–Ce ai făcut?
Întreabă Jessie puțin nervoasă,având mâinile încrucișate și bătând din picior nervos...Alex înghite sec..."Am dat de dracu..."își zice acesta în gând.
–Ce să fac?
Întreabă rapid Alex cu speranța să scape,dar se pare că nu îi reușește.–Nu îmi ocoli întrebarea!Unde e Max?Ce ați mai făcut acum?
Spune Jessie uitându-se în ochii lui Alex.–Și-a găsit dragostea.
Spune Alex dându-și ochii peste cap.–Cum adică?
Întreabă Jessie fiind foarte confuză.–Adică încă nu sunt împreună.Doar au făcut cunoștința...
Spune Alex lungind propozițiile...–Nu mai ocoli subiectul și spune azi!
Spune Jessie destul de nervoasă.–Păi,am decis ca Max să iasă cu cineva să vedem dacă cumva Meggie e geloasă și dacă e așa Max și Meggie o să fie împreună,nu?
Spune Alex rapid.Când Jessie aude își dă o palmă peste frunte.–Îți dai seama că nu o să meargă,nu?Acum...Nu mai e cale de întoarcere.
Spune Jessie destul de serioasă.–Cum adică?
Întreabă confuz Alex.–Păii...Vezi tu...Meggie nu se lasă ușor...Adică pur și simplu ea așteaptă primul pas sau ceva de genul.Nu vrea să cedeze în fața lui Max și cred că e la fel și cu Max,nu?...Amândoi sunt doi idioți.
Spune Jessie calm uitându-se la Alex,după care oftează zgomotos.–Ai dreptate.
Afirmă Alex.Între cei doi devine o liniște deplină.Peste câteva secunde,Jessie decide să o spargă:
–Chiar îmi lipsesc zilele când ieșeam toți patru și cei doi își găseau orice motiv de ceartă...
Spune pe un ton amuzat.–Am o idee!
Spune Alex sigur pe el.–Să te aud.
Spune Jessie puțin nesigură de ce idee mai are Alex de data asta...–Păi azi e vineri...
Spune Alex,dar este întrerupt de Jessie:
–Eu mă întâlnesc cu Meggie și tu cu Max veniți la noi,nu?
Întreabă Jessie așteptând răspunsul.–Eu mă gândeam la alt ceva...Dar e bun și așa...La Meggie să venim sau...?
Spune Alex rapid.–Da...Așa rămâne atunci...Eu nu o să îi zic nimic lui Meggie.
Spune Jessie fericită.***
Alex bate de ceva timp la ușa lui Max.Bate încontinuu.
–Ho,bă că acum vin!
Țipă Max,dar bătaia din ușă nu se oprește.Max deschide ușa și primește doi pumni în cap.–Pentru ce a fost asta?
Întreabă Max confuz în timp ce îi prinde mâna lui Alex,iar cealaltă mână fiind în locul unde s-a lovit..Alex își întoarce capul și se uită la Max.–În sfârșit ai deschis.
Spune Alex oftând și trăgându-și mâna din strânsoarea lui Max.Max îl invită pe Alex înăutru și închide ușa după el.Alex se așează pe canapea și Max stă în picioare.
–Deci...S-a întâmplat ceva?
Întreabă Max confuz de apariția prietenului său.–Nu...Cum o mai duci cu Kirra?
Întreabă Alex fiind curios uitându-se la Max.–Nici eu nu știu.Nu am mai vorbit cu ea de ieri.Am doar numărul ei de telefon...Cred...
Spune Max foarte greu încercând să își amintească.–Trebuie să faci ceva mai mult.
Spune Alex nervos.–Azi nu a fost la școală.I-am trimis mesaj și mi-a răspuns...
Spune Max arătând conversația prietenului său.–Faci progrese...Cred...În fine trec la subiect...Tu vi cu mine!
Spune Alex luându-l de mână și târându-l după el.Ajung în fața ușii lui Meggie.
–Ce dracu faci?
Întreabă Max în șoaptă confuz.Alex nu îl bagă în seamă și sună la ușă.Pe ușă apare Jessie.–Hei.
Spune Jessie uitându-se urât la Alex.–Salut.
Spun băieții la unison.Jessie îi invită înăuntru și zice:
–Meggie s-a dus până la magazin.Alex am ceva de vorbit cu tine.
Spune accentuând ultima propoziție.–Eu mă simt în plus...Așa că o să mă duc...ăăă...Pe terasa din spate...
Spune Max plecând de lângă cei doi."Ăștia doi pun ceva la cale.."își zice Max în gând ajungând pe terasă și uitându-se în față.
Deodată se aude un mieunat și acesta tresare...Se uită spre sursă și vede ghemotocul negru de blană,pisoiul lui Meggie.
–Ce e cu tine aici?
Întreabă Max luând pufoșenia în brațe,care a început să toarcă.Mai stă ceva timp și îl lasă jos.Pisoiul se așează lângă Max și amândoi se uită în față.Max rămânând pierdut în gândurile sale.
–Cum ai reușit să îl convingi?
Întreabă Jessie uitându-se la Max.–A fost ușor...L-am adus cu forța...
Spune Alex pe un ton amuzat.–Mă mir cum a rămas.
Spune Jessie.–Păi dacă ai lăsat pisoiul afară.A rămas.Mă gândeam eu că o să plece prin spate,dar pisoiul l-a făcut să nu mai plece...Pisoii sunt slăbiciunea lui sau ceva de genul...
Spune Alex uitându-se la Max.Deodată ușa se aude și Meggie apare cu două sacoșele în mână...În timp ce se descalță zice:
–E destul de friguț afară...
Spune după care îl observă pe Alex și zice zâmbind:
–Nu știam că vii si tu Alex.
Pune plasele pe masă și se uită împrejur.–Max?
Întreabă confuză.–Aaa.Nu știu...Unde e pisoiul?
Spune Alex evitând întrebarea lui Meggie punând alta.–Cred că e afară.Mă duc să îl aduc...
Spune Meggie grăbită.–Ce plan ai avut Alex...
Spune Jessie în șoaptă.–Totul a fost pe moment...Acum rămâne să vedem ce fac cei doi...Poate nici nu o să se vadă dacă e așa întuneric afară.
Spune Alex în șoaptă ușor amuzat.–Sper să iasă ceva bun...Nu îmi place să îi văd pe unul într-o parte și altul în altă parte...
Șoptește Jessie.–Rămâne să vedem...Ce se v-a întâmpla cu cei doi...
Șoptește Alex.Meggie iasă afară și închide ușa începând să scârțâie.Se uită împrejur și nu prea vede mare chestie.Max se întoarce.
–Cine e acolo?
Întreabă Meggie puțin speriată apropiindu-se încet spre Max.Max nu zice nimic doar stă și analizează fiecare mișcare a lui Meggie.Meggie desigur că este împiedicată...Ea se împiedică și Max o prinde în brațele lui.
Inima lui Meggie bate foarte tare.Cu ajutorul luminii de la lună poate să îi observe fața lui Max.
Meggie nu face nimic doar stă și se uită.Începe să se apropie de fața lui Max și Max face la fel.
*greseli* *needitat*
CITEȘTI
Te urăsc!...Și eu te urăsc! Volumul 1 |În curs de editare|
Genç KurguO poveste de ură sau de dragoste? Ce se întâmplă atunci când Meggie se îndrăgostește până peste cap de un băiat din clasa din care face parte și persoana pe care o urăste cel mai mult? Chiar va face tot posibilul să fie împreună cu el, recurgând la...