p.o.v Lily
5 minuten later vliegt de deur open. Alle jongens staan er. Ik probeer Luke van me af te schoppen terwijl ik nog steeds in Ashton zijn armen lig. 'wat is er aan de hand' vraagt Liam die bezorgd op me af komt. Hij pakt mijn armen en kijkt me in mijn ogen aan. Ik haat dat. Snel draai ik mijn hoofd weg.
'ze heeft haat gelezen, werd onzeker en wou toen haar spullen gaan pakken. En toen hebben we haar vastgepakt. Nu is ze echt boos en verdrietig tegelijk' legt Ashton uit. 'meissie. Ik heb toch gezegd dat je geen social media moet aanmaken. Je word onzeker voor niks. We hebben dat allemaal gehad. Maar ze zijn allemaal jaloers op jou omdat jij zo leuk bent' zegt Liam.
'niet. Ik ben lelijk' zeg ik. Ik ben bijna uit Ashton zijn armen. 'laat me los klootzakken. Echt' zeg ik huilend. 'van wie leert ze dat woord' vraagt Calum verbaast. 'misschien hebben we dat allemaal 20 keer geroepen toen we het meel zagen' zegt Niall een beetje ongemakkelijk.
'nu zegt ze voortaan klootzak als ze boos is' zegt Luke. 'laat me gewoon los' zeg ik huilend. Ondertussen ben ik gestopt met tegenstribbelen. Luke en Liam laten me beide los maar Ashton laat mijn middel niet los. Dus ik kan niet weg. 'die social media gaat eraf, dat je het weet' zegt Liam terwijl hij bezig is op mijn telefoon.
'nee. Liam. laat het erop' zeg ik terwijl ik weer begin te wiebelen om los te komen. Ashton pakt me steviger vast. 'en laat me godverdomme los Ashton' zeg ik. 'kan ik haar loslaten' vraagt Ashton. Niall knikt en gaat bij de deur staan. Ashton laat me los en gelijk ren ik naar Niall. Ik sla mijn armen om zijn middel heen, waar ik maar net bij kom.
Niall tilt me op en slaat zijn armen ook om me heen. 'hey meisje toch. Niet geloven wat ze zeggen. We houden van je' zegt Niall. 'nee. Jullie hebben gewoon medelijden omdat ik zo dik ben' zeg ik met mijn gezicht in Niall zijn nekholte. 'niet waar Lily. We houden echt van je' zegt Niall.
Ik ga er niet verder in en wurm me uit Niall zijn armen. 'beloof je hier te blijven' vraagt Niall die op zijn hurken is gaan zitten. 'sorry kan niks beloven' zeg ik. Snel ren ik naar boven. Maar natuurlijk verschijnen Niall en Louis in de deuropening. Louis trekt me op zijn schoot terwijl Niall voor me komt zitten.
'oke. eerst gaan we je hypnotiseren' zegt Niall. 'Louis en ik zijn de beste jongens van de hele wereld' zegt Niall. gelijk begin ik te lachen. 'natuurlijk zijn jullie dat' zeg ik lachend. Ook Louis en Niall hebben een grijns op hun gezicht. 'en ik dan' zegt Liam die in de deuropening staat. 'sorry Liam. Je bent een geweldige vader maar Louis en Niall zijn gewoon geweldig' zeg ik lachend.
Ook Liam schiet in de lach. Na een tijdje gelachen te hebben gaan we weer naar beneden. Het deed me goed even te lachen. En mijn boosheid is over, al vind ik mezelf nog steeds dik. Liam geeft mijn telefoon terug. Ik wil twitter weer instaleren maar zie dat Liam iets heeft gedaan dat ik hem niet kan installeren.
'klootzak' zeg ik boos kijkend naar Liam. 'jullie hadden dat woord gister echt niet moeten zeggen' zegt Luke. 'en jij mag dat niet zeggen' zegt Liam kijkend naar mij. 'zorg dan dat ik twitter weer kan instaleren' zeg ik. 'nee. Je hoeft de haat niet te lezen' antwoord Liam. 'jawel. Ik wil zien wat mensen van me denken' zeg ik. 'gaat niet gebeuren kleine' antwoord Liam. 'ik haat je. Laat Niall maar mijn vader zijn, veel beter' zeg ik net iets te bot.
Zonder enige emotie loopt Liam naar boven. 'Lily, dat was ook niet aardig. Nu heb je Liam echt heel veel pijn gedaan' zegt Niall. 'hij moet gewoon die app weer downloaden' antwoord ik. 'en nog steeds heb je niet het recht om zo tegen Liam te praten. Hij probeert het zo goed mogelijk te doen' zegt Louis. 'jammer dan' antwoord ik. Na nog even boos op de bank zitten komt Liam weer naar beneden met rode ogen. Echt heel rood.
Zodra hij mijn boze gezicht ziet gaat hij zo ver mogelijk van me af zitten. Hij is gewoon bang van me. Mooi ook want dan download hij die app misschien. Ik wil gewoon weten wat mensen van me denken. Hoeveel mensen vinden dat ik dik ben, want dat ben ik. Ik ben dik. Ik ga me gewoon aan een streng dieet houden. Ik eet niks, dan kan ik ook niet dikker worden. Simpel.
(*_*)
JE LEEST
you found and adopt me ✔
FanfictionLily is een 8-jarig meisje wie haar ouders is verloren. Ze gaat op straat zitten met de hoop dat iemand haar meeneemt. Dan, op een dan komt de Liam Payne voorbij. Hij besluit Lily mee te nemen omdat hij het zielig voor haar vind. Vanaf dat moment v...