Vyhýbanie

745 74 3
                                    

„Pán riaditeľ," zvolá Sasuke keď konečne nájde určitého blondína stáť pri okne v susednej miestnosti. „O týchto dokumentoch ..." zvyšok vety Naruto nezapočuje, príliš zaneprázdnený obzeraným bledého sekretára.

Pri chlapcovom rozprávaní pocíti ostrú bolesť v krku.

Sasuke si jeho divné správanie všimne hneď.

„Pán riaditeľ?" vyhŕkne potichu, účinne tak zobudí blondiaka z jeho myšlienok.

„Postarám sa o dokumenty," odpovie Naruto a otočí sa k oknu, „Teraz odíď."

„Ale riaditeľ-"

„POVEDAL SOM ODÍĎ." Skoro to zakričí, čím spôsoby , že sa ho sekretár zľakne a o krok odstúpi.

V priebehu nasledujúcich niekoľkých týždňov sa Naruto Sasukemu naďalej vyhýbal čo najviac. Hneď ako sekretár vstúpil do miestnosti, blondín odišiel. Keď mu čiernovlások čítal dokumenty, vždycky k nemu bol otočený chrbtom, čakajúc, kedy odíde. A keď sekretár ráno prišiel do práce, šéf sa tam nezdržal ani dve hodiny, potom odišiel a celý deň sa nevrátil.

„Dnes bude na schôdzke mimo spoločnosti a potom sa vráti domov bez toho, aby sem prišiel... ale .... prečo sa mi vyhýba? Nevidel som jeho tvár už takmer týždeň. Keď je na stretnutiach vidím len jeho chrbát a keď sa stretnutia skončia, zmizne niekde mimo budovu. Som si istý, že má veľa stretnutí, ale určite nie toľko ... " Sasuke si povzdychne a unavene sa vyvalí na svoje miesto.

Čiernovlások pocíti, že jeho smútok spôsobuje, že sa jeho myseľ oddelila od svojho okolia. Ale náhli zvuk telefónu ho vytiahne z jeho myslenia. Na lavici pred sebou uvidí veľa nevyriešených dokumentov.

Z povzdychom sa natiahne pre telefón.

„Čo je so mnou zle? Bez ohľadu na to čo robím, nikdy nestačím."

(time skip)

Podskakujúca posteľ nebezpečne tvrdo zasiahne stenu.

Zdá sa, že steny a kňučania z tela pod ním blondiaka vytáčajú viac a viac. Keď ružovo-vlasá žena konečne odpadne z nedostatku vytrvalosti a straty krvi, Naruto sa odtiahne z postele a zúrivo si utrie z rúk ostávajúcu krv.

Frustrovaný blondín potom príde k nočnému stolíka vedľa postele a ostane podráždený, keď zistí, že jeho balenie cigariet je preč.

Po niekoľko minútovom hľadaní ich nájde pod posteľou a bez otáľania si zapáli. Niekoľko krát si potiahne, pomaly kráčajúc k oknu na vedľajšej stene.

Cez závesy presakovali mestské svetlá. 

Naruto sa našiel, že myslí na to, čo v tom momente robí určitý sekretár. Ešte viac ho to podráždi, keď zistí, na čo myslí.

Opatrne sa nahne a pozrie sa na prázdny chodník pod budovou.

„Odkedy vyskakovanie z 10 poschodia vyzerá tak láskavo?"

(time skip)

„Dobré ráno, riaditeľ," pozdraví sa Sasuke, keď Naruto konečne príde do práce. „Tu sú dokumenty, ktoré ste chceli," zamumle a jemne mu ich podá.

„Ďakujem," povie Naruto bez toho aby sa na čiernovláska čo i len pozrel.

Ten sa pocíti zmätený otázkou , prečo sa naňho už riaditeľ nedíva. Nahlas by to nepripustil ale bolelo to viac ako by malo. Dokonca viac ako keď sa Sasukeho otec stále díval len na Itachiho a mladšieho súrodenca ľahko prehliadal.

„Musím ísť preč hneď po stretnutí, "povie blondiak pri prechádzaní okolo Sasukeho.

„Čože-?"

„Prines mi správy do auta," Naruto pokračoval, ignorujúc sekretárovu otázku a ohromený výraz.

Sasuke sleduje, ako riaditeľ odíde a keď šok začne slabnúť, nahradí ho zranenie a depresia.

„... Rozumiem ..." odpovie, hoci vie, že blondín ho už nepočuje.

„ Ani raz ... Nepozrel sa na mňa a odpovedal len jedným slovom vety ... Riaditeľ ... Prosím, pozrite sa na mňa ... Otočte sa a pozrite sa na mňa!"

(Time skip)

Naruto sa zbaví slnečných okuliarov pri počúvaní Shikamara, ktorý čítal jeho denne stretnutia.

Pri počutí praskajúceho zvuku sa k nemu hnedovlasý chlapec otočí z vyzdvihnutým obočím.

„Uzumaki?"

Shikamaruov hlas upadne do pozadia, keď sa mu pred očami začnú prehrávať Sasukeho obrazy.

Čím viac zábleskov, tým viac sa zdá, že blondínove uchopenie na polámaných okuliarov sa zosilňuje.

Naruto bol znova naštvaný.

Nakoniec Uzumaki ticho kývne v znaku, že ma hnedovlások pokračovať.

Ten zavrtí hlavou.

„Ako nepríjemné..."


My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat