Capitolul 15

333 16 5
                                    

–Vin și eu cu voi.
Spune o voce din spatele celor doi...

Max și Meggie se întorc în același timp.În fața lor se află Sara.Începe să picure semn că o să urmeze o ploaie,nu tocmai plăcută.

–Bine atunci...
Spune Meggie veselă.

Niciunul nu mai apucă să zică ceva pentru că sunt întrerupți de vocea unei profesoare transpmisă prin difuzoare:
–Toți elevii să se prezinte la focul de tabăra în 10 minute...

–Dar mai înainte am fost...
Spune Meggie puțin tristă și cei trei încep să se deplaseze.

–Oare ce s-a mai întâmplat acum?Sper să nu fie mai rău ca ieri...
Spune Sara gânditoare.

–Cum adică?
Întreabă deodată Max și Meggie.

–Voi nu ați fost ieri?Eh...Nu e nimic importat...Eu trebuie să merg undeva.Ne vedem acolo.
Spune Sara grăbită și fuge.

–Asta a fost ciudat...
Spune Meggie.

–Azi se pare că facem încă o baie.
Spune Max amuzat făcând-o pe Meggie să chicotească.

***

–Ne pare rău,însă vă anunțăm că astăzi plecam de aici.Ploaia nu se mai oprește.Puteți să vă duceți să împachetați.În jumătate de oră plecăm.
Spune un profesor după care pleacă.

–Off.Și nu am făcut mai nimic.
Spune Meggie tristă.

–Măcar o să ne aducem aminte de peripeția de ieri.
Spune Max și își pune mâna după capul lui Meggie.Meggie începe să chicotească.

***

Totul este gata.Toate bagajele sunt puse în autobuz și elevii sunt pe locurile lor.Meggie e foarte tristă.Se observă pe fața ei.Max se așează lângă Meggie.

–Ești bine?
Întreabă Max grijuliu și Meggie se întoarce spre Max.

–Sunt bine...Doar mă gândeam la ceva...
Spune Meggie schițând un zâmbet.

–Ba nu,nu ești.
Spune Max.

–Sunt bine!
Spune Meggie puțin nervoasă.Se apropie de Max și acum observă că mai au câțiva centimetri.Meggie se pune pe partea ei și adoarme.Capul ajunge pe umărul lui Max.

***

Meggie și Max se îndreaptă spre casele lor.Meggie e prinsă în gândurile ei.Max se uită la ea,dar ea nu zice nimic doar merge.Deodată își ridică capul și observă pe cineva în fața ușii de la casă.

–Văd bine?
Spune Meggie arătând cu degetul.

–Da.
Spune Max.

Meggie lasă valiza în mijlocul drumului și începe să fugă la mamei ei.Ajunge în fața ei și o ia în brațe.

–Bine ai venit acasă.
Spune Doamna Megan și zâmbește.

Max vine din urmă și îi aduce bagajul lui Meggie.

–Ai uitat ceva.
Spune Max amuzat arătând spre bagajul lui Meggie.

Te urăsc!...Și eu te urăsc! Volumul 1 |În curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum