„Si si istý, že budeš v poriadku?" spýta sa Itachi svojho mladšieho brata už asi po dvadsiaty krát v ten istý večer.
Sasuke pretočí oči. „Áno, neboj sa. 18 som mal už dávno, nič hlúpe nevyvediem. Takže už zober svojho milého priateľa a vyrazte si na dlhé celovečerné rande s ktorého sa máte povolené vrátiť až niekedy zajtra ráno."
Dlhovlások sa zasmeje a prikývne. Potom sa otočí ku schodisku a zavolá na Deidaru aby sa už konečne dostal dole.
Potrvá mu to 20 minút.
„Veľa šťastia," zaškerí sa na dvojicu Sasuke, než im pred dvermi zaklapne dvere. „A nevracajte sa sem, kým sa spolu nevyspíte!"
„Pretože ja to zasa počuť fakt nechcem."
(time skip)
Čiernovláska preberie zvonček u dverí. „Kto môže zvoniť tak neskoro?" zavrčí si než sa otočí a pozrie na hodinky. 1 hodina ráno. „Žeby sa Itachi z Deidarom vrátili tak skoro?"
Trocha neprirodzene sa ponaťahuje, než vyskočí z postele rovno dole k dverám.
„Itachi, vravel som vám aby ste sa nevracali kým.." zvyšok slov ostanú čiernovláskovy zachytené v hrdle, keď zbadá osobu ktorá stojí pri dverách.
„..Riaditeľ?"
Pri oslovení zdvihne blondín hlavu a pozrie priamo naňho.
„Čo tu robíš tak nesko- " než stihne Sasuke dokončiť vetu, Naruto sa presunie dnu a jedným pohybom si sekretára prešupne cez rameno.
„Kde je tvoja izba?"
„Č-Čože?!! Prečo to chceš vedieť?! Ihneď ma daj dole ty idiot!"
Blondín nakoniec zhodnotí že sekretárova izba bude tá, kde je menovka z názvom: SASUKE. Nestráca čas a otvorí dvere.
Narutove nízke zavrčanie bolo Sasukeho jediným varovaním predtým, než bol zhruba hodený na posteľ s blondínom nebezpečne naklonením nad ním.
„Mal si pravdu," uškrnie sa Naruto. „Si len obyčajný človek, tak prečo máš taký vplyv na moje činy a myšlienky?"
Sasuke ostane trocha stratený. Nepríjemne sa posunie pod blondínovým vypočítavým pohľadom. „Dal si mi dôveru." Povie nakoniec.
„Čo?"
Čiernovlások si frustrovane povzdychne. Prečo to musí všetko vysvetľovať dnes večer? „Dôveroval si mi viac, ako iným ľuďom. Dôveroval si mi prácou sekretára - a dôveroval si mi tvojim životom."
Sasuke sa oprie o svoje lakte, než sa zhlboka nadýchne a zavrie oči. „Dovoľ mi byť znova tvojím sekretárom. Nechaj ma ti pomôcť."
Kde sa v ňom tie slová berú?
Naruto sa posadí. „Dobre povedané od niekoho, kto sám utiekol. Povedal si predsa, že to už nemôžeš vydržať kvôli pocitom, ktoré máš voči mne, čo sa zmenilo? "
„Nič." Sekretár sa naňho usmeje. „Len chcem byť s tebou."
Blondín sa pozrie preč, snažiac sa zamaskovať ten teplý pocit v hrudi. „Rozumieš tomu, čo hovoríš?" nervózne sa otočí. „Lebo ak áno, budeme mať sex."
Sasuke bez váhania prikývne. „Rozumiem."
Naruto neveriacky zavrtí hlavou. „Ty si naozaj niečo." Posunie sa k čiernovláskovi, opatrne mu vezme okuliare a položí ich na nočný stôl umiestnený vedľa postele.
„Nie si opitý alebo také niečo? Radšej to ráno neoľutuj." Blondín sa priblíži k Sasukemu, až kým ich tváre niesu len pár centimetrov od seba. Potom zdvihne sekretárovú bradu a nakloní sa k bozku.
„Neoľutujem to." Čiernovlások ticho vydýchne, keď sa ich pery konečne dotknú.
Potrebujem vedieť váš názor :P
Mám písať yaoi/mature/lemon scénu alebo to len preskočiť?
ČTEŠ
My boss is the best ⚣/sk ✔
ФанфикUchiha Sasuke je perfektný sekretár. Je schopný zvládnuť akéhokoľvek šéfa. Samozrejme, dokiaľ nespozná riaditeľa Naruta Uzumakiho. Vampire fic. Paring: NaruSasu, NaruHarem Od: Lea-sama☻☻☻ #253 in Fanfiction - 16. 10. 2017 #248 in Fanfiction - 2...