<7>

762 21 7
                                    

p.o.v Lily

Na dat ik helemaal klaar ben loop ik naar beneden waar iedereen al zit. 'mag ik een vlecht bij je maken' vraagt Louis. Ik kijk hem verbaast aan. 'kun jij dat' vraag ik. 'ja, mag het' vraagt hij. 'ga je gang' antwoord ik. Ik ga voor hem zitten terwijl hij mijn haren vlecht. 'je hebt mooie lange haren' zegt Louis uit het niets.Je hoort dat hij echt heel erg gefocust is.

Na een tijdje is hij klaar. Ik kijk in de spiegel en zie 2 vlechtjes. Beide zijn ze opgevlochten. 'bedankt Louis. Ze zijn echt heel erg mooi' zeg ik tegen hem. 'ja, dat krijg je van al die zusjes' antwoord hij zuchtend.

Met zijn 5e lopen we het huis uit naar de auto. We stappen in de auto terwijl de jongens een pet en zonnebril opzetten. Aangekomen bij de bouwmarkt stappen we allemaal uit. Een tijdje lopen we door de bouwmarkt tot dat we alles hebben.

We rekenen af en gaan dan naar huis toe. Gelijk rent Liam naar een kamer toe. Ik volg hem. Hij stopt voor een deur waar niks op staat. Hij maakt de deur open en er komt een grote lege ruimte tevoorschijn. 'dit word je kamer' zegt Liam. Allemaal dragen we wat spullen naar boven en dan begint het werk.

Iedereen trekt oude kleren aan en pakt dan een schilderskwast. We hebben besloten 2 muren groen te maken, 1 zwart, en 1 wit. Allemaal beginnen we aan 1 kant. Ik doe samen met Liam een groene muur. 'bedankt dat jullie dit allemaal voor mij doen' zeg ik tegen Liam. 'natuurlijk doen we dat, je bent nu mijn dochter. Ook die van de jongens hoor, we zijn allemaal je vader' zegt Liam.

Na een tijdje verven raken Niall en Louis in een discussie. Beide beginnen ze strepen verf over elkaars gezicht te zetten. 'jongens, stoppen' zegt Liam streng. Niet dat ze luisteren want ze gaan gewoon verder. 'jongens stoppen of geen wortels of ander eten' zegt Liam nu wat harder.

Beide kijken ze naar Liam. 'ga je wassen en kom daarna hier weer naartoe' zegt Liam zuchtend. Beide doen ze wat Liam zegt terwijl wij weer verder gaan.

Na een tijdje is het schilderen klaar. Gelukkig is het na een half uur weer droog dus wachten we een half uur. In het half uur komen Louis en Niall ook weer terug, schoon.

Na het half uur gaan we weer naar boven om het bed in elkaar te zetten. Ik heb een heel cool bed. Het is een soort boomhut bed. Je hebt onder gewoon een normaal bed maar daarboven zit ook nog een bed die je dicht kan maken. Het is een soort van slaaphokje voor als ik rust wil, echt super fijn.

Na dat het bed klaar is leggen we de rest er neer. Het bed staat tegen de muur, er ligt een groot kleed in het midden. Er staat een speelgoedkast. ook staat er nog een gewone kast voor mijn kleren. 'dit is echt heel mooi. bedankt jongens' zeg ik terwijl ik ze knuffel. 'alles voor jou' zegt Liam.

Samen lopen we naar beneden waar we gelijk kunnen eten omdat Liam al heeft gekookt. Na het eten helpt Liam me nog met douche en daarna ga ik naar bed. 'morgen gaan we zwemmen. Vind je dat leuk' vraagt Liam. Gelijk knik ik. Ik ging heel vaak met mijn ouders zwemmen wat ik echt leuk vond.

'en daarna moeten we allemaal weer werken dus dan komen 4 vrienden van ons. Michael, Luke, Calum, en Ashton. Ze zijn echt heel lief' ratelt Liam door.

'maar misschien vinden ze me wel niet aardig' zeg ik. 'dan zoeken we een andere oppas maar hun zijn wel aardig. Ze zullen je niet zo snel onaardig vinden' stelt Liam me gerust. Hij geeft me nog een kus op mijn voorhoofd en verlaat dan de kamer. Al snel val ik in slaap.

(*_*)

you found and adopt me ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu