Confession?

688 67 6
                                    

Blondín si niečo ticho zamrmle, než sa rímsou prešupne do okna izby. Skoro okamžite sa jeho pohľad presunie na čiernovláska ležiaceho na lôžku.

Slabo si povzdychne a rovnomerným krokom dôjde rovno k jeho posteli.

„Uchiha, viem že si hore."

Sekretár ležiaci na posteli, otvorí obsidiánové oči a ostane naňho bez slova pozerať.

Naruto to dlho nevydrží a zo zaťatými zubami vyhŕkne. „Povedz niečo."

Čiernovlások ostane ticho.

„Sas-"

„Treba mi na záchod."

Blondína táto veta tak prekvapí, že chvíľu ostane nič nehovoriac stáť z divne otvorenými ústami. Keď mu dôjde zmysel vety pery sa mu skrútia do malého úsmevu.

„Čo je na tom smiešne?" zachrčí sekretár.

„Nič. Prepáč. Vstávaj, pomôžem ti," riaditeľ mu ponúkne ruku.

Sasuke naňho otrávene pozrie. „Nechcem tvoju pomoc. Stačí, keď mi tu posunieš vozík."

Blondín sa zastaví a tentokrát sa mu na tvári objaví zamračenie. „Prečo potrebuješ vozík?"

Čiernovlások ostane znova ticho.

Naruto to nevedel?

„Pretože nemôžem chodiť."

-

--

---

Na riaditeľovej tvári sa objaví známka viny. Ani sa to nepokúsi skryť. Konieckoncov sekretár tu skončil kvôli nemu.

„Čo-"

Sasuke po blondínovi hodí vankúš, až sa kanyla pripevnená na čiernovláskovej ruke nebezpečne zaknísa a spolu s ňou aj sačok krvi vedľa postele.

„Donesieš ho sem alebo nie?"

Blondín si ticho odfrkne a privrie oči. „Vydrž to ešte pár minút. Najprv sa s tebou chcem porozprávať."

„O čom presne riaditeľ?" sekretár si zdravou rukou unavene pretrie oči.

Keď Naruto ostane ticho, pravdepodobne nevediac ako začať čiernovlások si vzdychne. „O podvádzaní? Ani neviem či to tak mám nazvať, pretože podľa vás sme ani neboli spolu."

Riaditeľ prikývne a pozrie sa preč. „......Skús sa vžiť do mojej situácie .....Nikdy sa o mňa ... Nevieš aké je ťažké....."

„Čo? mať osobu čo sa o teba stará?"

Naruto sa zamračí.

„V živote som sa o nikoho nestaral. Vždy to isté. Jedlo, sex práca. Potom si prišiel ty a... všetko sa zmenilo ... ........ spanikáril som."

Chvíľu medzi nimi ostane ticho.

„Do riti, v týchto veciach niesom veľmi dobrý." Blondín spoza chrbta vytiahne kyticu čerstvých kvetou a položí ju čiernovláskoví do zdravej ruky.

Sasuke zvedavo nadvihne obočie. „Riaditeľ, snažíš sa mi ospravedlniť?"

„Hmm...." Naruto prikývne a pozrie preč.

Sekretár sa nahne dopredu a kyticu položí na stolík. „Ďakujem_ myslím...." bledé ruky si povytiahnú obliečku, "Teraz mi prosím donesieš ten vozík?"

Na blondiakovej tvári sa mihne ďalší úsmev.

„Ešte chvíľu vydrž Uchiha."

Sasuke si odfrkne, než sa oprie naspäť na vankúš. Potom sa zhlboka nadýchne. „Takže riaditeľ... ak by som vám hypoteticky odpustil.... čo by sme boli?" zamrmle po chvíli.

Naruto si odkašle. „..Hypoteticky ...." blondín sa nervózne obzrie preč, " by sme boli milenci."

Do čiernovláskovej hrudi sa nahrnie zvláštne teplo. Nemôže uveriť že to Naruto povedal. „Takže ... ehmm... hypoteticky .." Sasuke sa pokúsi vysloviť tu otázku čo najtichšie .."máš ma rád?"

Blondín sa poškriabe na krku a po dlhom tichu nervózne zaškrieka. „... Áno."

Chlapec prikývne a trocha nepohodlne sa posunie na posteli.

"Riaditeľ ešte nikdy nebol taký nervózni."

Naruto sa popostaví bližšie, „Takže mi odpúšťaš .....Sasuke?"

Sekretárove ústa sa mierne zvlnia, „To som urobil už dávno," potom sa na čiernovláskovej tvári objaví zamračenie, „A teraz mi už konečne dones ten vozík lebo sa - kyaa!" Chlapec vypiskne, keď ho blondín zoberie na ruky , snažiac sa nevytrhnúť s čiernovláskovej ruky kanylu.

Do Sasukeho tela sa okamžite vráti neznesiteľná bolesť zlomených rebier, ktorú sa pokúsi čo najviac ignorovať. „Ty idiot-!"

„Povedal si, že ti treba ísť na záchod."

My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat