<30>

434 12 3
                                    

p.o.v Lily

*1 week later*

Vandaag gaan we terug naar huis. Op dit moment staan we op het vliegveld van London, waar het stikt van de fans. Summer is echt in een paniekaanval dus Liam heeft haar stevig vast.

Ik vind het wel zielig voor Summer dat ze zo bang is voor andere mensen. Na dat Summer weer een beetje gekalmeerd is, pakt Harry haar over. Ze heeft een best wel goede band met Harry.

Liam pakt mijn stevig vast en zo lopen we door de menigte fans snel naar de auto.

Thuis aangekomen laat ik me met een plof op de bank vallen. 'moe' vraagt Liam. 'nee, blij om thuis te zijn' antwoord ik. 'ga je even samen met Summer je koffer uitpakken' vraagt Liam. 'zal ik doen' antwoord ik.

Samen met Summer ruim ik boven mijn koffer uit. Summer zet haar foto weer op het nachtkastje en kijkt er met tranen in haar ogen naar. 'ik mis mijn ouders' snikt Summer. 'ik mis die van mij ook heel erg' antwoord ik.

'maar ik heb nu dat ik steeds minder aan ze denk omdat Liam gewoon echt een goede vader is' zeg ik. 'ik ben bang voor hem en al helemaal voor Niall' zegt ze. Ja, ze is nog steeds doodsbang voor Niall.

'je bent morgen toch jarig' vraagt ze zacht. 'ja' antwoord ik. Na nog een gezellige avond lig ik in bed. Morgen ben ik gewoon jarig. Mijn eerste verjaardag zonder papa en mama.

Na een lange tijd slaap ik nog steeds niet. Heel stil loop ik uit bed, omdat ik Summer niet wakker wilt maken. Ik loop de trap af waar ik de jongens zie zitten. 'wat kom je doen lieverd' vraagt Liam als hij me opmerkt. 'ik kan niet slapen' zeg ik. 'kom maar hier bij mij liggen' zegt Liam. Hij opent zijn armen, waar ik gelijk in kruip. Al snel voel ik mijn ogen zwaarder worden, waarna ik ze helemaal sluit.

De volgende dag is mijn verjaardag. Ik krijg veel kadootjes van iedereen, wat ik dus echt super leuk vind. Ook zijn de opa's en oma's er allemaal. Op dit moment hebben we net een pizza gegeten en zitten we op de bank.

'jongens, ik heb nog een vraagje' zeg ik. 'je mag altijd vraagjes stellen, dat weet je toch' zegt Liam. 'kunnen we naar het bos' vraag ik. De jongens kijken elkaar een keer aan en kijken dan weer naar mij. 'we kunnen wel naar het bos' zegt Liam.

Ik begin blij in het rond te springen. 'wat naar het bos gaan met een kind kan doen' zegt Niall. 'ik deed het altijd met papa en mama op mijn verjaardag' zeg ik. 'dan zullen we maar eens naar het bos gaan' zegt Louis. Allemaal trekken we onze schoenen en jas aan en zo lopen we naar het bos toe.

Daar aangekomen begin ik samen met Summer in het bos te spelen. Het voelt fijn om de kleine gewoontes gewoon met de jongens te kunnen doen.

Rond 8 uur gaan we terug omdat het donker begint te worden.

Thuis aangekomen moet ik gelijk naar bed. Summer en ik gaan samen naar boven en kleden ons daar om. Dan komt Liam binnen. Hij wenst eerst Summer een fijne avond en komt dan op mijn bed zitten.

'morgen komt 5sos weer oppassen. We hebben nu veel vakantie gehad, dus moeten we gewoon weer werken' zegt Liam.

'mag ik niet samen met Summer alleen thuis blijven' vraag ik. 'dat zien we nog wel, voor morgen wil ik gewoon nog even 5sos als oppas' zegt Liam. 'maar ik wil niet dat je zonder hun naar buiten gaat ofzo. Ik ben nog steeds bang om hun als oppas te nemen' geeft Liam toe. 'het zal wel goed komen' antwoord ik.

Liam geeft me nog een kus op mijn voorhoofd waarna hij de kamer verlaat. Ik zucht diep en val dan in slaap.

De volgende ochtend word ik in rust wakker. De 5sos jongens zullen er al zijn. Zodra ik mijn ogen zie ik Summer angstig op haar bed zitten. 'ik hoor 4 onbekende stemmen' zegt ze. 'dat zijn de jongens van 5sos. Hun zijn onze oppas' zeg ik. 'die gasten zijn raar' zeg ik.

'maar Liam vertrouwt ze niet. Ze zullen me iets aan doen' piept ze. 'nee, Liam was boos dat ze me alleen naar buiten lieten gaan. Een of andere vrachtwagen lette niet op en reed me aan' vertel ik. 'wow' zegt Summer verbaast. 'kom dan gaan we naar beneden' zeg ik na een tijdje.

Ik loop voorop en Summer loopt achter me aan. In de woonkamer aangekomen sluip ik achter de bank, zodat ze me niet zien. 'boe' roep ik. Ik hoor 3 keer een hoge meisjes gil, en een normale. Ik kijk de jongens lachend aan.

'verdomme Lily' zucht Ashton. 'jullie gillen net zoals meisje' grinnik ik. iedereen kijkt naar de deur waar Summer zachtjes doorheen komt.

Opeens valt haar mond open, en vullen haar ogen zich met tranen. 'wat is er Summer' vraag ik. 'h-hij' stottert ze. Ik volg haar blik en zie Luke precies dezelfde blik hebben.

'Lucas' vraagt ze. 'omg' zegt Luke zacht. Ik kijk verbaast toe, net zoals de rest van de jongens. Opeens vliegt Summer op Luke af. Luke neemt Summer gewillig in zijn armen. Bij Luke stromen de tranen over zijn wangen.

'wat gebeurt er' vraag ik verbaast. 'ik heb haar zo erg gemist. Ik voel me zo schuldig Summer. We hebben alles gehoord van wat de familie heeft gedaan' zegt Luke. 'ik was zo bang' huilt Summer. Normaal vliegt ze nooit een onbekend iemand in de armen.

'wat is hier aan de hand' vraagt Ashton. 'dit is Summer, mijn verloren zusje. Toen ik 13 was moest ik haar achterlaten van onze familie net zoals onze ouders. Ze werdt mishandeld door onze familie hebben we later gehoord' snikt Luke.

'Luke is je vermiste broer' vraag ik verbaast. 'jaa' snikt Summer. 'dit moeten papa en mama weten. Ze zijn nog steeds aan het rouwen omdat ze jou kwijt zijn' zegt Luke. Hij pakt zijn telefoon tevoorschijn, en richt die dan op Summer en hem zelf.

Al snel hoor ik 2 mensen snikken. Na een heel uur sluiten ze dan eindelijk af. 'papa en mama komen hier naartoe' zegt Luke. 'ik heb je gemist Lucas' zegt Summer. 'noem me maar Luke, zo noemt iedereen me voortaan' grinikt Luke. Hij heeft nog steeds Summer in zijn armen liggen.

'en zijn de jongens lief voor je' vraagt Luke. 'Niall was stout, en Liam is eng. Maar Lily is heel lief' zegt Summer. 'Niall en stout, dat past gewoon niet in 1 zin' zegt Luke verbaast. 'Niall deed Lily pijn' zegt Summer.

'hij deed mij kietelen omdat ik hem vreetzak noemde' leg ik uit. 'oo, maar dan doet Niall haar geen pijn. Niall doet niemand pijn' zegt Luke.

Rond 5 uur komen de jongens thuis. Luke en Summer hebben de hele dag geknuffeld. De jongens kijken dan ook verbijsterd naar Luke als ze zien dat Summer in Luke zijn armen ligt. 'hoe krijg je dat voor elkaar' vraagt Liam verbaast. 'familie kracht he' glimlacht Luke.

Al de jongens kijken raar toe. 'Summer is mijn verloren zusje. Wij zijn Summer haar familie' zegt Luke blij. 'wow' zeggen al de jongens op hun beurt. 'pap en mam komen nu hier naartoe, en tot die tijd wil ik vragen of ze bij mij mag wonen' vraagt Luke. 'ja. Ik vind het wel jammer dat ik haar los moet laten' zucht Liam.

Na nog veel praten gaan de jongens van 5sos naar huis. Luke en Summer hebben samen al Summer haar kleren ingepakt, dus dat hoef niet meer gedaan te worden. Iedereen neemt uitgebreid afscheid van Summer, waarna ze vertrekken.

Ik ben wel bang. Ik kreeg vandaag een raar berichtje.

Onbekend

Je hoort op de vuilnisbelt, en ik zal zorgen dat je leven daar dan ook eindigd

Ik werd er echt heel erg bang van, maar ik wil het de jongens niet laten zien omdat die zich gelijk druk gaan maken.

you found and adopt me ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu