"Dövmeli kız ve dövmeli çocuk."&
* Öncelikle Çocuk Gelişim hakkında pek bir şey bilmiyorum bu biraz kurgusal olacak.
-
Şafak abi, abime para uzatırken kırık laptoba bakarak mırıldandı. "Çokta kırmamış aslında." Abim göz devirerek parayı aldı. Şiir alayla konuştu. "Bak abi sorun ortadan kaldırıldı." Abim gözlerini kısarak ona baktı. "Sen hala konuşuyor musun?""Evet."
Şiir'in sırıtarak verdiği cümleden sonra arada yine bir gerginlik olmuştu. Bu kız susmuyordu ve biraz sonra daya yiyebilirdi. Şafak abi ellerini ceplerini sokarak abime baktı. "Kardeşimi çok dövme." Şiir'in saçlarını okşadı. "Zaten aptal."
Şiir abisinin elini ittirerek kollarını kavuşturdu. "Sus sen yobaz köpek." Şafak abi göz devirerek bize selam verdi. Arkasını dönerek ilerlemeye başladı.
"Sizde ne yemeği var?" Şiir bize aç bir maymun gibi bakarken ben ofladım. Abim kulağıma eğildi. "Akşam yemeğine mi kalacak?" Usulca kafamı salladım. Sinirle eve girmeden önce. "Odamı bu sefer kilitleyeceğim."
Şiir gülerek bana döndü. "Anahtarını bastırdım sorun yok yani." Gözlerimi büyüttüm. "Kızım sen manyak mısın? Neden yaptın bunu?"
"Yapmamam için hiç bir sebep yok, eğlenceli."
Kafamı iki yana sallayarak eve girdim arkamdan beni takip etti. Melek'in evde koşuşturma seslerini duyarken odama doğru ilerlemeye başladım şu üstümde ki formadan kurtulmalıydım. Forma o kadar kötü değildi aslında ama pijamalarıma kavuşmak istiyordum.
...
Şiir'e pijama takımlarımdan birini verdim. Kendisi dünden razı olduğu için hemen giydi. Okul çantasını bir tarafa fırlatmış yatağımda Rüzgar'la mesajlaşıyordu. Bir kahkaha daha patlattığında sinirle kalemi kitabın üzerine fırlattım. "Şiir sessiz ol." Bakışları bana döndü. "Öf İpek, çok sıkıcısın." Onu taklit ettiğimde kafama yastık yedim.
Ona ters ters bakarak bana gözleri ışıldayarak döndü. "Rüzgar bak bana ne almış?" Yataktan eğilerek yerde sürünen çantayı kaldırıp açtı. İçinden küçük bir kolye çıkardığında kolyeyi incelemeye başladım. Üstünde 'ŞirRüz' yazıyordu yüzümü buruşturdum. "5tlye çarşıda yaptırmış, geçenlerde sormuştum dükkanın birine. Aptal birde bana 50tl diyor. Hayır soğuk çay al daha çok mutlu olurum." Kolyeyi odanın bir tarafına fırlatarak yatağa geri yattı.
"Çocuk seni seviyor."
Kahkaha atarak bana baktı. "Saçmalama İpek, ikimizinde birbirimizi sevmediğini biliyorsun." Kaşlarımı kaldırdım. "Neden ayrılmıyorsun?"
Omuz silkti. "Bilmem, ben aşka falan inanmam. Böyle iyi, aramızda bir saygı ilişkisi var." Güldüm. "Saygı mı? Siz birbirinize küfür ediyorsunuz."
Sırıttı. "Saygılı bir şekilde küfür ediyoruz." Kafamı iki yana sallayarak güldüm. Ödevime geri döndüm. Dersler fazlaca sıkıcıydı. Sınav haftasına biz giriş yapacakken, Şiir daha sınavlarını yeni bitirmişti. Kafama artık ağrılar girmişti. Kitabı yavaşça kendimden uzaklaştırarak çalışma masamdan kalktım. Şiir bir sülük gibi yatağıma yapışmışken onu ittirerek kendime yer açtım. Yanına uzandığımda bana yan gözle baktı. Mesaj sesi gelmesiyle tekrar telefonuna döndü. Kolunu dürttüm. "Hadi film izleyelim." Dediğimde anında bana dönerek sırıttı. "Korku?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon! Mafya Mısınız?
MizahBu hikayede her şey var... Mafyalar, kötü çocuklar, masum kızlar, kötü kızlar, Amerika dizilerinden fırlamış insanlar. Elime bir kalem aldım ve hikayeyi baştan yazdım. Bu hikaye olması gerektiği gibi değil. Mafya, mafya gibi değil. Masum kız aslınd...