Mă uitam la ei cum repetau, dansând de zor. Respirau greu, aveau mânecile suflecate, iar Hoseok își aruncase șapca pe podea în timp ce Jimin își ștergea fruntea cu marginea tricoului negru.
Yoongi era și el obosit, aproape de limita sa. Părul lui, acum vopsit într-un ciocolatiu, era ud, lipit de frunte, iar bluza albă cu dungi albastre avea o mânecă ridicată și una atârna în timp ce își mișca picioarele fără oprire.
-Pauză, făcu Hoseok și se așeză pe podea. Namjoon își trecu mâna prin păr și se puse pe un scaun, iar Jin împărți la fiecare câte o sticlă cu apă.
M-am dus la Yoongi și i-am înmânat băutura cu vitamine și un prosop.
-Mai poți? Ești destul de obosit.
-Trebuie să dau tot ce e mai bun, rosti și bău jumătate din conținutul sticlei. Încă o tură!
Și plecă în timp ce îl trase pe Taehyung după el.
M-am uitat din nou la ei și i-am surprins privirea lui Kookie.
Și am început să râd când ridică din sprânceană.*după două ore*
Am mers cu el în studioul care era răcoros și m-am așezat în genunchi în timp ce ii suflecam pantalonii.
-Ești tare încăpățânat, am spus în timp ce am apucat genunchiera cafenie și încercam să o ajustez pe piciorul lui de scândură.
-Nu sunt încăpățânat.
-Te-am văzut când ai căzut la partea din N.O. când te urcai pe spatele coechipierului tău.
-Nu a fost o căzătură serioasă, șopti în timp ce își acoperi pielea palidă cu materialul pantalonilor gri.
-Yoongi, i-am pronunțat numele și m-am așezat lângă el. I-am șters fruntea cu un șervețel și i-am dat părul la o parte.
-Trebuie să iei uneori și o pauză. Ai văzut că Jin a luat pauză atunci când a venit pe spate.
-Era din cauză că se lovise cu piciorul de scaun și ne-am temut să nu se fi lovit la cap sau spate.
-Și piciorul tău putea fi rupt. Ținând cont că ai venit în genunchi de la o înălțime nu prea mică.
Oftă.
-Măcar jumătate de oră.
-Bine, fie.
Își puse capul în poala mea și își închise ochii. Respirația îi devenise regulată, mâinile îi erau puse între picioare și era strâns ca o minge.
-Yoongi, am șoptit și l-am sărutat pe obrazul rece acum din cauza transpirației.
Mi-am plimbat mâna prin părul lui și am chicotit atunci când strănută. Am tras pătura vișinie ce era pe marginea canapelei și l-am învelit.
Zău de am observat că am adormit și eu, cu mâna în părul lui moale și cu cealaltă ținând capătul păturii ca să nu se dezvelească.
CITEȘTI
°Together°
Historia CortaNu mai atrag atenția cu descria. Citiți de poftiți. *spoiler* -BTS-