p.o.v Lily.
Ik zit hier nu al een aantal dagen en ik ben echt wel zwaar vermagerd. Ik wist niet eens dat je zo snel af kon vallen. Blijkbaar wel dus. En ik heb zo veel pijn. Hij slaat me elke dag en soms duwt hij me zelfs van de trap af. Ik zit helemaal onder de blauwe plekken. Die grote mannen heb ik niet meer gezien. Alleen maar de buurman. Hij is helemaal doorgedraaid. Maar hij is ook nooit aardig geweest tegen ons.
Ik had al een hekel aan hem, maar nu is het echt zo veel woede. Hij vermoorde mijn ouders. Ik kan het nog steeds niet geloven. Hij heeft gewoon mijn leven verpest. Op dit moment zit ik weer aan de muur vast. Echt mijn polsen doen zo veel pijn. Die touwen zitten te strak. Als het goed is, is de buurman nu naar zijn werk. Ook heeft hij een filmpje naar de jongens gestuurd dat ik van de trap word geduwd. Ik weet niet wat hij er verder mee heeft gedaan. Waarschijnlijk veel geld gevraagd.
De deur gaat open, en verschrikt kijk ik naar de deur. Ik wil niet meer pijn, alsjeblieft niet. Tot mijn verbasing komt een van de grote mannen binnen. Hij rent snel naar me toe en doet iets bij mijn pols. Ik kijk hem verbaast aan. Tot dat ik voel dat de touwen minder los gaan zitten. En dan, worden ze eindelijk van mijn polsen afgehaald. Zo snel als ik kan ren ik naar boven, het huis uit. Waar moet ik naar toe? Naar school. Dat is de enige plek waar ik naartoe kan. Met het laatste beetje kracht in mijn lichaam ren ik naar school. Gelukkig is de poort nog open. Snikkend pak ik mijn telefoon.
1438 oproepen gemist
Allemaal zijn ze van de jongens. Liam heeft me deze dagen ongeveer 800 keer gebeld. Niet normaal. Niall is de laatste die me heeft gebeld. Met trillende handen klik ik zijn nummer aan. Gelijk begint die te bellen. Nog geen 10 seconden daarna word die opgenomen.
'Lily'. vraagt Niall vol ongeloof.
'Niall. help me' zeg ik gelijk
'Lily waar ben je' vraagt hij bezorgd.
'bij mijn oude school in Nederland. kom me alsjeblieft halen. ik ben bang' antwoord ik terug.
'we komen er gelijk aan. Ga naar binnen in school' meldt Niall voordat hij ophangt.
Ik loop de school in en echt iedereen kijkt me raar aan. Ik snap het wel. Mijn ogen zijn vuurrood, ik ben bond en blauw en ik ben hier al zo lang niet meer geweest. Met pijn in mijn been loop ik naar mijn oude klas. Mijn juffrouw was altijd super aardig. Ik maak de deur open en kijk naar de juf die me met grote ogen aankijkt.
'help alsjeblieft' breng ik huilend uit. Verschrikt komt ze naar me toe lopen. 'Lily. Wat is er gebeurt' vraagt ze. 'buurman' breng ik uit. 'mijn god. Ik bel je ouders' zegt ze terwijl ze me op haar zachte stoel zet. 'dood' zeg ik. Ze kijkt me raar aan. 'ze zijn dood' zeg ik huilend. 'wat. Lily waar was je dit afgelopen jaar, en hoezo zie je er zo uit en wat bedoel je met je ouders zijn dood' vraagt ze helemaal in stress. 'ik was in Engeland. De buurman deed me pijn. De buurman heeft mijn ouders dood gemaakt' zeg ik tegen haar.
'wie moet ik nou bellen' vraagt ze. 'ik heb dat al gedaan. Ze komen eraan' zeg ik zuchtend van de pijn. De juf tilt me op en legt me op de bank achter in de klas.'het komt goed' zegt de juf.
Na een uur vliegt de deur open. Liam en Niall staan beide in de deuropening. Ze kijken de klas rond en zodra ze mij zien vliegen ze op me af. 'lieverd. We waren zo bezorgd' zegt Liam snikkend. Huilend val ik in zijn armen. Ook de juf komt erbij staan. 'ik was zo bezorgd, zo bang' zegt Liam met een trillende stem.
'ik was bang' zeg ik. 'je bent nu veilig lieverd' zegt Liam. Ik kijk naar de juf die me raar aankijkt. Liam ziet het ook en begint met praten. Hij legt het hele verhaal uit hoe ik bij hun ben gekomen. Dan komt het op mij aan. 'Lily. Wie heeft dit gedaan' vraagt Liam aan mij. Ik kruip wat dichter naar Niall toe die ook op de bank zit. 'de buurman. Hij heeft papa en mama dood gemaakt' zeg ik hard snikkend. 'oo meisje toch. We gaan hem dadelijk gelijk aangeven' zegt Liam.
Nog steeds kijken veel kinderen raar naar het feit dat er 2 supersterren in hun klas staan. Na nog wat gepraat te hebben tilt Liam mij de klas uit, naar de auto.
JE LEEST
you found and adopt me ✔
FanfictionLily is een 8-jarig meisje wie haar ouders is verloren. Ze gaat op straat zitten met de hoop dat iemand haar meeneemt. Dan, op een dan komt de Liam Payne voorbij. Hij besluit Lily mee te nemen omdat hij het zielig voor haar vind. Vanaf dat moment v...