Ama bu yüz bana biryerden tanıdık geliyordu. Motorunu durdurup bu tarafa döndüğünde bana bakmaya başladı. Yiğit yanıma gelip "bir sorun mu var Anka?" Dediğinde ona dönüp "yok" dedim. "Peki" diyip gittiğinde O'nun olduğu yere baktım. Gitmişti. Evet, uçurum kenarındaki çocuktu. Annesi ölen... "Anka hadi gidiyoruz" ayağa kalkıp ceketime sarıldım. Hava soğumaya başlamıştı. "Geliyorum" diyip yanlarına gittim. Onun burda ne işi vardı ki? Burdamı yaşıyordu? Ah hayır. Burda yaşasa istanbulda ne işi vardı o zaman? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Pars yanıma gelip hırkasını çıkarırken durdurdum ve gülümseyerek, "gerek yok Pars. Var bende ceket, hem hava soğuk çıkartma" dedim. Gülümsedi ve yanağımı öpüp yürümeye devam etti. Eve yaklaştırken Yiğit'le Gözde'ye baktım. İkiside çekingen bi tavırla konuşuyordu. Ne kadar şakacıyım diyil mi? Xjsbxj Yiğit salak salak espriler yapıp anırırken Gözde'de Gözde viriyordu djxbxjbx Ben biraz arkada kalmıştım. Bacığımın açıldığını görünce yere eğilip bağladım. Berkay bana bakıp yanıma geliyordu ki nerden çıktığını bilmediğim Ali, öyle bi bakış attı ki, Berkay'da u çizerek geri gitti. Bunu görünce gülmeye başladım. Gidip Ali'nin sırtına atlayarak "uçur beni ejderyam" diye bağırdığımda gülerek koşmaya başladı. Pars ve diğerleri bize bakarak güldüler. Bir süre sonra eve geldik. Yorulduğum için herkese "iyi geceler" dedim ve Ali'ye öpücük attım. Gülümseyerek karşılık verdiğinde bende güldüm ve odama çıktım. Üzerimi değiştirip, ince ama uzun kollu olan ve balıklı pijamamı giyip yatağa yattım. Akvaryumdaki balıklarla bakışırken karnımın acıktığını hissettim. Mutfağa indim. Herkes yattı galiba dolabın kapağını açıp sosisi aldım ve masaya koydum. Çiğ sosis favorim. YAŞASIN ÇİĞ SOSİS. Ben sosilerimi ağzıma tıkarken elinde meyveli yoğurt ve üzerinde ayıcıklı tulum pijamasıyla Yiğit geldi(Oğuz'un pijamasından(4n1k)). "Aa Anka sende mi tıkınıyon kız?" diyerek yanıma oturduğunda güldüm. Sosilerden birini alıp yoğurduna sokup ağzına attığında yüzümü ekşiterek Yiğit'e bakmaya başladım. "Ne? Gayet güzel oldu bak bak" diyerek ağzıma tıkdığında haklı olduğunu anladım. "Harbi güzelmiş lan" dediğimde saçlarını karıştırıp "ne sandın oğlum?" Dediğinde göz devirdim. "İyi geceler Yiğit" diyip odama çıktım. Biraz daha balıklara bakıp yattım.
××××××××××××
Yatağımdan kalkıp mutfağa gittim. Canım bişey istemeyince deniz kenarına gidip dolaşmaya başladım. O çocuk yanıma gelip bana bakmaya başladı. Ben de fırsat bu fırsat diyip yüzünü incelemeye başladım. Bembeyaz bir teni ve siyah uzun saçları vardı. Yaklaşık 1.90 boylarında dalyan gibi bi çocuktu(multimedia). "Ben Aras" dediğinde gözlerimi açtım. Hepsi rüyaymış. Ama o kadar gerçekçiydi ki. Aras... aşağıdan Eylül'ün sesini duyunca hemen banyoya gidip işlerimi halletim ve aşağıya indim. Biraz bir şeyler atıştırıp dışarı çıktım. Tam kapıyı kapatmıştımki pijamalarımı çıkarmayı unuttum! Hızla kapıyı çaldım. Berkay gülerek kapıyı açtı ve "bensiz gidemeyeceğini biliyordum" dediğinde göz devirdim ve pijamaları gösterdim. Beni baştan aşağıya süzdü ve kahkaha atmaya başladı. "Pijama style" dediğinde 'umutsuz vaka' bakışımı atıp odama gittim. Üzerime spor bir şeyler geçirip sokağa çıktım. Dolaşırken yanından geçtiğim bi ara sokağa bakıp ilerlemeye çalıştım. Bakın çalıştım. Çünkü o ara sokaklardan biri beni çekip sertçe duvara yasladı. Bu Ara- aman o yakışıklı çocuktu. Suratına baktığımda rüyamdakinin aynısıydı. "O günkü herşeyi unut!" Dediğinde "ne?" Dedim. Bana bıkkınca bakıp, "uçurum kenarında olanları hatırlıyor musun?" Dediğinde başımı 'evet' anlamında salladım. "Güzel, artık hatırlamıyorsun." dediğini es geçip bi umutla "adın Aras'mı?" Diye sordum. "Evet," dedi "Eymen Aras Demirel". Gözlerimi irice açıp "valla mı?" Dediğimde o da gözlerini benim gibi açarak "valla" dediğinde güldüm. Tebessüm etti ama hemen toparlandı. Bi dakika ermiş mi oldum lan ben??? Bana diişik diişik bakan Aras'a baktım ve "ne?" Dedim. "Ne ermişi kızım?" Dediğinde anlıma vurup "ben sesli mi söyledim onu ya?" Dediğimde kafa salladı. Bir süre sonra bileklerim acımaya başlayınca ellerime baktım. Ben hala duvarda yaslanıyordum ve Aras'ın elleri bileklerimi sıkıyordu. Baktığım yere bakınca hızla ellerini çekti. "Teşekkürler. Ve artık gidebilir miyim?" Dediğimde yine başıyla onayladı. Ara sokaktan çıktığımda olanları düşünüyordum. Rüyam gerçek olmuştu. Bir süre sonra takip edildiğimi hissettim ve duyduğum adım sesleri bunu doğruladı. Adımlarımı hızlandırdığım sırada ağzıma kapatılan bezle gözlerim kararmaya başladı. Son gördüğüm şey de Aras'ın, "siktir" diyip koşarak arkamdaki adama yumruk atışı oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın İkizler
Teen FictionHikaye ilk başlarda acemi dille yazılmış olsa da ilerledikçe kendini düzeltmiştir. Anka ve Pars ikizleri ailelerinin evi onlara bırakıp, sürekli iş seyahatlerine çıkmalarına alışmış ve bunu kafaya takmayıp yokluklarını avantaj haline getirmişlerdir...