17. Bölüm

159 11 0
                                    

Sabah kalktığımda Pars gitmişti. Esneyerek banyoya gittim. Rutin işlerimi halledip inekli pijamalarımla aşağıya indim. Daha kimse kalkmamıştı. Dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp masaya yerleştirdim ve bizimkileri çağırdım. Herkes uykulu bir şekilde geldiğinde Ege ve Ali'yi göremeyince "Ege'yle Ali nerde?" Diye sordum. "Bilmiyoruz. Sabah kalktığımızda yoklardı." Bir süre sonra tam masaya oturmuştukki, içeriye terli bir şekilde Ege ve Ali girdi. "Nereye gittiniz siz erkenden?" Dediğimizde biraz soluklanıp "koşuya çıktık. Siz başlayın, biz duşa girip gelelim" diyen Ege'yi başımızla onayladık.

××××××××××××

Aras'ın ağzından(heyecanlandım la xjs + dün Aras'ın gittiği yerden devam)

Sabah kalktığımda hiç bilmediğim bi kızla ve odayla karşılaştım. Etrafa bakıp pantolonumu bulup giydim. T-shirtimide üstüme geçirip sessizce evden çıktım ve kendi evimize geldim. Mutfaktan sesler geliyordu. Gittiğimde abim Oğuzhan ve ikizim Arda kahvtı ediyorlardı. (Multimedia: abileri Oğuzhan Demirel ve ikizler; Aras ve Arda Demirel)(alttaki Oğuzhan, soldaki saçı kalkık olan kxnx Arda, digeride Aras) "oo kardeşim nerdeydin yine?" Diye soran abime, 'sence?' Bakışımı atıp odamdaki duşa girdim. İşim bitince belime havlu sarıp dışarı çıktım ve dolabın karşısına geçip kot- t-shirt giydim. Aç değildim. Dışarı çıkarken Arda arkamdan seslendi. "Aras! Benide bekle 2 dakka beraber çıkalım" dediğinde geçip koltuğa oturdum. "Gece yokum ben" diyen abimr bakıp tek kaşımı kaldırdım. "Neden?" Ensesini kaşıyıp koltuğa oturdu ve cevap verdi. "Başak'la ilgili bi sıkıntı var da" dedi. Sırıttım. "Kılıbık" dediğimde arkasındaki yastığı alıp bana fırlattı. Yastığı surat hizamda yakalayıp başımın altına koydum. Arda geldiğinde kalktım ve beraber çıktık. "Nereye?" Diye sordu Arda. "Dolaşıcam biraz. Sen?" Bıyık altından sırıttıp "işim var biraz" dediğinde güldüm. Yoldan geçen kızlar bize bakarak kıkırdadığında, aynı anda çapkınca sırıttık. Yol ayrımına geldiğimizde Arda'ya başımla selam verip diğer yöne gittim. Biraz dolaştıktan sonra Tolga'ların yanına gidiyordumki. Anka ve bi pezevengi beraber dolaşırlarken gördüm. Lan! O omzundaki kolunu senin müsait bi yerlerine- bi dakika ya. Banane ki. Diyerek kendimi avutmaya çalıştım. Ama güldüklerini görünce daha fazla dayanamadım ve sinirli bi şekilde yanlarına gittim. Anka'nın yüzünde bi hüzün vardı sanki. Gülüyordu ki beni görünce yüzü düştü ve yarı boş, yarı sinirli bir şekilde bakmaya başlayınca çatık olan kaşlarımı dahada çatıp yanindakine baktım. "Bu kim?" Dedim sinirli bi sesle, çocuktan gozlerimi ayırmadan. Anka cevap verecekken lafa atlayıp "sevgilisiyim. Asıl sen kimsin?" Dediğinde yumruk atmamak için kendimi zor tuttum. Sivgilisiyim. Piçe bak. Anka bana dönüp "Neden merak ettin ki? Umrunda mı? Ayrıca az önce bi kızı öperken öyle demiyordun ama" diyip sanki demek istememiş gibi alt dudağını ısırdı. Bi dakika, kızı öperken mi!? Lan ben daha yeni çıktım dışarıya? "Ne? Ben daha yeni çıktım dışarıya" dedim anlamadığımı belli eden bir sesle. Bir süre suratıma baktıktan sonra "nasıl ya? Sen demin sür- kızın biriyle öpüşmedin mi?" Dedi bi umutla. Kıskanmış mı? Hafifçe sırıttım ama ben- ahh Arda. Sürekli karıştırıyorlar bizi. Ama aslinda ayırmak çok kolay. Yakişıklı olan benim yahu xibs. "Hayır. Dedigim gibi, daha yeni çıktım dışarıya." Diyince gözlerinin içi parladı. Neden bu kadar mutlu olduki şimdi? "Ama se-" derken sözunü kestim ve deminki düşüncemi söyledim. "Aahh yinemi?" Cidden şu karıştırılma işi sıkmaya başlamistı. "Ne?" Şuan ona çapkın(bana çekmiş jxbx) bi ikizimin olduğunu anlatmıycaktım. "Boşver" diyip gittim onun için. Tabiki de Arda'ya bir şey demiycektim. 'Niye öpüşüyosun lan!?" Diycek halim yok ya.

Not; kısa ama, bol Eymen'li Arda'lı bi bölüm oldu. 😄💙😄💙😄

Çılgın İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin