<8>

693 20 3
                                    

p.o.v Lily

De volgende ochtend word ik wakker van iemand die me op en neer schud. 'slaapkop, wakker worden' hoor ik Liam zacht zeggen. Met een zucht open ik mijn ogen. Ik zie Liam naast mijn bed zitten. 'het is al 12 uur, we gaan zwemmen' zegt Liam.

Vermoeid sta ik op uit bed. Samen met Liam loop ik naar beneden waar ik wat eet. Na de rest van mijn ochtendroutine stap ik in de auto bij de rest van de jongens.

Tijdens de rit is het heel gezellig. Bij het zwembad aangekomen is het echt super rustig. 'wow het is rustig' zeg ik. 'we hebben het helemaal afgehuurd' antwoord Harry. Met zijn alle lopen we naar binnen waar we ons apart omkleden.

Na het opkleden spring ik in het zwembad, gevolgd door Niall en Louis. Die sporen niet. Een hele tijd zwemmen we en het is echt super leuk. Ze zijn zo aardig maar ook heel bezorgd. Ze herhalen de heletijd dat ze veel van me houden. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat ze dat zeggen. Ze willen me echt laten weten dat ze van me houden.

Mijn 4 nieuwe ouders, al zijn er geen moeders bij, alleen maar vaders. Na het zwemmen, douche we, kleden we om en gaan dan in de auto zitten. 'vond je het leuk' vraagt Liam. 'heel leuk' antwoord ik terug. 'heb ik nou ook een mama' vraag ik. De jongens kijken elkaar 1 voor 1 aan. 'Louis heeft een vriendin' antwoord Liam. 'is dat mijn mama' vraag ik. 'zij is je nieuwe mama als ze dat wil' zegt Louis.

We rijden naar huis en gaan dan gelijk eten. Tijdens het eten word er veel gepraat maar het is vooral gezellig. Ik leer de jongens wel beter kennen. Zoals dat Louis een heel groot gezin heeft en dan Niall nog niet zo lang geleden oom is geworden. Ik mag de baby ook een keer ontmoeten, super leuk.

Na het eten ruimt iemand alles op en ga ik met de rest op de bank zitten. Daar kijken we nog een hele tijd tv tot ik naar bed moet van Liam. 'ik haat naar bed gaan' jammer ik. 'kom op kleine. Je moet lekker slapen' zegt Liam terwijl hij me optilt en over zijn schouder gooit.

Ik begin hard te lachen en trappelen. 'raak hem in zijn gezicht' zegt Niall lachend. 'niet doen Lily, en Niall, serieus' zegt Liam. Hij loopt met mij naar boven en legt me daar in het bovenste bed. Hij trekt mijn pyjama bij me aan en doet dan de deken over me heen. 'lekker slapen sweatheart' zegt Liam. 'doei papa' zeg ik zonder erbij na te denken.

Nu zal hij me raar vinden. Hij glimlacht naar me en sluit dan de deur. Al snel val ik in slaap.

Ik word wakker van stemmen. 'ze is zo schattig' hoor ik een onbekende stem zeggen. 'ik wil haar hebben' zegt een andere onbekende stem. Voorzichtig open ik mijn ogen. Ik zie alle jongens staan en nog 4 onbekende.

'heey sweatheart, lekker geslapen' vraagt Liam alsof er niemand anders is. 'ja. Had alleen niet gedacht dat er 8 jongens in mijn kamer zouden staan als ik wakker werd' antwoord ik. 'sorry. Louis, Niall en Harry vonden je schattig en hebben toen Calum, Luke, Ashton en Michael geroepen' antwoord Liam.

Ik kijk de nog onbekende jongens raar aan voor ik uit bed stap. Ik loop naar beneden gevolgd door alle 8 de jongens. Ik heb stalkers. Beneden aangekomen staat er al eten klaar met mijn naam erop. Ik ga aan tafel zitten en begin met eten.

Tijdens het eten denk ik aan van alles en nog wat. Vooral aan of mijn ouders trots zijn. Zijn ze blij met mijn keuze of willen ze dit niet? Het ergste is dat ik het nooit te weten zal komen. Maar ik wil het wel graag weten. Hun mening is belangrijk.

Na het eten ruim ik mijn bord op en kleed me snel aan in de kleren die Liam voor me had klaargelegd. Daarna ga ik naar beneden en zie ik iedereen zitten. 'heey Lily' zegt Liam die me als eerste opmerkt. 'dit is dus 5 seconds of summer. Hun passen op je als we naar de studio moeten. Ze doen je niks en zijn echt schatjes, meestal dan' zegt Liam.

Iedereen stelt zich voor. 'dan zullen wij maar eens gaan' zegt Harry. One Direction staat op en gelijk neem ik plaats op de bank. Ze zeggen ons nog gedag en gaan dan weg.

(*_*)

you found and adopt me ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu