p.o.v Lily
Er gaan een paar gezellige weken voorbij. Het is zo leuk bij de jongens. De boys van 5sos zijn ook nog een paar keer langs geweest. Met hun kan ik het ook goed vinden.
Op dit moment zit ik in 1 van mijn woedeaanvallen omdat ze hadden beloofd dat ze vandaag een keer thuis zouden blijven. Ze zijn namelijk bijna de heletijd wezen werken deze weken. Van 7 uur in de ochtend tot 9 uur in de avond. En ik wou gewoon ook graag wat tijd met hun doorbrengen.
Ze zijn mijn papa's en ze zijn de heletijd weg. Zelfs de jongens van 5sos lijken nog meer op mijn ouders dan Liam, Niall, Louis en Harry. Ik wil gewoon graag met hun wat dingen doen. Ik vind ze echt heel aardig. Maar dus een woedeaanval. De jongens van 5sos zijn er ook al.
Ik zit huilend op de grond. Niall heeft me stevig vast terwijl Louis voor me zit, proberend met zijn woorden de aanval te stoppen. 'jullie hadden het beloofd' zeg ik huilend terwijl ik om me heen probeer te schoppen. Helaas heeft Niall met zijn benen mijn benen op de grond gedrukt. Met 1 hand houd hij mijn armen vast en met de andere bij mijn buik. Hij heeft het een beetje in knuffelstand. Zijn hoofd ligt op mijn schouder.
Hij maakt sussende geluiden in mijn oren. De rest van de jongens hebben de kamer al verlaten. 'maar meisje. We kregen net onverwachts een telefoontje dat we moeten repeteren' zegt Louis. 'jullie hadden het beloofd. Jullie zouden vandaag bij mij zijn' zeg ik huilend. 'wij zouden dat ook graag willen maar we kunnen er niks aan doen' antwoord Louis. 'weet je. De jongens van 5sos zijn veel meer bij mij. Laat me dan door hun adopteren. Jullie zijn er nooit. Ik wil hier niet wonen' zeg ik huilend.
Ik voel Niall zijn grip versterken. 'in de studio heb je toch niks te doen. daarom laten we je hier en we hebben het gewoon heel druk' verteld Louis. 'jullie breken je belofte' zeg ik terwijl ik steeds bozer word. 'we kunnen het niet afzeggen, dat staat in het contract. Behalve als een familielid is overleden of in het ziekenhuis ligt. Anders moeten we ten aller tijden komen' legt Louis uit.
Met al mijn kracht probeer ik uit Niall zijn armen te komen. 'ik haat jullie. Jullie breken je belofte. Jullie zijn er nooit voor mij. Had me dan ook niet geadopteerd' zeg ik boos. Niall moet moeite doen om me vast te houden. 'haal Ashton even. Hem lukte het wel haar vast te houden' zegt Niall.
Louis loopt naar de gang en komt terug met Ashton. Hij loopt naar Niall en gelijk trappel ik nog meer. 'laat me los' zeg ik boos. Ashton pakt me van Niall over en gaat precies hetzelfde zitten als Niall. Met mijn hoofd probeer ik hem zo veel mogelijk pijn te doen zodat hij me los laat.
'Ashton laat jou pas los als jij rustig doet' zegt Niall. 'laat me gewoon los. Jullie breken je belofte. Ik wil weg hier' roep ik hard. 'wij willen jou alleen niet weg. We kunnen niet zonder je' antwoord Louis. 'jullie willen me alleen maar zien leiden' zeg ik huilend. 'Ashton laat me los' zeg ik bewegend met mijn handen.
Gelijk duwt Ashton mijn armen weer tegen mijn buik aan. 'Lily, word eerst eens rustig. Dan pas laat ik je los' zegt Ashton. 'laat me los' roep ik hard. 'als ik los ben, ga ik weg' zeg ik boos.
'jullie geven niet om me. Jullie zijn er nooit voor me' antwoord ik. Snel bijt ik Ashton in zijn armen die gelijk los laat. Met mijn armen sla ik naar achter waar een harde pijn kreun vandaan komt. Zo snel als ik kan sta ik op. Maar ik word tegen gehouden door Louis die me vastpakt.
Niall knielt neer bij Ashton die veel pijn heeft. 'sorry Ash. Had je gewaarschuwd' zeg ik. 'Lily. Dat is niet lief van je' zegt Louis die me stevig vast pak. 'laat me nou gewoon los' zeg ik huilend. Ik stribbel niet meer tegen. 'jullie zijn slechte vaders' zeg ik huilend. Langzaam laat ik me op mijn knieën zaken. 'wij wouden vandaag ook graag dingen met je doen maar we kunnen er niks aan doen dat we naar de studio moeten' zegt Louis voor 30ste keer.
Ze kunnen dat wel de heletijd zeggen, maar ze hebben de belofte gebroken. Mijn ouders hebben me geleerd nooit een belofte te breken en hun breken nu een belofte. Ik had me er zo naar uitgekeken. De tranen stromen als zeeën over mijn wangen. 'gaat het weer' vraagt Louis aan me omdat ik niet meer tegenstribbel. Snikkend knik ik. Louis laat me los en gelijk ga ik naar Niall waar ik uithuil in zijn armen.
'jullie breken je belofte' zeg ik huilend. 'Louis, kunnen we het echt niet afzeggen. Mijn ouders hebben me geleerd dat je geen beloftes mag breken. We hebben het echt beloofd' vraagt Niall. 'Niall, jij weet ook dat het niet kan. We moeten komen opdagen bij de repetitie' verteld Louis wat me weer harder laat huilen.
'ik ga niet hoor. Ik heb een belofte gedaan dat ik hier zou blijven bij haar. Dat ga ik nu ook doen. Zouden jullie ook moeten doen want jullie hebben het ook belooft' zegt Niall. Mijn grip om Niall versterkt. Ik vind het zo lief van hem. Hij blijft gewoon hier, voor mij. Terwijl hij weet dat hij dan problemen krijgt.
Met een zucht verlaat Louis de kamer. Schuldig loop ik naar Ashton toe. 'ik vind het zo stom om sorry te zeggen, omdat ik daarmee mijn daden niet oplos. Maar zodra ik een woedeaanval krijg, doe ik dingen die ik niet zo bedoelde. Ik voel me nu zo schuldig. Ik wil je geen pijn doen want jij bent de aller-leukste van de band. Ik mag je geen pijn doen' zeg ik schuldig. Ik meen wat ik zeg. Ik vind hem echt de leukste van de band. Hij is zo aardig en grappig.
'ik snap het meisje en ik weet het nog van de vorige keer. Ik zie ook dat je er echt spijt van hebt. Dus ik vergeef het je, als ik nu een knuffel krijg' zegt Ashton. Hij spreid zijn armen waar ik in ren. We knuffelen een hele tijd tot dat de rest binnen komt. 'we hebben de repetitie afgezegd' begint Liam. 'en we gaan dadelijk naar de dierentuin omdat Louis zijn gezin weer even wil zien' zegt Harry lachend.
Ook ik begin te lachen. We trekken onze jassen en schoenen aan en maken nog wat broodjes voor in de dierentuin. Na dat we alles hebben, vertrekken we met 2 auto's naar de dierentuin. Ik zit in een auto samen met Louis, Niall, Ashton en aan het stuur Liam. Ik zit samen met Niall en Ashton achterin. Het is echt super gezellig. Ik lig met mijn hoofd op Niall zijn schouder. Hij ligt echt lekker.
Bij de dierentuin aangekomen hebben we een leuke dag. Louis word helemaal wild zodra we bij de apen zijn. Hij geeft elke aap een naam. hij is echt zo grappig en raar. Aan het eind van de dag brengen we de jongens van 5sos naar huis. Daarna rijden we door naar ons huis. Daar aangekomen eten we wat en ga ik naar bed. Ik ben zo moe. Liam legt me in bed en gaat daarna weer naar beneden waarna ik in slaap val.
De volgende dag moeten de jongens wel weer gewoon werken. Dat wist ik ook. Dus zodra ik wakker word zit 5sos beneden. Ik pak het eten van de aanrecht, wat iemand voor me heeft gemaakt, en ga dan bij Ashton zitten. Een hele tijd praten we gezellig. 'mag ik buiten spelen. Ik wil vrienden maken' vraag ik. 'natuurlijk mag dat' zegt Luke. 'moet er iemand mee' vraagt Calum . Ik schud mijn hoofd. Het is niet cool als er 4 oppassers mee naar buiten gaan.
'kijk je dan wel goed uit' vraagt Ashton. 'jaha' zeg ik. 'blijf wel een beetje in de buurt. Voor de rest, veel plezier' zegt Michael. Blij trek ik mijn jas aan en sluit ik de deur. Ik loop naar het park toe. Ik ben daar een keer met de jongens geweest en het is zo mooi. Bij het park aangekomen zie ik veel kinderen spelen. Ik ben alleen heel slecht in vrienden maken.
In Nederland had ik vooral veel vrienden door school. Het waren wel hele goede vrienden. Ik mis ze echt heel erg. School is gelukkig niet bezig. Dan spijbel ik niet. Na een tijdje door het park lopen, heb ik er geen zin meer in. Dus loop ik weer terug naar huis. Ik loop netjes over het zebrapad terug tot ik een harde toeter hoor zodra ik midden op het zebrapad sta. Ik weet niet wat te doen. Hij is al zo dicht bij. Nog geen seconden later is alles zwart.
(Sorry dat ik zo lang niet heb geüpload. Ik had het druk, maar ik probeer nu weer om de dag te uploaden)
JE LEEST
you found and adopt me ✔
FanfictionLily is een 8-jarig meisje wie haar ouders is verloren. Ze gaat op straat zitten met de hoop dat iemand haar meeneemt. Dan, op een dan komt de Liam Payne voorbij. Hij besluit Lily mee te nemen omdat hij het zielig voor haar vind. Vanaf dat moment v...