Chapter 37

450 35 0
                                    

Ridicând plasa cu aceste minunate cumpărături, l-am privit pe Jin cum scotocea în bucătăria mea după niște căni.
-Dulapul de sus, i-am zis eu și am așezat caserolele în frigider și sticla cu lapte.
-O să fac niște ceai, rosti el. Te poți schimba în timpul ăsta.
Și se întoarse la treaba sa după ce își dădu jos șapca neagră și își aranjă cămașa rozalie. L-am privit din nou și chiar trebuia să remarc adevărul despre umerii lui lați. Fără să mai stau pe gânduri am urcat la etaj și m-am schimbat repede cu o pereche de blugi și un tricou bleumarin, cu un logo ciudat pe spate. În timp ce coboram am auzit mai multe voci și m-am uitat curioasă la persoanele ce discutau de zor și râdeau.
Erau Jimin și Taehyung.
-Unde e plecat Jin?
Jimin se întoarse spre mine și îmi spuse:
-Namjoon-hyung a crăpat o țeavă în baie și cam avem inundație, începu el iar Taehyung râse.
-E o baltă imensă acolo, îl completă Tae în timp ce sorbea din cana cu ceai.
-Si Yoongi-hyung îl ajută să repare  fisura sau să o înlocuiască eventual.
Am început și eu să râd la gândul cum Namjoon a reușit să creeze minunăția aia. I-am privit pe băiați, remarcând părul negru a lui Jimin și postura înaltă și atletică a lui Taehyung. Eu și Taehyung ne cunoșteam de câțiva ani, din gimnaziu cred, și datorită lui i-am cunoscut pe ceilalți, inclusiv pe Yoongi, din perioada lor de pre-debut.
Jimin purta o cămașă cu dungi, cu blugi negri, strâmți, iar Taehyung avea un hanorac gri, pantaloni albi și perechea de ochelari care era pusă în spatele urechilor, tipic lui.
-Vreți să mâncați ceva? i-am întrebat în timp ce scoteam tava cu plăcintă de seara trecută. O făcusem împreună cu Yoongi, exceptând faptul că mi-a dat cu un măr în cap și era să își dea degetele pe răzătoare.
-Eu vreau, rosti Taehyung și veni lângă mine în timp ce îi înmânam farfuria cu felia lui.
-Jimin, vrei?
Ezită un moment și apoi privi mâncarea.
-Hai, Jiminie. E chiar bună, l-am îndemnat eu și i-am întins farfuria.
Zâmbind, o luă și se așeză lângă Taehyung, amândoi mâncând cu poftă din plăcintă.
După jumătate de oră, cam așa, am auzit ușa deschizându-se și Yoongi intră în bucătărie, cu o parte de păr ud.
-Mâncați ca niște porci, comentă el îmbufnat.
-Și tu zici că ai dat cu capul de prima baltă care ți s-a ivit în cale, îi replică TaeTae și mi-am dus mâna la gură ca să îmi înăbuș râsul.
Veni lângă mine și își puse brațele în sân.
-Era să inundăm toată casa, începu el și Jimin își scăpa bucățica rămasă de plăcintă.
-Cum așa?
-Țeava aia a fost problema. Și în timp ce Jin încerca să îl scoată pe Namjoon din baie, el tot spunea că vrea să ajute încât îmi venea să îi ard cheia aia în cap. Dar...
-Dar?
-Am lovit țeava când m-am ridicat să țip la el să iasă că mă stresa.
-Și acum ce facem?
-Nu știu ce faceți voi, replică Yoongi. Am oprit apa din casă până mâine seară cel târziu. Jungkook a chemat pe cineva să ne ajute cu reparațiile. În schimb, eu mă duc să fac un duș acum, adaugă și își trecu mâna prin părul rozaliu.
-Și noi?
-Așteptați ploaia și vă spălați după, se răsti el și urcă scările.
I-am bătut pe băieți pe umăr și le-am spus:
-Când morocănosul o să își mai revină, puteți veni să faceți și voi duș. Dar cu rugămintea ca Namjoonie să nu îmi facă și mie inundație în casă.
-Yay, exclamă Taehyung și mă ridică în brațe, sărutându-mi obrazul. Ești cea mai bună!
Am râs și am întors toți trei capul în momentul când am auzit un seltar trântindu-se.
În fața noastră era Yoongi, în pantaloni crem și maiou negru, cu un cuțit în mâna.
-Piftie te fac, începu el și îl alergă pe Taehyung, în timp ce eu stăteam lângă Jimin.
-Se vor plictisi rapid, am adăugat și i-am înmânat cana cu ceai rămas.
-Stiu, adaugă el și mă bătu pe umăr înainte să ia mătura din colț.
-Dar tot trebuie să îi opresc ca să nu își spargă capul reciproc, adaugă și fugi după ei.
-Dumnezeule, am zis în timp ce mă prăpădeam de râs.

-Dumnezeule, am zis în timp ce mă prăpădeam de râs

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
°Together°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum