9. Bölüm

189 12 0
                                    

Uçuruma doğru adımladım. Uçurumun başında bi karartı belirdi. Biri olduğunu yeni fark etmiştim. Otumuş ve ayaklarını aşağı sallandırmış boş bi şekilde karşıya bakıyordu... gidip yanına oturdum ve "merhaba" dedim. Üzgün gözüküyordu. Herkesin mutlu olmaya hakkı vardır... bana boş bir şekilde bakıp önüne döndüğünde gözlerinin kızardığını görünce üzülmüstüm. "Peki, sana noldu?" Sinirli bir şekilde "git başımdan!" Dediğinde kırılmıştım doğrusu. Hafifçe başımı salladım. Ayağa kalkıp giderken "annem" dedi. Anlamadığımı belli eden bir sesle "efendim?" Dediğimde "annem öldü" dedi sesi titreyerek. Gözlerim doldu. Hemen yanına gittim geri. Teselli veremezdim ki ben. Hiçbir şey düşünmeden sarıldım. Bir an afallasa da hemen toparlandı ve "napıyorsun?" Dedi şaşkın bir sesle. "Teselli vermeye çalışıyorum" dediğimde ses gelmedi. Ayrıldığımızda "anlatmak istersen dinlerim" dedim tebessüm ederek. "Teşekkürler" dedi ve hızlı bir şekilde kalkıp arabasına bindi ve gitti. Arkasından bakakaldım. Daha sonra bende ayaklarımı sallandırarak manzaraya baktım. Dalgaların kıyıya vurduğunda çıkan sesi gözlerimi kapatarak dinledim. Telefonum çaldığında oflayarak açtım. "Efendim Pars?" "Anka nerdesin sen? Evdeyim ben yoksun?" "Geliyorum, bunaldım deniz kenarına gelmiştim." "Tamam. Geç oldu gel hemen"diyerek telefonu kapattı. Kalkıp arabaya doğru yürüdüm. Annesini kaybetmişti... insan bir arkadaşını kaybettiğinde bile üzülürken, kim bilir anne de nasıl olur? Arabaya binip eve gittim. Aklım hala ondaydı, keşke adını sorsaydım. Radyoyu açtım, nev-zor çalarken şarkıya eşlik ettim.

'Biliyorum duymak istediklerin,
Bunlar değildi.
O yüzden zafer saymıştım,
Zamansız gidişini.
Öyle ya,
Sen 19'unda, koca bir kadındın,'

Büyük gösteriyordu, ama yüzünü incelemeye fırsatım olmamıştı.

'Oysa ben seni, tüm yalanlardan,
Daha çok seviyordum.'

'Zor,
Zor kadere emanet ettim seni,'
 Mutlu ol.
'Sen benim kördüğümüm,
Tutamadığım gözyaşım.'
Kızarık gözleri geldi aklıma. Hemen radyoyu kapattım. Neden takılmıştımki bu kadar?
Bugattiyi parkedip içeri girdim. "Ben geldim" dediğimde ses gelmeyince odasına baktım. Uyuya kalmıştı. Annemlerin iş seyehati uzadığı için uzun bir süre gelemeyeceklermiş. Odama gidip yatağıma yattım. Şu çocuğu aklımdan çıkarmam lazım. Düşünürken uyuya kaldım.

××××××××××

Sabah kalktığımda saat 10'du. Banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Sonrada hazır girmişken banyo yapayım diyip suyu ayarladım. Saçlarım ıslanırken bugün napacağımı düşünüyordum. Yaz geldi, havalar ısındı. Akla ne gelir? Tatil! Tekirdağ'd yazlığımıza gidebiliriz. Keşke arkadaşlarla gidebilsek. Suyu kapatıp banyodan çıktım ve kurulandım. Odama gidip müzik açarak(mr. Saxobeat) dans ede ede dolaba baktım. Bugün elbise giyesim gelmişti. Asker yeşili spor elbisemi giydim. Beyaz spor çantamın içine bişeyler tıkıp kapattım. Asker yeşili adidaslarımı da giydiğinde kombin tamamlandı. Aşağı indiğinde Pars kahvaltı ediyordu. Sofraya baktım, canım istemeyince gidip koltuğa oturdum. "Pars" "hı?" "Tekirdağda yazlığa gidelim mi?" Dediğimde bana baktı ve gülümsedi. "İyi hatırlattın. Sana güzel bi haberim var" diyince merakla gözlerimi dikip ona bakmaya başladım. "Annemler bu yaz gelemiyorlarmış yazlığa bu kötü haber," dediğinde başımı onaylar anlamda salladım. "Arkadaşlarınızla birlikte yazlığa gidebilirsiniz dedi." Dediğinde sevinçle çığlık attım ve Pars'a koşup sarıldım. Bu tepkime gülüp tıkınmaya devam ettiğinde koltuğa zıpalyıp kimleri alacağımızı konuşmaya başladık. Yazlık baya büyüktü ve birsürü odası vardı. "Sen ben, Yiğit, Ali, Ege, Eylül ve Afra gideriz." Dediğinde gülümsedim. "Berkay ve Gözde'yi unuttun" dediğimde kafa salladı. "O zaman ben Eylül'le Afra'yı alırım, sen Berkay'la Ege'yi alırsın, Ali'de Yiğit'le Gözde'yi alır." Dedim. "Bana uyar" hemen gruba girdim.

#whatsApp grubu#

Anka: deniz, güneş ve kum diyince aklınıza ne geliyor?

Yiğit: tatilll

Anka: zeki çocuk ;)

Ali: ee? Tatile mi gidiyoruz?

Anka: evettt. Annemler bu yaz gelemiyomuş. Arkadaşlarınızla gidebilirsiniz dimiş :D

Pars: ben, Anka, Yiğit, Ali, Ege, Eylül, Afra, Berkay ve Gözde bizimle geliyosunuz beybiler ;) çok kreyzi bi tatil olcak :D

Yiğit: Gözde mi *o*

Gözde: ben mi *o*

Ege: djsbzjn

Anka: evet :D seni seçtik pikaçu fjsbxu

Ali: -_-

Ali: herkes izin koparabilir mi??

Pars: niye izin ip mi jxbuxjzhxisbzj

Ali gruptan ayrıldı....

Ege: djsbdhsbdhbsjshshdvaudhsizb

Pars: Ege sen Ege'li misin djdbhxsj

Ege: Ege kendini imha etti.....

Anka: Berkay?

Berkay: hı

Göz devirdim.

Anka: geliyo musun??

Berkay: 2.çıkma teklifini aldım cjsb

Anka: -_-

Yiğit Ali'yi ekledi.

Ali: 2.!?

Anka: uzun hikaye

Yiğit: -
           .  -.

Pars: o ne lan

Yiğit: tek kaş kaldıran emoji yapmaya çalışıyodum

Ege: cjsbxhsnx

Pars: randomcu Ege Usta dksbxhbs

Ege ayrıldı

Gözde: izin alabildiniz mi hepiniz?

Yiğit: çok pahalıydı alamadım cjsbudhs

Pars: djbshdnsk

Ali: aldık aldık -_-

Anka Ege'yi ekledi

Ege: aldım

Pars: ucuza mı xjbdhdhd

Eylül: Pars uğraşmasana çocukla djbdjd

Afra: aldım ben de

Berkay: abiniz de aldı bebekler jbxjdz

Ege: xjsbhxs

Pars: herkes izin aldığına ve randomcu Ege Usta'da işe döndüğüne göre hazırlanın da gidelim.

Anka: Eylül ve Afra ben sizi alıyorum. Pars, berkay'la Ege'yi alıyor, Ali sen de Yiğit'le Gözde'yi al.

Ali: tamam kuzen ;)

Telefonu kapatıp odama çıktım valizi hazırlamaya. "Valiz hazırlamayı düşünüyo musun?" Dedim Pars'a. Pars uyuma taklidi yapıp bi gözünü açarak "uyuyorum kardeşim" dediğinde gülerek odama girdim ve valizimi çıkardım. 1 hafta kalıcaktık. Kot, elbise, t-shirt ve şort koydum, bikinimi de koydum ve duvara dayadım. Plaj çantasını bulup içine güneş kremi, gözlüklerimizi, terlikleri ve havluları koydum. Ayakkabılarımı da bi poşete doldurdum ve yanıma hırka aldığımda hazırdım. Pars'ın odasına gidip valizini çıkardım, t-shirt, kapri, şort, mayo ve hırka koyduğumda o da hazırdı. Herkesin hazır olduğunu öğrendiğimde valizimi aldım ve merdivenlere gittim. İndirmeye çalışırken Pars gülerek yanıma gelip çantayı aldığında teşekkür ettim. "Benim ki nerde?" "Odanda. Hazır" dediğimde gidip valizini indirdi. "Çantamı unuttum" diyip odama çıktım. Telefon, şarj aleti, kulaklık, powerbank, nemlendirici ve tarak koyduğumda sırtıma takıp aşağı indim.

Not; multimediadaki kızın yerine hayalinizdeki çocuğu koyun 💙




Çılgın İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin