Sasuke sa znova pozrie na hodiny. Je 8:26 a riaditeľ je neskoro ... znova.
Vážne, sekretár sa nestretol s nikým iným, kto by chodil takto neskoro. No, z výnimkou Kakashiho.
Dobre, Kakashi by bol asi prvý a Naruto druhý, pretože blonďaví riaditeľ si aspoň nevytvára neuveriteľné klamstvá. Vážne, kto sa stratí na ceste života?
Keď sa dvere do kancelárie otvoria, sekretár vyľakane podskočí.
„Kde si do riti bol ty hajzel?" Sasuke sa milo usmeje. „Vitajte späť, riaditeľ."
„Uchiha, tadiaľ" prikáže Naruto, schytí Sasukeho ruku a prakticky chlapca dotiahne do svojej kancelárie.
Hneď keď dôjdu na určené miesto sa sekretár ocitne zatlačený na zablokované dvere.
Sasuke sa pokúsi odstrčiť blondína preč ale ten je bohužiaľ silnejší a skôr než sa čiernovlások nadeje, mu riaditeľ pripevní bojujúce ruky vedľa hlavy.
Naruto skloní hlavu a jemne prejde jazykom po sekretárovom krku, hľadajúc miesto, kde krv pulzuje najsilnejšie.
„Riaditeľ, už dosť. Nemôžeme to robiť."
„Čo?" blondín mu jemne zahryzne do ušného lalôčika a malé množstvo krvi z chamtivosťou olíže. „Už si nemôžem vziať tvoju krv, alebo to už nemôžeme robiť v kancelárii?"
„Nemôžeme robiť nič s toho," odpovie Sasuke, keď ho Naruto konečne prepusti.
„Takže chceš ísť celou cestou ? Neviem, Uchiha, bude to trochu divné, ale môžem ti to urobiť," uškrnie sa blondiak.
Sekretár sa zamračí a svoje okuliare si dá opäť na miesto. „Povedal som, že už nemôžeme robiť nič z toho. Aj keď viem, že ste upír, nemusíte so mnou zaobchádzať ako z jedlom."
„No ták, Uchiha, povedal som ti predsa že jedna kvapka tvojej krvi nasýti môj hlad a to sa pri nikom inom nedeje." Blondín sa nahne až nebezpečne blízko k Sasukeho ústam. „Ale pri tom, ako rýchlo ťa to vzrušuje to až taká veľká výzva nieje." Potom sa náhle odtiahne, pokrčí ramenami a vráti sa k svojmu stolu.
„Dostal moju krv rovnakou metódou, ktorú používa, keď s ním ľudia spia," sekretár sa nad tou myšlienkou zamračí. „Fajn. Ale nemali by ste piť moju krv hneď po vašich jedlách. Tak by sa váš hlad mal aspoň trocha znížiť."
„...Potom by si si pravdepodobne mal urobiť rozvrh pre vlastnú krv," Naruto sa zasmeje vlastnému vtipu. „Tvoj zmysel pre povinnosť je pozoruhodný."
„Povinnosť... samozrejme." Sekretár sa ukloní a ticho vyjde z izby. „Moja povinnosť je byť tvojím tajomníkom. To je tak všetko."
(Time skip)
„Sasuke!" na zvuk svojho mena sa chlapec obráti.
„Manažér Inuzuka," zdvorilo sa usmeje.
„Môžeme spolu nachvíľku hovoriť?" spýta sa Kiba.
„Samozrejme." Odpovie sekretár. Potom začne pomaly manažéra nasledovať do prázdnej miestnosti.
„Prosím posaď sa," brunet kývne k dvom prázdnym stoličkám „Prepáč že som ti prerušil prácu."
„Nie manažér. Nič ste neprerušil. Je to v poriadku."
Chvíľočku je ticho. Potom Kiba vydýchne, „Je to o Narutovi."
„...áno?" odpovie Sasuke takmer opatrne.
„Chcem aby si prestal pracovať ako jeho sekretár."
„Čože ...?" sekretár pár krát zamrká, akoby to nepochopil. Potom sa nadýchne „Ak sa smiem opýtať.. prečo?"
„No, uhm.." Kiba sa nervózne poškriabe za krkom, „... tvoj súčasný vzťah z Narutom je trocha nevhodný, ale to nieje ten dôvod prečo to hovorím."
„Vzťah, aký vzťah?"
„To že mu ponúkaš svoju krv, Sasuke" brunet sa naňho smutne usmeje „..... Naruto ťa len využíva pre svoje vlastne dobro. A ja sa o teba bojím Sasuke-kun, aj keď Naruta miluješ tak..."
„AH HA HA HA HA AHAHAH!" preruší ho čiernovláskov hysterický smiech, „To je nemožné," dodá hneď po svojom krátkom výleve.
„Myslím tým ... Riaditeľ je očividne veľmi pekný ... Er ... Obdivuhodný zamestnávateľ, myslím, že je veľmi slušný ... Ja ... rešpektujem ho ako človeka ... Alebo .. ale..." Sasuke sa trocha zamyslí. „Láska? Milovať ho?" jeho tvár naberie červený odtieň. „Som jeho sekretár a on je môj šéf, to je všetko." Sekretár sa posnaží udržať si pokoj „Milovať ho...? To je ... mimo otázky ..."
Kiba sa zvedavo pozrie ako chlapec bojuje sám zo sebou.
„Nemôžem ... Nemôžem ho milovať." Sasuke pocíti ako v ňom rastie panika. „Spí s nespočetným množstvom ľudí, nemiluje nikoho, nemôže milovať nikoho a každý, kto sa do neho zamiluje ... Skončí zlomený."
Brunet si povzdychne a súcitne sa na skrčeného chlapca pozrie. „Naozaj si sa doňho zaľúbil Sasuke-kun."
Sekretár vzhliadne. Náhle pocíti nutkanie plakať. Ale nezačne. Chlapi neplačú. Aspoň nie na verejnosti.
„Dám ti čas si to premyslieť," ponúkne mu Kiba potichu keď otvorí dvere do chodby, „keď sa rozhodneš, stačí zavolať."
Mladší chlapec prikývne. Potom sa rozbehne preč.
„Chcel som si od neho udržať odstup ale postupom času som.. som sa ..... Ako som sa doňho mohol zamilovať? Riaditeľ je arogantný idiot čo sa stará len o seba samého."
Sasuke sa zastaví v strede chodby. „Ako sa to stalo? Do riti."
Na perách sa mu objaví slabý úškrn. „Zamiloval som sa do toho egoistického kreténa."
ČTEŠ
My boss is the best ⚣/sk ✔
Fiksi PenggemarUchiha Sasuke je perfektný sekretár. Je schopný zvládnuť akéhokoľvek šéfa. Samozrejme, dokiaľ nespozná riaditeľa Naruta Uzumakiho. Vampire fic. Paring: NaruSasu, NaruHarem Od: Lea-sama☻☻☻ #253 in Fanfiction - 16. 10. 2017 #248 in Fanfiction - 2...