Zlomené srdce

688 67 23
                                    

Naruto takmer zničí dvere do Kibovej kancelárie. „Čo si do riti myslíš že robíš, Kiba?" zavrčí.

Brunet sa uškrnie. „Sedím?"

Uzumaki sa zamračí, vediac, že jeho oči sú teraz pravdepodobne krvavo červené.

„Dal si mi druhého sekretára!"

„Áno, a?"

„Kto ti dal právo dať mi druhého sekretára?!"

„Len som si robil svoju prácu. Pret-"

„Prestaň kecať!" Naruto sa rozhnevá. „Chcel si Uchihu dostať čo najďalej odomňa!"

„Neviem o čo -"

Kiba je odrezaný, keď ho blondín schmatne za golier košele. „Je môj! Nenávidím keď sa mi idiot ako ty mieša do vecí!"

„Wow Naruto," brunet sa uškrnie. „Nevedel som že si k Sasukemu až tak pripútaný. K „obyčajnému človeku," ako si povedal."

Blondín naňho nahnevane pozrie, než mu uvoľní hrdlo.

„Oh, možno si sa do Sasukeho zamiloval?" podráždi ho brunet.

„A to je presne to," Naruto sa uškrnie, „prečo si hlupák. To by sa nestalo ani keby mi na tom záležal život."

„To som si o tebe myslel aj ja," Kiba si popraská kĺby na rukách, „Sasuke-kun nie je typ, po ktorom zvyčajne ideš, keď hľadáš sexuálneho partnera. Je múdry, na tvojich sexuálnych partnerov sa vôbec nepodobá. Nikdy si naňho nemal položiť ani prst, využil si jeho oddanosť k práci."

„Využil?" odfrkne si blondín.

„Využil si to, ako až ďaleko bol schopný kvôli práci zájsť," objasní brunet. „Sasuke-kun ti ponúkol svoju krv, aby si sa vyhýbal problémom, aj keď vedel, že ho používaš iba preto, lebo bol vhodný, okrem toho, nepotešilo ťa to? Nikdy si sa kvôli niekomu takto nechoval. Ani kvôli rodičom."

„Nebuď hlúpy, Kiba, nemôžem sa zamilovať do nejakého úbohého človeka," tie slova Naruto vypľuje, akoby boli jedovaté. „Bol dobrý na svoju prácu a jeho krv bola neobvyklá, preto som bol nahnevaný, že si ho vymenil. Aby som to uviedol na rovinu, neprišiel som sem preto, lebo som sa zaujímal o Uchihu. Prišiel som, lebo sa mi nepáčil ten spôsob akým si to urobil. "

Blondín si odfrkne a vyberie sa von z kancelárie.

„On ma požiadal o preloženie." Kibove slová ho donútia zastaviť, „Povedal, že už nemôže zostať pri tvojom boku."

Naruto sa váhajúc vráti, a počká, kým brunet nezačne pokračovať.

„Ale bez ohľadu na to, aké zvláštnu puto si k nemu mal. Ak sa nezbavíš svojej pýchy ako upíra, Sasuke ťa nakoniec začne nenávidieť. Ale neboj sa... plánujem ho odsunúť z ústredia do vedľajšej firmy."

Vediac, že ​​má Narutovu plnú pozornosť, brunet pokračoval. „Naruto, pomyslel si si niekedy, že čo ak nie si priťahovaný k jeho krvi, pretože je zvláštna, ale preto, že je zvláštny Sasuke-kun?"

Zdá sa, že to blondín chvíľu rozmýšľa než sa uškrnie a pozrie sa na bruneta. „Si vážne hlupák, keď si to myslíš."

(time skip)

„To je kondicionér Itachi."

Itachi pozorne pozrie na fľašu predtým, než ju obrátil hore dnom.

„Je to kondicionér Aniki."

Starší brat otvorí veko tuby a na ruku si vystriekne ružovú látku.

„Je to kondicionér ." vzdychne si Sasuke. Už ho to začína štvať.

Itachi sa pozorne díval na malé množstvo látky v ružovej farbe, predtým, než sa pozrie zo svojej čupiacej pozície na Sasukeho a povie: „Je to kondicionér."

Mladší Uchiha dostane do pravého oka tik „Vážne, Sherlock?"

Ale tento komentár už Itachi nezapočuje, pretože si práve začne umývať vlasy.

Sasuke si ticho odfrkne. Práve vtedy sa celým bytom rozzvoní telefón. Chlapec je behom sekundy pri ňom. „Rezistencia Uchiha."

„Uchiha, si to ty?" Sasuke takmer pustí telefón, keď započuje hlas na druhom konci.

„Pán riaditeľ?"

„Čakám vonku," povie jednoducho blondín, než zavesí.

„Čože? Halo....?!" čiernovlások zavrčí. Potom schmatne bundu a rozbehne sa k dverám.

Naruta nájde opierať sa o veľmi drahé modré Ferrary zaparkované asi ulicu od nich. Bývalí sekretár nervózne prehltne, než sa vydá bližšie k blondínovi.

„Už si sa vyliečil?" Spýta sa Naruto, odhadzujúc vyťahanú cigaretu na zem.

„Áno Pane." Sasuke sa nadýchne, „Ako .... sa má spoločnosť?"

„Nič veľké sa nestalo, pár problémov tu a tam, ale nič vážne, všeobecne sa vrátila k veciam ako boli, predtým ako si prišiel."

„Hn," čiernovlások sa zrazu pocíti ako žena v domácnosti ktorá sa pýta svojho manžela, ako bolo v práci. „Um ... Potrebujete moju krv alebo niečo také?"

Naruto sa pozrie na nervózneho Sasukeho, než ho potiahne k sebe. „Ak mi môžeš tak ľahko ponúknuť krv, tak prečo do riti odchádzaš?" vykríkne nahnevane a silene ho pobozká.

Čiernovlások pocíti, že reaguje. Tlak bozkávania bol síce bolestivý a jeho pery sú teraz pravdepodobne modro-fialové, ale nestaral sa o to.

Ako mu Naruto jazykom olíže cestičku okolo krku, chlapec si blondína pritiahne bližšie. Až keď na hrdle ucíti zuby, tak sa preberie.

„D-dosť!" vykríkne a silno upíra odtlačí.

„To je presne dôvod, prečo musím odísť. Nenávidím to. Len sa so mnou hráte, ako aj s ostatnými. Je vám úplne jedno čo cítim, zaujímate sa len o seba." Trochu od blondína odstúpi.

„Do riti, práve som sa mu vyznal?"

„Už vám nemôžem dávať svoju krv." Povie rozhodne.

„Potom už pre mňa nie si užitočný." Uškrnie sa Naruto ľahko.

Sasuke sa na blondína šokovane obráti. Povedal to tak jednoducho, akoby sa s tým zaoberal každý deň. Ah, pravdepodobne to je pravda. Koľkým ľudom to už povedal?

Naruto, nestarajúc sa o chlapcov šokovaný výraz pokračoval v uškŕňaní sa. „Myslíš si o sebe celkom veľa. Preto lebo si dokonalý a tvoja krv je zvláštna. Ale, keď už pre mňa nepracuješ, si pre mňa zbytočný. Nebudem strácať svoj čas naháňaním ťa. Vlastne.... ťa môžem ľahko nahradiť," s tým sa blondín otočí a nasadne do auta.

Sasuke sa ostane pozerať na asfalt ešte 5 minút po tom ako auto odíde. Potom sa slabo uškrnie.

„Možno som si niekde hlboko dole stále myslel že po mňa príde a donesie ma naspäť ... pretože ma potreboval... hahaha, ... vyhodil ma .... som-"

Keď z oblohy začne padať dážď, Sasuke sa zosunie na studení betón.

„Nepotrebný."


My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat