~Capitolul 4~

408 22 1
                                    

Meggie își pune mâna în părul lui Max și îl trage puțin înspre ea, vrea să bage foarfeca în el, dar se întâmplă ceva neașteptat.
"E așa de moale...Nu știam asta." își zice Meggie în gând începând să se joace cu părul lui Max preț de câteva minute.Își retrage mâna ușor și se uită la el.

-Nu pot să fac asta...Nu pot să îi tai părul...Nu sunt chiar așa...Oricât de idiot și enervant este, spune Meggie în șoaptă scuturând-și ușor capul.

"Ce naiba este în neregulă cu mine?De ce fac asta?De ce încă stau aici și mă uit la el..Se poate trezi în orice cli..." ea nu își termină șirul gândurilor deoarece Max dă peste mâna în care ținea foarfeca.Șatena tresare și scapă foarfeca din mână, în urma ei auzindu-se un zgomot care răsună în toată camera pentru câteva secunde.Inima lui Meggie o ia la galop.

"Dacă Max se trezește, acum...M-am ars...La propriu.Ce naiba a fost în capul meu?" își zice șatena în gând fiind speriată de situația în care se află, își aude bătăile inimii răsunând în urechi, dar nu mai face vreo mișcare ea rămâne ca o statuie.După câteva secunde de stat așa simte ceva cald pe brațul ei începând să o strângă tare.

-Ce naib..., Meggie încearcă să zică, dar este surprinsă de Max care o trage în pat astfel ajungând langă el și o strânge în brațe.E cu spatele către el, dar îi simte respirația în ceafă.Șatena înghite sec.

"S-a trezit...Am pus-o.Trebuie să îl înfrunt...Va fi atât de rușinos!Trebuia să stau acasă și să dorm.La naiba cu idiotul ăsta!" își zice Meggie în gând.Se întoarce spre el cu ochii închiși știind deja ce o așteaptă.Îi deschide ușor și mare e mirarea ei.Max încă doarme, șatena răsuflă ușurată.Își dă seama că este la o distanța foarte mică de el.Încearcă să se îndepărteze de el, dar a fost o idee proastă, deoarece este trasă și mai mult înspre el astfel corpurile lor acum sunt lipite.

-Idiotul ăsta, murmură Meggie încercând să iasă din strânsoarea șatenului.Oftează.Mai încearcă, dar nimic.

-Nu pleca!Mai stai!Te roog!, spune Max chiar dacă doarme și o strânge și mai tare pe Meggie ca să nu plece.

"Tipul ăsta...Trebuie să găsesc ceva..." își zice Meggie în gând și analizează obiectele din jurul ei.Deasupra capului ei se află perna care a aruncat-o dimineața.Își scoate mâinile ușor și ia perina.Se împinge ușor de corpul lui Max și pune rapid perina foarte aproape de el.Acesta îi dă drumul lui Meggie și ia perina strâns în brațe.

"A fost aproape...Poate prea aproape.Eu și ideile mele mărețe care m-ar fi băgat în groapă."își zice Meggie în gând în timp ce se ridică ușor din patul lui Max.Sare și ajunge înapoi în camera ei, în siguranță.Ea răsuflă ușurată și se pune să doarmă în patul ei.

***

"Huh?Ce naiba?De ce țin atât de strâns perina asta în brațe?Iară visez chestii ciudate...La naiba și e și perina lui Meggie...Ce se întâmplă aici?" își zice în gând foarte confuz Max dând drumul la perină.Se ridică din pat și se întinde puțin.

"Totuși mi s-a părut că am dormit cu cineva...Probabil imaginația mea o ia razna..." se gândește în timp ce se uită confuz la patul lui.Își scutură capul și își îndreaptă atenția spre camera lui Meggie.

"Încă nu s-a trezit?Hmm...Ce ar fi să îi fac o mică surpriză?" își zice Max în gând și merge la baie cu o sticlă.O umple cu apă.Merge la geam și sare în camera ei.Se apropie de patul lui Meggie și este pregătit să arunce cu apă pe ea, dar nu face acest lucru.

Te urăsc!...Și eu te urăsc! Volumul 1 |În curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum