Chapter 14

554 48 1
                                    

Suga pov:
-Cap de mangustă , treci aici!
Am țipat la Jimin, dar el tot continua să îmi atingă lucrurile: clapele, boxele, scaunul, tot.
-Nu mai fi așa revoltat, exclamă în timp ce își lăsă degetele pe clapele ce scoaseră un sunet de îți zgâria creierii.
-Atunci termină să mai pui mâna peste tot, și am aruncat cu perechea de pantaloni ce era pe canapea.
-Hei, nu-i frumos. Te spun lui Alice.
-Și ce crezi că îmi va face?
Jimin se bosumflă și ieși din studio.
-Alo, am răspuns eu la telefon în timp ce îmi treceam mâna prin păr și aruncam o privire spre foile de pe canapea si penarul cu pixuri.
-Salut cap de broccoli, spuse cineva cu o voce de îmi făcea inima mereu să bată, dar îmi provoca în același timp și durere de cap.
-Ah, tu erai. O problematică.
Alice trase aer în piept în timp ce rosti:
-Învață să vorbești frumos, creier de fistic.
-Ce vrei?
-Am nevoie de Jimin. Ți-l împrumut pentru o zi.
-Ce? De ce el?
-Vreau să îl scot prin lume sau ceva. Mi se pare cam obosit în ultima săptămână.
-Și eu sunt obosit.
-Mai taci că ție îți dau mereu de mâncare de parcă ești fomist.
-Ya! am exclamat eu, iar ea pufni în râs.
-Spune-i lui Jimin că ne vedem la 3 în parc. Nu îmi raspunde la telefon și nici la sms-uri.
-Mda.
-Yoongi, rosti ea.
-Da?
-Nu mai fi așa față de beton și anunță-l. Mă înjuri după.
-Dar de ce Jimin?
-Vreau să se simtă și el ceva mai relaxat. Ultima dată când l-am văzut părea ca un zombie.
-Ah...
-Doar anunță-l.
Și închise.
De ce naibii să se vadă ea cu Jimin? De ce nu cu mine?
-Jimin, pacoste ce ești, am spus și am ieșit pe ușă.

 De ce naibii să se vadă ea cu Jimin? De ce nu cu mine? -Jimin, pacoste ce ești, am spus și am ieșit pe ușă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
°Together°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum