Geç olmadan kızlarla eve gittik. Diğerleri henüz gelmemişlerdi. Odama çıkıp Pars'ı aradım. "Pars nerdesiniz? Denize gidicektik" dedim. Birkaç çıtırtı sesinden sonra "geliyoruz şimdi" dedi. Telefonu kapattım ve plaj çantamın içini açıp her şey tamammı diye kontrol ettim. Gözlük, güneş kremi, havlu falan hepsi tamamdı. İçine bir kitap, kulaklık ve telefonumu da koydum. Dolabin karşısına geçip bir şort ve t-shirt çıkardım. Bikinimi giyip kıyafetlerimi üzerine geçirdim. "Hazır mısınız?" Diye seslenen Eylül'e ayni anda "evet" diye bağırarak karşılık verdik. Plaj çantamı alıp yanlarına gittim. İçeri gidip oturduk diğerlerini beklerken. Afra "bugün pijama partisi yapalım mı?" Dediginde "eveett" dedim. "Hangi oda da olucak?" Dediklerinde "benim odamda" dedim. Başlarıyla onayladılar. Kapı çaldığında Gözde kapıya koştu. Kesin Yigit'i bekliyodu çakal. Gözde'nin yanına gittiğimde gördüğüm manzarayla gözlerimi kocaman açtım. Aras gelmişti *o* şaka yapıyorum tabiki xjzb Gözde yerde, Yiğit'te üzerindeydi. Şoku atlatıp kahkaha attim ve fotoğraflarını çektim. "Bolüyorum galiba" diyip tekrar kahkaha attığımda Yiğit goz devirdi ve Gozde'nin üzerinden kalktı. Bizim hanım kızda kızardı hemen. "Ş-şey oldu. B-en kapıyı açtığımda Yiğit'te kapıya yaslanıyomuş. Onun için ü-üzerime düştü." Dediginde güldüm ve "iyi hadi inandim" dedim. Yigit'e dönüp "diğerleri nerde?" Dediğimde "gelirler şimdi" diyerek cevap verdi. Beraber iceri gittik. Oturup çektiğim fotoğrafı duzelttim ve evdeki herkese attım. 3:) fotografı gören Yigit sırıtıp "çok yakışıklı çıkmışım" dediginde göz devirdim. Gözde yine kizardi ve oha diyen kizlara açıklama yapmaya başladı. Ben mi? Ben hala gülüyordum. Diğerleri de gelince hazirlandılar ve sahile gittik.
×××××××××××××××××××
"O şort çıkmıycak Anka! Hem sen niye şort giyiyosun kızım!" Diyen Ali'yle zilyonuncu kez göz devirdim. "Ali'cim(!) Canım kuzenim. Tatildeyiz. Şort giymem normal. Ayrıca denize kiyafetle mi giriyim?" en sonunda izin aldiğımda zaferle sırıttım ve kıyafetlerimi çıkarıp kuma oturdum. Kizlarla beraber 2 saattir Gözde'yi bekliyorduk. Kızcağız Yiğit'ten kaçmaya çalışıyordu xjxbs.
Gözde'nin ağzından
"Giremessin dedim. Bak şu kıza. O giriyomu?" Diyen Yigit'e bakıp ofladım. 2 saattir beyefendiden izin almaya çalışıyordum sevgilimmiş gibi. Gösterdiği yere baktığımda bi yuh çektim. Allah aşkına girmiyo dediği kiz bebekti yahu! "Çünkü o bi bebek!" Dedim. "Sonuçta kız" dediginde göz devirdim. "Abim bile sen kadar değil ya! Sanki sevgilimsin!" Bu sefer o göz devirdi. Sıkıntıyla etrafa vaktim. Abimi görünce gülümsedim ve el salladım. "Aa abim. İyi abi lafın üstüne gelirmiş" dedim. O da el sallayıp bu tarafa doğru gelmeye başlayınca Yiğit. "Bacımsın Gözde. Hem sen niye denize girmiyosun ya?" Diyip tabanlari yağladığında sırıttım. Abim yanıma geldiğinde sarıldım. O da güldü ve sarıldı. "Sen ne ara geldin?" Dediğinde "arkadaşlarla geldik. Oldu birkaç gün" dedim. Sonra bir umutla "Tolga abim?" Dediğimde gülümsedi ve arkasını gosterdi. Tolga abimi görür görmez boynuna yapıştım. "Abii. Çok özledim seni" dediğimde "bende seni özledim güzellik" dedi. Yine çok yakışiklıydı. Küçüklükten beri Tolga abiye hayrandım. Kendi abim gibi severdim onu ve Aras abimi. Biraz daha konuştuktan sonra kızların yanına gittim. Anka'ya baktığımda Aras abiye bakıyordu dürttüm ve "ayarlıyım mı seni Aras'a" dedim onu taklit ederek. Goz devirdiğinde güldüm. Beraber denize girdik ve yüzdük.
Anka'nın Ağzından
Gözde'nin abisi geldiğinde tebessüm ettim. Abi-kardeş ilişkilerine hayrandım. Daha sonra onun arkasından sarışın, mavi gözlü yakışıklı bi çoçuk geldiğinde sarıldılar ve biraz konuştular. Biraz daha ileri baktığımda Aras'ı gördüm. Hayranlıkla bakmaya başladım. T-shirtını çıkartmıştı ve baklavaları kendini gösteriyordu. Saçları dağınıktı ve siyah guneş gozlüğü takıyordu bana bakıp sırıttığında önüme döndüm o sırada Gözde beni dürtüp "ayarlıyım mı seni Aras'a?" Diyip güldüğünde, göz devirdim ve denize girdim.
Not: yazım yanlışlarından dolayı özür dilerim. Telefondan yazıyorum ve klavye çok sinir bozucu bi şekilde noktalamalari tam yapmıyor ❤💛💜💚💙
Ha bu arada Berke'yi de koyalım buraya💜💚💛💙❤(Multimedia: Tolga💙💙💙)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın İkizler
Teen FictionHikaye ilk başlarda acemi dille yazılmış olsa da ilerledikçe kendini düzeltmiştir. Anka ve Pars ikizleri ailelerinin evi onlara bırakıp, sürekli iş seyahatlerine çıkmalarına alışmış ve bunu kafaya takmayıp yokluklarını avantaj haline getirmişlerdir...