p.o.v Lily
Na het eten kijken we nog wat tv en dan moet ik naar bed. Liam loopt weer met me mee en legt me in bed. 'we hoeven alleen morgen nog te werken en dan zijn we weer een paar daagjes vrij' meldt Liam. 'nog een dag overleven met 5sos' zeg ik zuchtend. 'was het echt zo saai' vraagt Liam. 'we hebben alleen maar tv gekeken, ze hebben niet veel tegen me gezegd' antwoord ik. 'klinkt saai ja' zegt Liam.
'wat nou, als jij beloofd morgen niet te veel te snoepen, dat jij dan alleen thuis mag blijven. Het is maar voor een paar uurtjes' zegt Liam. 'ja' zeg ik gelijk in overtuiging. 'we moeten morgen van 10 uur tot half 4 werken. dan zijn we klaar' zegt Liam. Hij staat op, geeft me nog een nachtkus en vertrekt dan. Morgen mag ik eindelijk een keer alleen thuis blijven. Na nog even denken, val ik in een diepe slaap.
De volgende dag, is het weer lekker rustig als ik wakker word. Waarschijnlijk zijn de jongens al weer aan het werken. Ik loop naar beneden en zie daar dat iemand al een ontbijtje voor me had gemaakt. Ik pak het ontbijtje en eet het dan op. Na het ontbijtje loop ik naar boven waar al wat kleren liggen. Ze denken hier ook wel echt aan alles. Ik trek de kleren aan en ga dan beneden voor de tv zitten.
Ooit hebben de jongens me eens uitgelegd hoe dat ding werkt. Na een tijdje kijken verveel ik me. Ik ga gewoon het snoep zoeken. Ik heb zin in snoep. Ik doorzoek alle kastjes, tot dat ik jackpot heb. Het ligt allemaal verstopt in dit kastje. Ik pak er een zakje snoepjes uit en maak hem met gemak open. Al etend van de snoep, loop ik naar de bank waar ik op ga zitten.
Na een tijdje tv kijken gaat de bel. Ik had niemand verwacht. Wie zou er dan aan de deur kunnen staan? Misschien de postboden. Ik loop naar de deur en maak hem dan open. Voor me staat de buurman van het oude huis. 'hooi buurman' zeg ik vrolijk tegen hem. Niet dat ik vrolijk word van hem, maar ik heb gewoon te veel suiker op waardoor ik te druk ben. 'heey' zegt hij met enge grijns. 'wat komt u hier doen' vraag ik hem. 'ik kom hier toevallig voor jou' zegt hij. 'oke, hoezo' vraag ik hem verbaast.
Hij heeft een hekel aan me. Waarom zou hij dan hier heen komen voor mij? Zonder ook maar iets tegen me te zeggen pakt hij me stevig vast. 1 hand legt hij op mijn mond en met de andere klemt hij mijn handen tegen mijn borst aan. Wat gebeurt hier? Dan valt alles op zijn plek. Hij haat me, hij was de persoon van de berichtjes en hij gaat me nu pijn doen. Zonder dat ik ook maar iets kan doen word ik in een busje geduwd. De deuren gaan dicht en dan begint de auto te rijden.
(Ik upload nu wat meer omdat ik bijna een copleet ander boek klaar heb )
JE LEEST
you found and adopt me ✔
FanficLily is een 8-jarig meisje wie haar ouders is verloren. Ze gaat op straat zitten met de hoop dat iemand haar meeneemt. Dan, op een dan komt de Liam Payne voorbij. Hij besluit Lily mee te nemen omdat hij het zielig voor haar vind. Vanaf dat moment v...