„Cítite sa lepšie?" spýta sa Sasuke pri zatiahnutí poslednej záclony v izbe.
„Áno, ďakujem," vydýchne žena a opatrne sa posadí.
Teraz čiernovlások mohol vidieť po kom Naruto vyzeral tak pekne. Kushina je nádherná. (Nie, žeby pán prezident Minato bol škaredý) Karmínové vlasy zaviazane do copa sa jej teraz hodvábne knísajú po chrbte.
„Prečo nie sú žiadni škaredí upíri?" pomyslí si sekretár, keď sa priblíži k nočnému stolíku a zakryje bibliu položenú na vrchu.
„Biblia...?" červenovláska zvedavo nadvihne obočie , „Uchiha –san?"
„Hm? Prepáčte mi za oneskorené predstavenie: Som Uchiha Sasuke, súkromný sekretár riaditeľa Uzumakiho, je mi potešením, že sa s vami stretávam, madam."
„Je ... je to tak?" Kushina je prerušená vlastným bolestivým kašľom. „Pani Kushina, potrebujete krv?"
Červenovláska mu odpovie ďalšou otázkou „Takže skutočne vieš o mne a Narutovi?"
„To o vás som sa dozvedel až dnes," začne sekretár, „Postarať sa o riaditeľove jedlá je súčasťou mojich povinností. Bola to podmienka, v ktorej mi umožnil pokračovať ako jeho sekretár."
„Č-čože?" Kushina sa náhle zdala zmätená.
„Ak potrebujete krv, môžete mať moju."
„Ď-ďakujem ti, ale ak my upíry nájdeme svoju spriaznenú dušu, môžeme piť krv iba z nej."
Sasukeho to prekvapí. Chvíľku mu trvá kým to spracuje.
„Je mi to ľúto, nevedel som to," potom ho niečo napadne: „Ale ako môže iba jeden človek udržať upírov hlad?" spýta sa zvedavo.
Kushina si spojí ruky k sebe a usmeje sa.
„Nemusíš sa ospravedlňovať. Akonáhle si upír nájde svoju spriaznenú dušu , jeho chuť po krvi klesá na minimum. Čo i len jedná kvapka mu postačí na týždeň. Plus, je to proti upírskym zákonom, aby si upír vzal krv od niekoho iného ako svojej spriaznenej duše. Dokonca aj v upírskej spoločnosti je podvádzanie netolerované. Ale... väčšina z nich za celí svoj život svoje spriaznené duše ani nestretnú takže na zákony veľmi nedbajú. Ja a Minato sme mali šťastie."
Červenovláska ho potľapká po pleci. „Skutočne si veľmi spoľahlivý a seriózny človek Uchiha-san. Som veľmi rada, že Naruto má niekoho ako ty, aby sa oňho postaral," pochváli ho šťastne, „Keďže ja už nemôžem."
„Pani Kushina, som si istý, že to nie je ..."
„Nie ..." preruší ho červenovláska: „To dieťa ma nenávidí."
Sasuke nikdy nevedel ako niekoho utešiť, takže teraz sa na ženu dokáže len pozerať zo šokom v očiach.
„Pretože," pokračovala, „Bola to moja vina, že sa narodil ako upír a po jeho narodení som opustila náš klan ..."
„A prezident Minato? On je tiež upír?" opýta sa zvedavo čiernovlások.
„Nie, on je človek." Usmeje sa Kushina.
Keď spozoruje Sasukeho zmätený výraz, rýchlo sa opraví, „Uh ... Možno by som to mala vysvetliť takto: upír nemôže mať dieťa s iným upírom, mužský upíry majú deti s ľudskými ženami a ženské upírky majú deti s ľudskými mužmi. Ale deti ... buď budú úplný ľudia ... Alebo úplný upíry. Naruto je upír."
Čiernovlások môže iba prekvapene otvoriť ústa ako žena pokračovala v príbehu.
„Vo všeobecnosti v mojom starom klane bolo pravidlom, že upíry by nemali mať voči ľuďom žiadne pocity. Keď však chcú dieťa, tak sa vyspia z človekom. Keď to malé je upír tak sa vrátia do komunity spolu s ním. Ale ja som sa zamilovala do Minata, takže keď sa Naruto narodil ako upír, opustila som klan. Vyrastal ďaleko od ostatných a to ho hnevá. Nenávidí ma, pretože si myslí, že moje rozhodnutie bolo zlé. Preto sa rozhodol, že bude lepšie všetkých ľudí iba využívať, ako to robili v mojom starom klane. Takže prosím, aj keď ťa bude nenávidieť, postaraj sa mi oňho. "
"Pani Kushina ..." začne Sasuke, ale je prerušený zvukom prichádzajúcich krokov.
„Kushina!" do miestnosti vnikne štica blond vlasov.
„Miláčik?"
„Prezident Uzumaki?"
„Uchiha-san, veľmi vám ďakujem, za to, že ste sa postarali o moju manželku. Odtiaľto to už prevezmem." Usmeje sa prezident Minato.
„Ďakujem ti Uchiha-san," usmeje sa naňho červenovláska vďačne.
„Prosím, pani Kushina, stačí len Sasuke."
Dievča prikývne. „Sasuke-kun. Dúfam, že sa skoro stretneme znova."
Čiernovlások sa zdvorilo pokloní a pripraví sa na odchod. Pri dverách sa však zastaví, keď mu do uší ešte dosiahnu ich hlasy.
„Kushina si v poriadku?"
„Nemaj obavy Minato, potrebujem len trocha krvi."
Sasuke sa otočí a jemne sa usmeje, keď spozoruje, ako sa Minato a Kushina láskavo pobozkajú. Červenovláska potom opatrne spustila ústa do opáleného krku svojho manžela.
„Aj keď je to upírka, dokáže milovať."
Sekretár za sebou potichu zavrie dvere.
„Ale ... A čo riaditeľ?" pomyslí si, „Rozhodne nemiluje žiadneho zo svojich posteľných partnerov, riaditeľ je len zdvorilý a venuje im pozornosť, ale určite nie je zamilovaný do žiadneho z nich, takže jeho partneri sú pre neho iba zdrojom potravy a zábavy. "
Zrazu sa Sasuke zastaví uprostred veľkej sály, keď mu mysľou preletí veľmi dôležitá myšlienka.
„Potom ... Čo som ja?"
ČTEŠ
My boss is the best ⚣/sk ✔
Fiksi PenggemarUchiha Sasuke je perfektný sekretár. Je schopný zvládnuť akéhokoľvek šéfa. Samozrejme, dokiaľ nespozná riaditeľa Naruta Uzumakiho. Vampire fic. Paring: NaruSasu, NaruHarem Od: Lea-sama☻☻☻ #253 in Fanfiction - 16. 10. 2017 #248 in Fanfiction - 2...