15+ 2/2

1K 75 9
                                    

 Naruto dlho nezaháľa a nie príliš jemne do čiernovláska ponorí prvý prst.   

Ten prekvapene zaskučí, nepripravený na náhly náraz.

„Si v poriadku?" blondín použije svoju voľnú ruku ku pohladeniu čiernovláskovho stehna. „Bolí to?"

Sasuke zavrtí hlavou a keď mu upír rukou prejde po polotvrdej erekcii skoro vypískne. „Si.. tvrdý."

Sekretár sa na blondína nahnevane pozrie, pripravený mu za to vynadať, ale ta myšlienka okamžite zomrie, keď zbadá jeho tvár. Žiadne stopy po úškrne. Len konštatovanie.

A Naruto je rovnako tvrdý.

Sasuke to môže vidieť v medzere medzi svojimi nohami. Už to dlho nevydrží. „Naruto," zastoná, keď sa mu blondiak roztiahne širšie bledé nohy a nakloní boky dopredu, čím koniec jeho penisu príde do kontaktu zo Sasukeho otvorom.

„Kašlem na to!"

Čiernovlások s výrazne odhodlaným pohľadom pevne utiahne ruky na čelo a natiahne si nohy pevne okolo blondínovho pása tým, že za opáleným chrbtom prekríži členky a vystrčí boky prudko nahor, čím strčí Narutov penis do seba, až po gule.

„Do riti!" Keď je upír náhle zapletený tým neuveriteľne tesným teplom, nahlas zahreší.

Čiernovláskou chrbát sa vyklenie z postele ako prútik.

Z pocitom, že sa v ňom práve niečo natiahlo a roztrhlo, a posielalo mu to údery bolesti a potešenia zároveň, prekoná akékoľvek ďalšie myšlienky, ktoré mal predtým.

Sekretárovi sa ústa otvoria v tichom výkriku a z mäkkých ružových pier mu začnú pomaly odkvapkávať vlastné sliny.

„Ha ... hah ... do riti ... Sa-sasuke ... mal si o to prosiť, nie - nie ma do seba doslova vtlačiť!"

Čiernovlások zaškrípe zubami, snažiac sa hovoriť aj napriek bolesti a slasti zároveň: „Už ma konečne šukaj!"

Naruto sa nakloní späť a trochu zastoná, keď sa jeho penis posunie dovnútra Uchihi. „Skús ma poprosiť."

Keď na to nedostane odpoveď, blondín sa začne pohybovať príšerne pomalým tempom.

„Je to to najlepšie, čo môžeš urobiť, riaditeľ ?!" zavrčí po niekoľkých sekundách zadýchaní sekretár. Bolesť je síce stále tam ale potešenie je väčšie.

„Čo tým chceš povedať?" Naruto zastaví a podozrivo naňho privrie oči.

„Keď pôjdeš ešte pomalšie, tak tu možno zaspím." Čiernovlások sa zaškerí.

Blondín Sasukeho obdaruje smrteľným pohľadom, než chlapca silno schmatne za stehná a na doraz doňho vrazí. Keď započuje sekretárove mäkké zakňučanie, neváha a akciu zopakuje.

Čiernovlások sa medzi jednotlivými nárazmi nedokáže ani nadýchnuť.

„N..h .. Naru-to!"

Blondín zrazu otvorí oči a zastaví sa v pohyboch.

„Zopakuj to."

Sasuke odrazu čelil krvavo červeným očiam zvieraťa, pripomínajúc mu obrovskú moc ktorú mal upír nad ním.

„Čo-"

Naruto ho preruší. „Moje meno. Zopakuj moje meno!"

„Naruto!"

Sasuke nahlas zakričí, keď vo svojom vnútri pocíti intenzívny nárast horúceho potešenia prostredníctvom niečoho, do čoho blondín vrazí.

Chrbtom sa vyklenie z postele a hlavu vtlačí do matraca tak silno, až si skoro zlomí krk.

Keď sa vráti späť k sebe, pomalým dýchaním sa do seba pokúsi dostať dostatočné množstvo vzduchu.

„Opäť! Povedz to znovu!"

Ak by mal Sasuke nejaké myšlienky na neposlušnosť, boli efektívne zmlátené prísľubom šialenejšieho potešenia, aký mu blond dával.

„Naruto!"

„Znova!"

„Naruto, o bože! Naruto!"

V minúte, keď Sasuke začne opakovať jeho meno, Naruto zabudne na všetky svoje zábrany a začne čiernovlasého chlapca nekompromisne šukať.

Uchiha sa vo svojom živote nikdy necítil taký otvorený. Každý divoký ťah nemilosrdne smeroval do jeho prostaty a donútil ho opakovať stále dookola jedno určité meno.

Upír sa v strede ťahu odrazu nahne dopredu a silno zahryzne do čiernovláskovho krku, čím od neho vyvolá silný ston. Potom začne naraz sať krv z toho nádherného porcelánového krku a silno do sekretára narážať v rovnakom čase.

Ani hlasný zvuk postele opakovane narážajúcej do steny nepostačí na utopenie Sasukeho výkrikov blaženosti.

Keď sa doňho Naruto konečne urobí, čiernovlások dlho nevydrží a príde hneď po ňom, biela tekutina sa mu vyleje rovno na žalúdok.

V tomto procese sa mu puta na rukách konečne uvoľnia a on s nimi mohol konečne pohybovať.

Keď na sekretára blondiak unavene padne, Sasuke okolo neho starostlivo obtočí skrehnuté ruky.

Vydržia v takejto polohe pár minút. Potom sa upír z úškrnom odtiahne. „Dáme si ďalšie kolo?"

My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat