Capitolul 21

335 21 7
                                    

–Chiar așa i-ai zis?
Întreabă Alex către prietenul său.

–De câte ori să îți zic?Trebuie să vorbesc pe altă limbă?
Întreabă Max puțin nervos dându-și o palmă peste cap.

–Deci să înțeleg...spune Alex făcând o pauză...Tu...spune arătând spre Max...Te-ai dus la Meggie...Max dă afirmativ din cap...Nu i-ai zis nimic,doar ai tras-o lângă tine și ai sărutat-o,iar după ai zis că ai sărutat persoana greșită?
Spune Alex și Max dă afirmativ din cap.Alex își dă o palmă peste cap.

–Și acum?
Întreabă Alex puțin confuz.

–Tu ce crezi?Mi-a închis ușa în nas...Când a auzit nici nu a mai vrut să mă vadă...
Spune Max amuzat amintindu-și cele întâmplate.

–Așa a făcut deci...Știu...E geloasă deci...
Max se uită confuz la afirmațiile pe care le spune prietenul său.Nu înțelege unde se îndreaptă cu astea...Alex doar zâmbește la Max.Un zâmbet care nu vestea ceva bun.

–Îmi miroase că ai un plan...Am plecat de aici.
Spune Max rapid luând-o din loc.

–Dar nu am planuri așa de rele...Nici măcar nu l-ai auzit.
Spune Alex ajungându-l din urmă pe Max.

–Uimește-mă!
Spune Max oprindu-se.Se oprește și Alex.

–O să vezi.Acum haide la ore.Ai pierdut multe...
Spune Alex trăgându-l pe Max după el.Mai mult târându-l.

Max oftează zgomotos și ajunge într-o bancă cu Alex.Nu poate să fie atent la nimic.E complet distras.Nu își mai poate așeza gândurile în oridine.Toate sunt date peste cap.

Max este complet paralel cu lumea în acest moment.Alex îi mai face semne sau își mai flutură mâna,dar degeaba...

***

Max cu greu s-a trezit la realitate.Acum este treaz.Observă ceva și pufăie nervos.O vede pe Meggie trasă de mână de Dean.Merg pe coridor pe lângă Max.Max se întoarce repede să nu fie observat.După ce vede că cei doi că au plecat acesta dă cu toată puterea lui un pumn în perete.

"Pereții ăștia sunt mai tari decât am crezut..."își zice Max în gând fluturând mâna cu care a dat în perete.

"Acum mă doare...Grozav!"mai zice Max în gând.

"Max revino-ți!Ea nu te place...Tu nu o...La naiba!Ce dracu am pățit?De când sunt atât de sentimentalist?Nici nu mă mai cunosc!La naiba!"își zice Max nervos în gând dând cu pumnul în perete,dar mai încet să nu cumva să mai facă vreo tâmpenie.

Ajunge în cantină și scanează locul.Nici urmă de prietenul său.Iasă din cantină și se duce în locul unde de obicei era Meggie...De data asta nu se afla acolo.

Max se uită și își aduce aminte de toate lucrurile care s-au întâmplat cu ea...Este scos din gânduri de o voce feminină cunoscută:
–Eh?!Tu ce faci aici?

–Păi eu...
Spune Max și se întoarce pe călcâie.În fața lui se află Meggie.

–Nimic!Făceam nimic!Bine?
Spune Max puțin nervos și pleacă.

–Dacă nu ai fi așa de idiot...
Spune Meggie încet.

–Te-am auzit.
Spune Max întorcându-se spre Meggie.Meggie e destul de speriată.Max a auzit-o așa de bine...

–Ne mai vedem.
Spune Max și își continuă drumul.

–Da...Ne mai vedem...
Spune Meggie mai încet rămânând pe gânduri.

***

Max se plimbă plictisit pe coridor.Vrea să fie această pauză singur.Doar el și gândurile lui.

O fată se împiedică de ceva și Max o prinde în brațe.

–Ești bine?
Întreabă Max și o ridică pe fată.Când se uită mai atent observă că e chiar Meggie.

–M-mersi.
Spune Meggie bâlbâit.Ochii ei se întâlnesc cu ochii lui.Amandoi rămân blocați.

"De ce nu mai pot să zic ceva?Picioarele,le simt moi...Ce e în neregulă cu mine?"își zice Meggie în gând.

"M-am blocat...Ea nu face nicio mișcare.Nu știu ce să fac sau să zic...Pur și simplu nu pot...Ceva se întâmplă cu mine...Ceva de mai de mult timp..."își zice Max în gând.Este scos din gânduri de o voce nu tocmai plăcută lui:
–Ce faci în brațele lui?
Spune Dean vizibil nervos cu brațele încrucișate.

–E-e-eu.
Spune Meggie balbaindu-se și obrajii ei devin roșii.

–O iau în brațe ca prietenii.Nu am voie?
Spune Max nervos strângând-o pe Meggie în brațe, Meggie se desprinde din "îmbrățișare"

–Bine,bine...
Spune Dean oftând.O ia pe Meggie de mână și o trage după el.Când Meggie trece pe lângă Max îi zice încet:
–Ne mai vedem...

Max se întoarce și se uită la cei doi cum dispar din raza lui vizuală.
"Oficial îmi urăsc sentimentele..."își zice în gând oftând.

***

Max stă cu coatele sprijinite de rama de la geamul din camera lui.Se uită spre camera lui Meggie...Se uită în altă parte și începe să privească în gol.

–Hei!
Se aude deoadată o voce din cealaltă parte.Max își întoarce capul și o observă pe Meggie.

–Hei!
Spune Max uitându-se și el la Meggie.Meggie zâmbește.Este o liniște apăsătoare între cei doi...Meggie decide să o spargă.

–Și cine e fata de care îți place?O cunosc?
Întreabă Meggie zâmbind uitându-se atentă la Max.Max se sperie la început de întrebările lui Meggie.

"Acum ce naiba să îi zic?..."își zice Max în gând.

–Păi,o să îți fac cu cunoștință cu ea cât de curând se poate..."Bravo Max o să te creadă..."...Tu cum o mai duci cu el?
Spune Max uitându-se fix în ochii lui Meggie.

"De ce mă întristez?Ce e în neregulă cu tine Meggie...Trebuie să îți revi...Nu știu ce am..."își zice Meggie în gând.

–Uf...Oh păi..."Acum ce naiba îi mai zici Meggie?"...Cred că bine...Nu știu nici eu.
Spune Meggie zâmbind ascunzând tot ce o macină pe dinăuntru.

"Știam eu...Știam că nu mă place...Cum ar fi că dacă as zice că acea fată e chiar ea?...Asta ar suna atât de ciudat...Nu pot să îi spun...Cât de mult mă urăsc...O să îi zic într-un moment mai potrivit..."își zice Max în gând.

–Eu trebuie să plec...
Spune Meggie plecând de la geam.Max rămâne acolo.

"Ah...Sentimentele astea mă omoară...La naiba cu ele!"își zice Max în gând.

Max coboară scările.Iasă din casă.Se uită la casa lui Meggie.O observă pe Meggie împreună cu Dean,îmbrățișându-se sau sărutându-se.

"De ce doare așa de tare rahatul ăsta?!La naiba...Nu mai suport..."își zice Max ieșindu-și din minți.

*greseli* *needitat*

Te urăsc!...Și eu te urăsc! Volumul 1 |În curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum