Chapter 40-Merry Christmas

593 36 16
                                    

Eram pe canapea, cu o pătură gigant în jurul meu și mă uitam la Yoongi cum încerca să așeze cadourile sub brad.
-Le-am luat la fiecare câte ceva, îmi spuse în timp ce așeză ultima cutie cu ambalaj cu buline sub bradul imens, decorat și plin de luminițe. Și o să le placă.
Să îl vezi pe Yoongi zâmbind era ca și cum Dumnezeu ți-ar fi pus o mână pe cap, ca și cum ai fi câștigat la Lotto, lucru care nu mi s-a întâmplat niciodată sau ar fi coborât îngerii pe Pământ, cântând. Era rar, adevărat, dar când zâmbea o făcea din toată inima. Cei din BTS erau familia lui, iar el îi iubea pe fiecare în parte.
-Mereu când mă uit la Jungkook simt cu adevărat că l-am crescut. Era așa scund la început, mai scund ca Jiminie și acum e înalt și puternic.
Vorbea exact ca un părinte. Am strâns pătura în jurul meu și am zâmbit.
-Eu am gătit, i-am spus și se întoarse spre mine.
-Mereu faci asta.
-Dar am zis să ies din rutină. Am făcut și prăjiturile preferate ale lui TaeTae. Poate ar fi ieșit decorul drăguț dacă nu îți băgai degetele în castron.
-Nu m-am putut abține, îmi zâmbi, etalându-și dinții albi. Ar trebui să vină în orice moment.
-Dar unde au plecat?
-Fiecare pe drumul lui. S-au separat și au plecat la cumpărături. Singuri. Mă gândesc la Taehyung cum va arunca banii în aer, Dumnezeule.
Veni lângă mine și își băgă picioarele sub pătură. Purta pijamale roșii, în carouri și părul, acum negru, era răvășit. Eu aveam doar o pereche de pijamale cu buline, de culoare albastră. Eram leneșii pământului.
Am auzit ușa de la intrare cum s-a deschis și mi-am întors capul, privind la cei șase băieți, toți zâmbind și cu sacoșe în mână, de la diferite firme. Și-au dat jos gecile și Jin și-a scuturat părul de zăpadă.
-Ninge chiar frumos, adaugă RM în timp ce scăpă de bocanci și îl lovi în joacă pe Jimin, ce avea obrajii roșii acum. Ți-am spus să îți iei un fular.
Jungkook veni lângă el și îi frecă obrajii cu palmele lui.
-Hyung, se va încălzi îndată.
Toți erau acum în living, îmbrăcați lejer, unii pe canapea și alții pe podea, cu zâmbete mari. M-am ridicat și eu și am luat tava ce avea pe ea căni cu ciocolată caldă, cu frișcă și caramel și le-am împărțit la fiecare.
-Ești cea mai tare, făcu TaeTae în timp ce luă o gură din ciocolată și îl murdări de frișcă pe Kookie. Ca și răspuns la atacul celui mai mare, Jungkook se ridică și V își întins brațele, rugător.
-Îmi pare rău, stai, stai, stai!
Jungkook a începu să îl gâdile, râsul lui colorat umplând camera. Mă temeam doar să nu dărâme bradul, atât îmi mai lipsea. Lângă ei, Hobi ținea o pernă în brațe, zâmbind de zor și Yoongi își puse o mână pe după umerii mei.
-Deschidem cadourile acum? întrebă vesel Jimin și merse lângă brad, cu ochii sclipind și picioarele goale, cu pijamaua lui galbenă cu modele, mult prea largă pentru corpul lui.
-Sigur, făcu Jin și se așeză pe podea, luând sacoșele. Am luat pentru fiecare.
Și harmalaia urmă. Când V primi o geacă Gucci de la Hobi, un model nou, începu să sară în sus și își îmbrățișă prietenul cu toată puterea, acesta căzând pe spate, cu V deasupra lui. Încă mă miram și mă rugam ca bradul să stea în picioare. Era amândoi numai un zâmbet, cu ochi sclipind. Ca la un semnal, Kookie și Namjoon au sărit pe ei, formând un munte. Apoi au urmat și Jin, Jimin, dar Yoongi a rămas lângă mine, vesel și cu cadourilor primite în brațe. Cravata primită de la Namjoon, albastră și de mătase îi era pe umăr, contrastând cu pijamaua lui.
-Jos de pe mine, țipă Hobi printre râsetele lor și își mișcă brațele.
-Îl ajutăm?
-Sigur, îmi răspuns Yoongi la întrebare și am apucat picioarele lui Hoseok, trăgând de ele, dărâmând muntele uman. Respirau greu cu toții, dar râdeau de zor. Și inevitabilul s-a produs. Taehyung s-a ridicat și imediat s-a împiedicat de piciorul lui Jimin care tot râdea, fiind pe spate și, cu brațele întinse de parcă ar fi dorit o îmbrățișare, se prăbuși deasupra bradului, doborând pomul împodobit.
Am rămas toți cu gura căscată atunci când s-a ridicat, având o parte de beculețe în jurul unui braț și niste beteală pe cap.
-Stai, lipsește ceva, începu Jungkook și luă steaua căzută și i-o așeză pe cap.
-E perfect acum, chicoti și Taehyung doar începu să râdă.
-Și m-am chinuit să îl împodobesc, pentru numele lui Dumnezeu, se plânse Yoongi și aruncă cu o pernă în el. Ești un idiot!
-Hei, nu-i vorbi așa, l-am plesnit eu peste umăr.
-Da, are dreptate! Acum eu sunt noul brad!
-Crăciun fericit, fu tot ce adăugă Namjoon și zâmbi larg, cu un cadou în brațe, iar Jin începu să fredoneze un colind, având și el un zâmbet larg și cana cu ciocolată rămasă.
-O să îmi primesc sărutul de la miezul nopții?
-Nu acum, Yoongs, i-am șoptit în timp ce eram atentă la ce fredona Jin și la faptul că avea o voce uimitoare. Eu de ce eram total pe lângă?
-Dar nu e corect, so bosumflă și veni mai lângă mine, cu capul pe umărul meu.
-Ești... ești imposibil, am adăugat și mi-am trecut o mână prin părul lui.
-Mai taci.

Ăsta trebuia să fiu un capitol care trebuia publicat de Crăciun, dar am cam avut probleme de câte ori am încercat să o public

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ăsta trebuia să fiu un capitol care trebuia publicat de Crăciun, dar am cam avut probleme de câte ori am încercat să o public. Și pe PC nu am mai intrat, urmează simulările, bac etc etc.
*sobbing in Chinese*

°Together°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum