Sasuke obíjme perinu tesne pri sebe.
Cítil sa unavený a jeho zadná „časť" sa pomaly zotavovala z bolesti, ale keď uvidí, ako sa Naruto díva z veľkého okna v izbe, pocíti prímene teplo a radosť že je riaditeľ s ním.
Teraz už chápal, prečo chce blondína toľko ľudí mať pre seba. Aj keď nahlas to samozrejme neprizná.
Nakoniec sa sekretár pomaly posadí a hneď nato zasyčí na bolesť v zadku.
„Dobre, takže sedenie nieje najlepší nápad," čiernovlások znova zasyčí snažiac sa nájsť pohodlnejšiu polohu.
„Čo to robíš?"
Sasuke sa obzrie na zvedavého blondína. „Chcel som sa sprchovať." Zhodnotí po chvíli, nespúšťajúc z riaditeľa zrak. „Alebo potrebuješ viac krvi?" čiernovlások nadvihne zápästie ale Naruto zavrtí hlavou.
„Nie, mal som dosť."
Sasuke prikývne a jemne sa usmeje. „Dobre." Naruto v hrudi pocíti príjemne teplo, ale rýchlo to zahná preč.
Čiernovlások sa pokúsi opäť postaviť. „Potom idem do sprch..." Jeho noha mu vypovie službu a chlapec padne na zem, pristanúc na svojom boľavom zadku.
Sasuke zdvihne svoj nahnevaný pohľad k pobavenému blondiakovi. „Sex je príliš preslávený."
„Príliš oslávený hovoríš?" Naruto mu pomôže sa postaviť. „Nevyzeral si , že si to myslíš, keď sme to robili," Upír sa uškrnie: "V skutočnosti si bol veľmi hlasný."
„Idiot." Sasuke sa zaškerí, keď mu riaditeľ pomôže dostať sa späť na posteľ. Potom sa skoro okamžite pokúsi znova postaviť.
„Prečo sa vlastne tak ponáhľaš?" spýta sa skepticky Naruto.
„Pretože musím ísť do práce podať výpoveď."
Chvíľku je medzi nimi ticho.
Potom, bez akéhokoľvek varovania ho blondín vyzdvihne na rameno ako vrece zemiakov. „Wau, myslel som si, že budeš ťažší." Vzdychne si upír a začne chodiť zo sekretárom prehodeným na pleci.
„Č ... Čo to robíš?!" Sasuke sa mu pokúsi vyšmyknúť ale držanie je príliš silné a to radšej ani nehovorí o blondínovej druhej ruke na jeho zadku.
„Pomáham ti do sprchy, teraz predsa nemôžeš poriadne chodiť." Naruto sa spokojne usmeje. „A dokonca ti aj pomôžem umyť sa."
„Ďakujem ale som v poriadku, nepotrebujem tvoju pomoc." Čiernovlások sa začne znova krútiť. „Teraz ma prosím ťa polož na zem."
„Hmmm." Naruto pokračoval v premýšľaní a úplné sekretárovu prosbu od-ignoruje. „Keď tak rozmýšľam..."
Sasuke zastaví svoje kopanie a zrazu pocíti potrebu behať čo najďalej odtiaľ. Veľmi ďaleko. Ak je to možné, do inej krajiny. Na druhej strane sveta by to bolo tiež veľmi pekné.
„Ubezpečím sa, že sa zajtra nebudeš môcť poriadne posadiť ani postaviť, takže nebudeš musieť ísť do práce" Naruto ho položí na podlahu v kúpeľni, „a šéfka ťa vyhodí sama od seba."
Upír sa uškrnie a Sasuke ho v tú chvíľu chce trafiť do tváre.
"Vlastne ..." Naruto sa čiernovláska znova pokúsi vyzdvihnúť, ale v tom momente sa dole v hale otvoria dvere a hneď nato sa ozve Itachiho hlas.
„Otouto! Sme doma!"
„Do riti."
(time skip)
No dobre, stretnutie Naruta a Itachiho prebehlo v celku normálne, takže sa sekretár našťastie obával len predčasne.
Od toho dňa sa všetko začalo ubíjať tým správnym smerom. Sasuke sa vrátil naspäť do firmy a znova sa stal Narutovím sekretárom. Itachi a Deidara sa šukaly skoro každú noc, takže čiernovlások musel spať v obývačke na gauči.
Naruto sa začal chovať zasa normálne a Sasukeho to potešilo. Ich vzťah bol no.... Samozrejme ... jeho prvé dve týždne v starej práci skončili sexom na riaditeľovom kresle, v čiernovláskovom novom aute a dokonca aj na firemných záchodoch.
Ale niekedy okolo 3 týždňa sa niečo zmení.
V určitý čas si začne Naruto od Sasukeho znova udržiavať odstup a to sekretár nepochopí.
Možno blondín len potrebuje čas pre seba.
Keď však v ďalšie ráno nepríde riaditeľ do práce celý deň, chlapec si začne robiť starosti.
Nakoniec sa rozhodne, že večer pôjde Naruta navštíviť a spolu si všetko ujasnia.
Preto, presne ako plánoval, keď čiernovlások konečne vyjde z vonku práce, autom si to namieri rovno do najbližších potravín. Svojmu milencovi, môže ho tak volať však? Sú predsa spolu.
Rozhodne sa kúpiť aspoň 5 kelímkov ramenu, Narutovo obľúbené jedlo, asi jediné ktoré je ochotný zjesť, a to najdrahšie víno ktoré nájde, aby blondínovi urobil radosť.
Keď chlapec vyjde z obchodu, tak si povzdychne.
„Bude to v poriadku, hlavne nebuď nervózny."
ČTEŠ
My boss is the best ⚣/sk ✔
Fiksi PenggemarUchiha Sasuke je perfektný sekretár. Je schopný zvládnuť akéhokoľvek šéfa. Samozrejme, dokiaľ nespozná riaditeľa Naruta Uzumakiho. Vampire fic. Paring: NaruSasu, NaruHarem Od: Lea-sama☻☻☻ #253 in Fanfiction - 16. 10. 2017 #248 in Fanfiction - 2...