Aradan 1 ay geçmesine rağmen iddamız hala çekişmeli bir halde devam ediyordu. Aslında bu benim en uzun süren iddamdı ve bende şaşırmıştım çünkü bunun dışında en uzunu 1 gün sürmüştü ama bunu unutmamak için büyük bir çaba gösteriyordum açıkçası. Bunun nedeni Aras'ın beni öpmesini istememem değil, korkmamdı. Bunu kendime itiraf etmem 2 haftamı almıştı... Bu süreç içinde Aras, Arda ve Oğuzhanla baya bir yakınlaşmıştık.. Düşünmeyi bırakıp çalan telefonuma baktım. Aras. Hemen açıp "alo" dedim. "Anka, güzelim dışarı çıkmak ister misin? " diye sorduğunda sırıttım. "Hayır" kaşlarını çattığını hissedebiliyorum ki bu sesine de yansıdı. "Neden!? " "teen wolf izlemek istiyorum" dediğimde beklediğim cevap geldi. "Çıplak erkekler mi izlemek istiyorsun sen!? Merak etme gel bak ben sana soyunurum" dediğinde kahkaha attım. "Tamam tamam. Nereye geliyorum? " "sen hazırlan yarım saate ordayım" diyip kapattı. Gülümseyip dolabın karşısına geçtim. Mavi bir kot ve gri bir sweat t-shirt çıkartıp giydim. Ayakkabı olarak da beyaz converslerimi giydip kulaklık ve telefonumu alıp çıktım. Kapının önünde bekleyen beyaz mustanga baktım ve gülümseyip bindim. Beklediğimin aksine çatık kaşlarla sırıtan bir Aras gördüm. Yarı mutlu yarı sinirli bir yüz ifadesinden böyle anormal bi surat çıkmıştı işte. Yüz ifadesine kahkaha attığımda kaşlarını çattı. "Neden gülüyorsun? " elimle suratını işaret ettiğimde aynaya baktı "gayet mükemelim" dediğinde göz devirdim. Güldü. "Hadi gidelim. " "nereye? " diye sorduğumda sırıttı. "Görürsün" gözlerimi kısıp yola baktım. 20 dakika sonra ışıklı göletin karşısındaki renkli armut koltukları olan, sevimli bir kafeye geldik. Gülümsedim. "Burası çok güzel" dedim hayranlık dolu bir sesle. "Biliyorum" deyip gülümsedi. Beraber koltukların yanına gittiğimizde oturduk. "Ne istersin? " diye sorduğunda düşündüm. "Karpuzlu meyve suyu? " dediğimde siparişleri vermeye gitti...
××××××××××××××
"Ya ama Aras o sayılmaz" diğerek bilmem kaç milyonuncu kez yalvardım, sitem ettim. Ne mi olmuştu? Meyve suyunu bana uzattığında iddamızı unutup almıştım ve ardından gelen kahkaha sesi. Domates bir ben.. Lades... Yani şuan da korktuğum şey başıma gelmek üzereydi. Bende Aras'a yalvarmış ve bunun geçersiz olduğunu söylemiştim. Karşılığında da bir piç smile kazanmıştım!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın İkizler
Novela JuvenilHikaye ilk başlarda acemi dille yazılmış olsa da ilerledikçe kendini düzeltmiştir. Anka ve Pars ikizleri ailelerinin evi onlara bırakıp, sürekli iş seyahatlerine çıkmalarına alışmış ve bunu kafaya takmayıp yokluklarını avantaj haline getirmişlerdir...