spune Max și când se uită la cort e deja gata.Meggie zâmbește.–Asta a fost rapid.
Spune Max și o ciufulește pe Meggie.–Hei!
Spune Meggie puțin supărată.–Gata?
Spune Alex apărând de nicăieri.–Da.
Spun amândoi la unison aruncând bagajele în cort.–Trebuie să strângem lemne.Haideți.
Spune Alex.Meggie o ia înainte și țopăie fericită,se împiedică de o creangă și cade.
–Au.
Spune Meggie.–Ai prins iepurașul?
Întreabă Max amuzat și o ajută pe Meggie să se ridice.–Da.E unul mare.
Spune Meggie pe o voce de copilaș și se ridică pe vârfuri și îl sărută scurt,după care zâmbește.–Cineva se uita la noi.
Spune Meggie și o ia din nou înainte.Alex îl oprește pe Max și Meggie e cu mult în față.
CITEȘTI
Te urăsc!...Și eu te urăsc! Volumul 1 |În curs de editare|
Novela JuvenilO poveste de ură sau de dragoste? Ce se întâmplă atunci când Meggie se îndrăgostește până peste cap de un băiat din clasa din care face parte și persoana pe care o urăste cel mai mult? Chiar va face tot posibilul să fie împreună cu el, recurgând la...