Kakao a zrkadlo

907 85 2
                                    


„Upíry, ohavné príšery ktoré pijú ľudskú krv."

Sasuke si vzdychne pripravený knihu položiť na hromadu ďalších. Nič s toho mu nepomohlo.

„Otouto? Čo to čítaš?" z ruky mu je kniha vytrhnutá starším bratom.

„Upíry?"

Sasuke sa uškrnie. „Teraz mám obdobie Twilightu."

Hah, keby len jeho aniki vedel...

„Samozrejme..." Itachi sa naňho divne pozrie. Pripraví sa na odchod. „Urobím ti kakao ty obdobie Twilightu."

O 5 minút už obidvaja ležia v jednej posteli a túlia sa k sebe z teplými hrnčekmi kakaa v rukách.

Niekomu by to pripadalo možno čudné, ale odkedy im zomreli rodičia, Sasuke mával často nočné mory a Itachi ho každú noc utešoval tým, že ho neustále laskal a objímal aby ich odohnal.

„Táák, čo nové v práci?" štuchne doňho starší brat hravo.

Sasukemu cukne v oku. „Všetko je skvelé," precedí medzi zubami.

Itachi nadvihne zvedavo obočie. „Keď to hovoríš, braček."

(time skip)

Keď sa chlapec ráno dostane do práce, prekvapene ním cukne keď uvidí ako sa mu Naruto prehrabuje v stole. Blondín vytiahne ďalšiu upírsku knihu ktorú si tam Sasuke včera pravdepodobne zabudol.

Hľadáš moju slabosť? Vyrábaš si únikový plán, no nie?" 

Samozrejme, že nie," zamračí sa Sasuke, Nechcel som vykonávať svoje povinnosti na polovicu. Súhlasil som s tým, byť vaším tajomníkom, a preto vám plánujem pomáhať ako najviac to pôjde. Musím vedieť všetko o tom, čo potrebujete ... A všetko o tom čomu sa musíte vyhnúť, riaditeľ. "

Naruto naňho pozrie bez sebemenšieho pobavenia. „Rob si čo chceš, ale táto hlúposť ti nepomôže. Ľudia o upíroch nevedia nič."

Sasuke pocíti urážku, pretože si ten idiot stále myslí že chce utiecť alebo ho zraniť.

A ak je len jedna vec, ktorú absolútne neurobíte žiadnemu Uchihovi, je to urážka, najmä ich pýchy.

„Hlúpy ľudia. Boja sa nášho druhu," Naruto pokračoval, „Žijúci mŕtvy? Navždy mladý? To je riadna hlúposť."

„Takže umierajú ako mi."

Čiernovlások pokračoval v pohľade na Uzumakiho. „A čo premena na netopierov a spanie v hrobe?" Skoro sa rozosmeje.

Naruto si odfrkne, uškrnie sa a jedným rýchlim pohybom sa z miestnosti dostane von.

„Tch, nemá ani zmysel pre humor. Blbý, Usuratonkachi." Pomyslí si čiernovlások keď sa za Uzumakim zavrú dvere.

„Nechoď mi do cesty. Nepýtaj sa hlúpe otázky," Napodobní si v duchu jeho detský tón a zrúti sa do kresla.

V najbližších dňoch mal na blondínovy veľa pozornosti. Zistil, že cesnak Naruta nijak neovplyvňuje a Uzumaki má veľmi rád vína, čo mu veľmi nepomohlo. Zostal ďaleko od priameho slnečného svetla a základné jedlá (vrátane krvi) mal 2 krát týždenne.

(time skip)

"Upíry pijú krv len z panien„ "hahaha blbosť ... Žiadny z jeho partnerov nemohol byť panna, aj keby na tom závisel ich život..." Sasuke si povzdychne, a pokúsi sa presunúť svoje zameranie späť na prácu.

Ale potom sa jeho myseľ začala vracať späť do noci, kedy zistil, že Naruto je upír.

Teplo blondínskeho tela, spôsob, ako bolo jeho telo natlačené na riaditeľa, Naruto olizujúci ranu na Sasukeho prste....

Čiernovlások pocíti, ako sa jeho tvár oteplí, pretože jeho myseľ pokračovala v zobrazovaní obrazov, ktoré si Sasuke z tej noci nespomínal.

Aby sa prebral, tak zo stola schmatne pohár zo studenou vodou a vyleje si ho do tváre.

Zrazu sa dvere Uzumakiho kancelárie otvoria. Keď si blondín všimne stav svojho sekretára, zvedavo nadvihne obočie ale neokomentuje to.

„Uchiha, ešte to neprišlo?" zašvitorí a spoza jeho boku vyjde pekná brunetka.

„Áno, pane," Sasuke sa postaví a podá Uzumakimu bielu krabicu zo zlatou stuhou.

„Čo to je Naruto? Je to pre mňa?" spýta sa bruneta prekvapene.

„Samozrejme, Tenten," odpovie Naruto a krabicu jej odovzdá.

„Presne, vybral som to špeciálne pre teba," pomyslí si Sasuke z úškrnom.

"Oh, môj bože, je to nádherné!" vykríkne Tenten, keď vytiahne strieborný náhrdelník s krížom ktorý ma v sebe kvalitný diamant presne uprostred.

Naruto sa trocha prekvapene pozrie na strieborný kríž. Potom na pozrie na svojho sekretára. A uškrnie sa.

„Tenten, dovoľ mi ti ho pripnúť," usmeje sa milo a svojej *priateľke* kríž bez akéhokoľvek popálenia zapne vzadu na krku.

Dobre ... Takže je v poriadku s krížikmi a striebrom ..."

Prehodnotí brunet, pri sledovaní, ako Naruto pomáha Tenten s náhrdelníkom.

„Dobre, ďalej.."

„Chcete vidieť, ako to vyzerá?" spýta sa zdvorilo a podrží brunete malé štvorcové zrkadlo.

„Oh ďakujem ti. Si vážne milí," usmeje sa Tenten a začne sa v zrkadle obdivovať.

Sasuke ho natočí tak, aby mohol vidieť v zrkadlovom ráme svojho šéfa.

„Hmmm ... Jeho odraz je rovnako jasný ako jej."

Naruto sa zrazu začne chichotať čo spôsobí že Sasuke aj Tenten sa naňho prekvapene pozrú.

Čo? Nehodí sa mi to?" spýta sa brunetka prekvapene.

Uzumaki pokrúti hlavou. „Ach nie, je to na tebe nádherné Tenten," jemne začne viezť zmätené dievča k dverám.

„Tu, nechaj ma doprovodiť ťa k autu, pretože nikdy nevieš. Keď tu ostaneme príliš dlho, niekto by mi mohol kôlom prepichnúť srdce," uškrnie sa blondín a cez rameno sa pozrie na Sasukeho, čo spôsobí že krv čiernovláska sa začne variť hnevom.

„Teraz máte zmysel pre humor, ale to nebolo ani trochu smiešne! Vážne sa snažím zistiť aspoň niečo keď mi odmietate čokoľvek povedať!"

Sasuke sa prudko posadí.

A bez ohľadu na to, čo hovorí, o tom, že nieje rovnaký ako ľudia ... Je to stále len egotický , arogantný , manipulatívny hajzel ! Sladké reči sú jeho jediná výhoda."

My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat