p.o.v Lily
Na een paar minuten gaat de bel. Louis staat op en rent naar de deur. oo jaa, zijn vriendin kwam. Hij ging vragen of dat mijn nieuwe mama word.
Na een minuut komt Louis binnen met een mooi meisje achter zich aan. Zei is echt heel mooi. 'kijk Eleanor. dat is onze nieuwe dochter. Wil jij mama worden' vraagt Louis springend. Het ziet er heel grappig uit.
'laat ik me eerst even voorstelen enzo Lou' zegt Eleanor lachend, die Louis zijn gedrag blijkbaar ook grappig vind. Ze loopt naar me toe en stelt zich voor. Samen met Louis komt ze naast me zitten en beginnen we te praten. Na een tijdje komt Louis tussen ons gesprek.
'Eleanor. word je nou haar mama' vraagt Louis. 'natuurlijk. Als je moet overleven met die 4 gekken heb ik al medelijden met je. Soms heb je gewoon wat vrouwelijk advies nodig' zegt Eleanor. De jongens kijken haar beledigt aan. 'wat het is zo. Jullie kunnen echt verschrikkelijk irritant zijn' zegt Eleanor lachend.
'dan ken je haar nog niet. We hadden gister ineens meel over ons heen. Het lach door heel het huis behalve haar kamer' zegt Louis. 'dat zul je wel verdient hebben' antwoord Eleanor.
Na nog een tijdje met Eleanor te hebben gepraat moet ik naar bed. Niall brengt me naar bed en verlaat dan de kamer. Liam heeft zich niet 1 keer verroerd. Na een paar minuten val ik in slaap.
Het is een paar dagen later. Ik heb niet veel gegeten. Ik heb eigenlijk niks gegeten. De jongens maken zich grote zorgen en Liam die is al weer wat bijgedraaid. Hij is nu vooral bezorgd. Op dit moment zitten we aan de keukentafel voor het avondeten. Ik heb trouwens ook weer uitgevonden hoe ik twitter erop kon zetten dus die staat er nu op. Net heb ik weer wat reacties gezien dat ik lelijk en dik ben.
'Lily, doe even wat eten' probeert Niall. 'geen honger' antwoord ik, zonder hem aan te kijken. 'Lily je moet echt wat eten. Je bent veel te mager en als je niet eet ga je dood' probeert ook Louis. 'ik heb geen honger. Dat had ik gister niet en die dag daarvoor ook niet' antwoord ik. 'dan moet je naar de dokter. Dan krijg je het voedsel maar binnen via sondevoeding' zegt Liam.
'mooi niet want dan word ik nog dikker' antwoord ik. 'geef je telefoon eens' zegt Liam. Hij steekt zijn arm uit. Natuurlijk geef ik mijn telefoon niet. 'geven' zegt hij streng. Met een grote zucht geef ik hem mijn telefoon. Hij opent hem en na een tijdje veranderd zijn blik een beetje boos.
'ik had gezegd dat je geen twitter meer mocht. Je word veel te onzeker' zegt Liam extreem boos. 'en ik wou twitter' antwoord ik simpel. 'en ik verwijder het, blokkeer het en verwijder je account' zegt Liam simpel. 'klootzak' mompel ik. 'dat woord wil ik ook niet meer horen' zegt hij kijkend naar mijn telefoon.
Na een tijdje geeft hij mijn telefoon terug. Twitter is er vanaf. Fijn. Boos loop ik naar mijn kamer waar ik de rest van de avond ook blijf. Tot dat op een tijdje Harry binnen komt. Hij heeft ook al meerdere keren wat dingen geprobeerd. 'Lily. Je moet wat eten. Liam gaat echt kapot omdat jij jezelf verhongerd' zegt Harry. ik reageer niet. 'ik stuur Louis wel. Met hem kun je goed praten' zegt Harry. Hij staat op en verlaat de kamer.
Het klopt wel. Ik heb een goede band met Louis en Niall. Na een paar minuten komt Louis binnen gelopen. Hij gaat op mijn bed zitten en gelijk kruip ik op zijn schoot. Hij slaat zijn armen om me heen en ik huil uit tegen zijn borst.
Na dat alles eruit is kijk ik hem met betraande ogen aan. 'ze zijn zo gemeen' zeg ik. 'je moet er niet naar kijken. Daarom verwijderd Liam de app ook. Je ziet alleen maar de haat en dat is niet de bedoeling. Je bent perfect hoe jij bent en wij houden van je' zegt Louis.
'maar al die haat dan' vraag ik. 'alleen maar jaloezie. Al die mensen hebben jou nog nooit gezien. Hoe kunnen ze dan zeggen dat jij niet aardig bent? We hebben jou in huis en vinden je geweldig. En ik weet dat je het een gevoelig onderwerp vind, maar wat ik hoor vonden je ouders je ook geweldig. Je bent gewoon geweldig' speecht Louis.
Zodra ik weer terug denk aan mijn ouders krijg ik tranen in mijn ogen. Ze waren de liefste mensen die er bestonden op deze wereld. Ik weet het zeker. 'zouden ze trots zijn op mijn beslissing om bij 4 jongens in te trekken' vraag ik aan Louis.
'ik denk dat ze heel erg trots op je zijn. Je hebt een nieuw thuis gevonden met 4 jongens die van je houden. En ja we zijn jongens, maar dat hoeft niks te betekenen. Wij vier jongens houden even veel van je als een papa en mama' zegt Louis. 'bedankt Louis. Je bent echt de beste samen met Niall' zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. 'ik hou van je' zegt hij zacht. 'ik ook van jou Lou' antwoord ik.
'kom dan gaan we naar beneden, wat eten' zegt Louis. 'word ik dan niet te dik' vraag ik onzeker. 'natuurlijk niet. Je bent echt super mager' zegt Louis. Louis pakt mijn hand en samen lopen we naar beneden.
Zonder iets tegen de andere jongens te zeggen maakt Louis 4 boterhammen voor mij. Als ik het zo zie, krijg ik er toch best wel honger van. Hij doet er lekker beleg op en geeft het dan aan mij. Met zijn 2e lopen we naar de woonkamer. Daar kijken de jongens Louis raar aan. Louis gaat op de bank zitten en ik op zijn schoot. Hij slaat zijn armen om me heen en zo begin ik met eten.
(*_*)
JE LEEST
you found and adopt me ✔
FanfictionLily is een 8-jarig meisje wie haar ouders is verloren. Ze gaat op straat zitten met de hoop dat iemand haar meeneemt. Dan, op een dan komt de Liam Payne voorbij. Hij besluit Lily mee te nemen omdat hij het zielig voor haar vind. Vanaf dat moment v...