Kahvaltıdan sonra odama çıkıp giyindim ve kızlarla birlikte dışarı çıktık.(Anka, Afra, Eylül ve Gözde) deniz kenarina gidip biraz dolaşıcaktık. Ondan sonra da, hepimiz toplanıp yüzmeye gidicektik. Afra, "Çok sıkılmıştım. İyi oldu dışarı çıkmak" dediğinde onayladım. Bir süre sonra bordo-siyah motor yanımızdan geçtiğinde gozlerimi büyüterek o tarafa baktım. Neden mi şaşırmıstım? Çünkü motorun içinde Aras vardı. Nedensizce heyecanlanmıştım. Onu yakışıklı bulduğum doğruydu, inkar edemezdim. Eylül, "Noldu kız daldın gittin?" Dediğinde "niye ben balıkmıyım?" Diyip kahkaha atarak konudan yırtmış oldum. Ablanız zeki djdixb. Hepsi göz devirirken Gözde de Gözde virip jfhxhz "aynı Yiğit" dediğinde sırıttım ve aniden "sence Yiğit nasıl biri?" Dediğimde afalladı ve düşünmeye başladı. "Mal, hmm sevecen, beyinsiz, tatlı- sever. Evet tatlı sever ımmm, yak- yaklaşık 1.83 boylarında" birsüre ona uzaylı görmüş masum köylü bakışları attıktan sonra asena gibi kıvırttığı için anıra anıra gülmeye başladık. Gözde anında kızarırken, "n-ne gülüyosunuz be!" Diye çemkirdiğinde gülmekten kızarmış suratlarla ciddi misin? Bakışı atmaya çalıştık. Ama yapamadık. Hala gülerken "ayarlalım mı kız seni Yiğit'e?" Dediğimde yine kızardı ve "ya siz bi sussanıza. Evet yakışıklı ve sevimli biri kabul ediyorum" dediğinde şaşkınca ona baktık. İtiraf etmesini beklememiştik. Gülümsedim ve destek verir gibi omzunu sıvazladım. "Her zaman yanınızdayım. Siz benim kardeşim gibisiniz" dedim. Afra ve Eylül'de dayanamayrak geldiler ve sarıldık. Ayrıldığımızda arkamızdan bize doğru gelen bi pitbull görünce "ananı si- adios bebekler" diyerek ayaklarımı kıçıma vura vura kızları bırakıp kaçtım. Sözünün eğri biriyimdir. Arkama baktığımda pitbull gözükmüyordu tam rahatlamıştım ki, önümde beliren Aras'la tekrar korkup çığlığı bastım. Oda ağzımı kapattı ve "ne bağrıyorsun!" Dedi. Elini ağzımdan çektiğinde "niye sinsi sinsi önümde beliriyorsun? Korktum." Dedim. "Hem ben bu anı bir yerden hatırlıyorum" diyerek güldüğümde, çatılan kaşlarını düzeltip güldü. Ay senin gülüşünü yiyerim. One la öyle. Egoist bi şekilde "beni izlemen bittiyse neden kaçtığını söyleyecek misin?" Dedi tekrar kaşlarını çatarak. Göz devirdim ve "pitbulldan kaçıyordum" dedim. Arkamdan gelen köpek sesiyle gözlerimi kocaman açtım. Pitbull peşimi bırakmamış. Hemen Aras'ın arkasına saklandım. Aras köpeğe bakıp kahkaha attığında kaşlarımı çattım. Niye gülüyo bu be. "Pitbula bak sen" dediğinde kolunun altından kafami uzatıp köpeğe baktım. Ama ama bu littbul değilmiydi ya? "E bu fini." Dediğimde "hayır evrim geçirmiş pitbull o" dedi Aras küçük köpeği gösterip kahkaha atarak. Yine goz devirdim ve arkasından çıktım. "Ama pitbulldu o" dedim sitem dolu bi sesle. Alayla kaşını kaldırdığında pes ettim. Köpeğin yanına gidip kucağına aldı ve gülerek sevmeye başladı. O köpeği izlerken ben de onu izliyordum. Çok tatlıydı ve yakışıklıydı. Güldüğü zaman yanagının yanında beliren hafif gazmeye baktım. İlgimi çekiyordu. Kendime geldiğimde tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. "Köpek çok sevimli" dediğimde "hı hı" dedi inanmamış şekilde. Kızların sesini duyunca dudağımı ıssırdım. Onları bırakıp gitmiştim. Bir süre sonra sokağın başında elinde su şişeleriyle beliren kızlara bakıp gözlerimi kocaman açtım ve şirince sırıttım. Tam kaçmaya hazirlanıyordumki, Gözde'nin "Aras Abi?" Diyip Aras'a sarılmasıyla kaşlarımı çatıp onlara baktım. "Ne işiniz var burda?" Dedi Aras. Gözde'de gülerek "arkadaşlarla tatile gelmiştik," dedi. "Abim burdamı?" "Sence?" Gözde'de güldü ve "tabii" dedi. Sonra el hareketiyle beni de yanlarına çağırdığında yanlarına gittim. Gözde söze başladı. "Aras abi bu," dedi Afra'yı göstererek. "Afra. Diğeri," Eylül'ü gösterdi. "Eylül. Son olarakta bizim yaramaz kız Anka" diyip güldüğünde gözlerimi kısıp baktım. "Kızlar bu da abim Berke'nin en yakın arkadaşı Aras abim. Beraber büyüdük." Dediğinde tebessüm ettim. Tanışma faslından sonra Aras uzaklaşmaya başladığında kızlar bana bakıp sinsice sırıttılar ve arkalarındaki su şişelerini çıkartıp kafamdan aşağı boşalttılar. Aniden yaşadığım şokla çığlık attım. Aras kaşlarını çatıp arkasını döndüğünde beni o halde görünce çattığı kaşlarını düzeltip güldü ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın İkizler
Teen FictionHikaye ilk başlarda acemi dille yazılmış olsa da ilerledikçe kendini düzeltmiştir. Anka ve Pars ikizleri ailelerinin evi onlara bırakıp, sürekli iş seyahatlerine çıkmalarına alışmış ve bunu kafaya takmayıp yokluklarını avantaj haline getirmişlerdir...