Nasledujúce ráno príde Naruto do kancelárie zbesilo ako prílivová vlna.
„Dobré ráno, riaditeľ," Sasuke sa postaví spoza stola a ukloní sa. Potom vyrazí za blondínom.
Naruto otvorí dvere do svojej kancelárie, „Sasuke, priprav mi stretnutie v ..." náhle sa zasekne.
Čiernovlások, nie dostatočne rýchly na to, aby zastavil, narazí do blondínovho chrbta. Opatrne zamumle ospravedlnenie.
Naruto sa pozrie na kanceláriu, trochu prekvapený jej čistotou. Keď očami zablúdi na stôl, nájde na ňom všetky spisy, ktoré svojej novej sekretárke dal. Prejde k stolu a začne si ich prezerať.
„Dokončil si všetko?"
„Samozrejme pane," odpovie chlapec. Blondín si zatiaľ sklamane sadne do svojho sedadla.
„Tu je dnešný rozvrh," uškrnie sa čiernovlások.
Blondín si to od chlapca vezme, a začne čítať. Po krátkom tichu prikývne a skloní sa pod stôl odkiaľ vytiahne ďalšiu hromadu papierov. „Toto si prejdi ako ďalšie."
„Áno pane."
„A každé písomne potvrdenie za posledné 3 roky označ a zapíš."
„Rozumiem."
„A pošli niečo pekne tomuto zlatíčkovi," Naruto podá kus papiera z nejakou adresou veľmi rozhnevanému Sasukeovi.
„S-samozrejme."
Celé 3 hodiny strávil mladý čiernovlások väčšinu pri počítači a keď nebol tam, behal po pošte a snažil sa poslať všetky Uzumakiho *darčeky*. Nakoniec, keď všetky zmluvy aj faktúry pokontroluje, tak ich šupne mladému riaditeľovi rovno pod nos.
„To je všetko čo ste mi zadali. Teraz by som mohol ísť domov?" Naruto prikývne, stále trochu v šoku z toho, ako rýchlo to jeho nový sekretár stihol. Sasuke sa zdvorilo ukloní a vydá sa k východu. Nevšimne si však tie azurové oči ktoré ho nasledovali pri každom kroku z miestnosti.
--(time skip)--
Druhý mesiac bol rovnako hektický ako prvý. Keď nie viac.
Uzumaki bol každú chvíľu vonku z kancelárie. Sasuke mal trocha problém s jeho rozvrhom, pretože každú hodinu sa na ňom objavilo niečo nové.
„Neviem, ako môže mať ešte čas na zvládnutie svojich hlúpych afériek, keď má sotva dosť času na spánok? Toľko, koľko to nenávidím priznať, je to zázrak sám o sebe. Má určite veľa energie."
Ale aj napriek tomu, že čiernovlások bol už mesiac Narutovou sekretárkou, stále nedokázal zistiť, prečo ženy a muži (dokonca aj ty hetero) sa stále chceli dostať do blondiakových nohavíc.
„Vážne môže urobiť človeka až tak šťastným?" zamyslí sa vo chvíli, keď sa spolu s Uzumakim vyberú do auta.
„No ... Myslím... priznávam, že je pekný ... Ale ..." Sasuke pokrčí ramenami, keď Naruto opustí budovu a takmer okamžite, keď je blond z ochrany nejakého tieňa, sa nad jeho hlavou objaví dáždnik.
„Musí byť vážne slabý na slnečné svetlo."
„Dal som ti prácu posielať mojím milencom darčeky však?" spýta sa Naruto a zvedavo si ho prehliadne, „Sú u nich veľmi populárne."
„Hn." Sasuke prikývne.
"Viem, že som ti povedal, aby si vybral niečo vhodné, ale presnosť 100% je trochu vysoká, nemyslíš si?"
„Ako si ich vybral?" dodá napokon a dá si dole slnečné okuliare aby si mohol čiernovláska preštudovať lepšie.
„Pozrel som si na nich všetky záznamami ktoré mal minulý sekretár, riaditeľ," odpovie Sasuke, jeho výraz úplne neutrálny, čo Naruta vždy neskutočne hnevalo.
Nechápal, že bolo jedno, čo urobil alebo povedal, zo Sasukeho nedostal nič čo nebolo neprofesionálne.
„Je to problém riaditeľ?"
„Áno, je to problém," Sasuke mu v tej chvíli chcel roztrepať hlavu o okno auta.
„Pretože keď tak budeš pokračovať, každému sa budem chváliť akého úžasného sekretára mám."
Dobre tak nie. Teraz chcel toho idiota vyobjímať.
Naruto sa uškrnie a zamáva na Sasukeho aby nastúpil do limuzíny.
„Oh a ešte jedna vec," dodá blondiak napokon.
„Aspoň si kúp kontakty."
„Nemôžem. Moje oči si na nich nevedia zvyknúť," zaklame Sasuke hladko a pozrie sa preč aby Uzumaki nevidel jeho úškrn.
ČTEŠ
My boss is the best ⚣/sk ✔
FanficUchiha Sasuke je perfektný sekretár. Je schopný zvládnuť akéhokoľvek šéfa. Samozrejme, dokiaľ nespozná riaditeľa Naruta Uzumakiho. Vampire fic. Paring: NaruSasu, NaruHarem Od: Lea-sama☻☻☻ #253 in Fanfiction - 16. 10. 2017 #248 in Fanfiction - 2...