Kahvaltıdan sonra son kez sokakta tura çıktım bugün geri dönüyorduk. Ama Aras? Onu göremessem bir daha? Bi dakka ya banane ki. Beni umursadığımı var sanki. Ben böyle düşünürken yine ara sokağa çekildim. Hadi ama yinemi. "Hadi ama Ara-" derken karşımda Aras'ın olmadığını görünce bi çığlık attım. Ağzıma kapattığında iyice korkmaya başlamıştım. Adam pis pis sırıtıp "sen Aras'ın küçük fahişesisin diyil mi? Diyip kahkaha attığında elini çekmişti ki yüzüne tükürdüm. Alt tarafı bi kaç konuşmaydı yahu. Hem ne fahişesi be! Sensin fahişe. "Sürtük" diyip tokat attığında başım yana savruldu. Hay ben Aras'la konuşan ağzımı... vay be bu durumda bile ciddi olamıyorum jxhxh. Başımı kaldırıp sırıttım. Adam kaşlarını çekip kafamı duvara yasladığında fırsattan yararlanıp "imdaaat!" "Araaas!" Diye bağırdım. "Seni-" diyip ağzıma bi bez tıkadığında gözlerim karardı...
Arda'nın ağzından
Aras'ın yanından ayrıldıktan sonra deminki kızların gittiği yöne doğru gittim. Şansıma diğer kız gitmişti. Sarışın kızın yanına gidip "merhaba" dedim. Kız bana bakıp gülümseyerek "merhaba" dediğinde cazibemi kullanıp sohbet ettim. Sonunda istediğimi almaya hazırdı kız. Bunu yere bakıp gülmesinden anlamıştım. İsareti verdiğinde yavaşça çenesini tutup dudağına yaklaştım. Karşılık verdiğinde sırıtıp duvara yasladım ve sertçe öpmeye başladım. Soluklanmak için çekildiğim sırada bi kızın çığlığını duyarak kaşlarımı çattım. Tamam çapkınım falan ama kızlarada saygım var. Kızın yanından ayrılıp sesin geldiği yöne doğru gitmeye başladım. Arkamdan "nereye?" Diye seslendiğinde cevap vermedim ve sokağa doğru ilerledim. Bir daha ses gelmeyince kaşlarım daha da çatıldı ve etaftaki ara sokaklara baktım. Aralardan ses geliyordu ama sokaklar boş olduğu için yankı yapıyordu. Biraz daha bekledikten sonra "imdaat!" "Araaas!" Diye bi ses geldiğinde kaşlarım kalktı. Aras mı? Hemen o tarafa doğru koştum. Piçin biri bi kızıbayıltmış ve arabaya bindiriyordu. "Soktuğumun pezevengi! Bırak lan kızı" diye bağırıp adama yumruğu geçirdim. Sendeleyip bana doğru geldiğinde yumruk atmak için elini kaldırdı. Yumruğunu tutup karnına tekmeyi geçirdim. Yere düştüğünde üstüne çıkıp adamı yumruklamaya başladım. Biraz ilerimizdeki araba gaza basıp kaçtığinda "lan" diyip arabanin peşinden koştum. Aras dedi lan
Aras! Ne alaka ki şimdi? Araba uzaklaşırken kendime sövdüm. Arabam evdeydi! "Siktir!" Diyip yanımdaki duvara vurdum. Ne diye adamı dövüp vakit kaybettim ki!? Hemen telefonumu çıkartıp Aras'ı aradım. Çaldı... çaldı... çaldı. Ses yok! "Hay sikiyim! Aç lan şu telefonu" tekrar aradım. 3. Çalışta telefonu açtığında "amına koyayım niye açmıyorsun telefonu!?" Dediğimde karşıdan bi süre ses gelmedi. "Aras!" Dedim sinirli bi sesle. "Noldu lan" dediğinde "yarım saate ...... sokağına gel. Arabayla. Acil" diyip telefonu kapattım ve yerde yatan piçin yanına gittim. Tekme atıp başına oturdum. Baygındı. Ha bu arada biz mafyaydık. Amcam mafya olduğu için abimi, kardeşimi ve beni küçüklükten beri eğitiyordu. Dolayısıyla depomuz vardı. Bir süre sonra sokağa hızla giren siyah arabayla ayağa kalktım. Aras hızlı bi şekilde arabadan inip yanıma geldi. "Noldu lan? Bu kim?" Dediğinde anlattım. "Dolaşırken ara sokaklardan birinden bi kızın çıglık sesi gitti. O tarafa dogru gittim ama yanki yaptigindan bulamadim. Sonra aynı ses "imdat!" "Aras!" Diye bağırınca-" "Aras mı?" Dedi şaşkın bi şekilde. "Evet. Bende ona şaşırdım. Koştum baktım bu pezevenkler bi kızı arabaya sokuyor. Gittim adama yumruk attım, yere yatırdım. O sırada da diger adam gaza basıp gitti. Arkasındam koştum ama..." diyip ofladığımda yere bakıp bi süre kaşlarını çatarak düşündükten sonra aniden kafasını kaldırıp "Anka?" Dedi hafif fısıltıya kaçan bi sesle. Sonra "kız nasıl biriydi?" Dediğinde düşündüm. "Bilmiyorum ki. Kızı göremedim ama kumrala benzeyen saçları vardı galiba" Aras elini saçlarını götürdü. Çekti ve hafifçe inledi. "Lan. Anka?" Dediğinde kaslarımı çattım yine. "Anka kim?" Dediğimde düşünceli bi şekilde "bilmiyorum" dedi. Anlamadığımı belli eden bi sesle "ne?" Dediğimde "tanıdığım bi kız" dedi. Yine anlamamıştım ama olsun. "Depoya götürelim şu piçi" dediğinde başımla onayladım ve arabaya bindirip depoya gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın İkizler
Teen FictionHikaye ilk başlarda acemi dille yazılmış olsa da ilerledikçe kendini düzeltmiştir. Anka ve Pars ikizleri ailelerinin evi onlara bırakıp, sürekli iş seyahatlerine çıkmalarına alışmış ve bunu kafaya takmayıp yokluklarını avantaj haline getirmişlerdir...