1/2 15+

1K 45 12
                                    

Naruto zrejme poznal Sasukeho telo lepšie ako sám Uchiha. Chlapec nevedel či to bolo dobre alebo zlé.

Blondín nestrácal čas na to, aby povalil sekretára na posteľ a dotkol sa ho na všetkých správnych miestach.

Jeho šéf ho v súčasnosti jednou rukou pridržiaval silne na kolenách, chlapcove čierne boxerky stiahnuté okolo jeho bledých stehien a blondínove prsty strčene v sekretárovom zadku.

Zo Sasukeho sa stane trasúci neporiadok, túžiaci po ďalšom dotyku.

Chlapcov chrbát sa vyklenie a on zastoná, keď Naruto skrúti zápästie, čím účinne v čiernovláskovom vnútri roztiahne prsty od seba.

Chlapec sa silno začervená a strčí svoju tvár do vankúša v slabom pokuse zastaviť zvuky vychádzajúce z jeho úst.

„Si tak kurva sexy, teme," započuje Narutov hlas na zadnej strane krku a následne mu po jemnej pokožke prejde mokrý jazyk.

Sasuke sa v reakcii celý otrasie a z jeho penisu vytečie kvapka bielej kvapaliny.

Ten idiot ho provokuje. „Vo vnútri si celý mäkký a horúci."

„Sklapni," odpovie Sasule zadýchane, ale za jeho tónom nieje žiadny skutočný jed.

Blondín sa len zasmeje a pobozká chrbát Sasukeho krku predtým, než sa vráti späť hore, aby získal lepší pohľad na svoje prsty zastrčené v chlapcovom tesnom zadku.

Ruka udržujúca čiernovláska vo vzpriamenej polohe Uchihu pevne vyzdvihne trocha vyššie na kolená.

To je to, čo blondín na sekretárovi toľko miluje.

V reálnom živote bol čiernovlások stotycký cool chlap, ale v posteli je podriadený ako peklo.

Chlapec ležiaci na posteli otvorí ústa, aby vynadal blondínovi za zdržovanie, ale jeho protest ostane prerušený hladkým jazykom, ktorý sa začne posúvať cez jeho zadný vchod.

Cez čiernovláskové pery sa prederie priškrtený ston a celé jeho telo sa mierne pretrepe potešením.

Naruto začne pokračovať v tom, čo robí – rozdelí Sasukeho zadok od seba, než sa skloní a olíže po okraji vstupu svojho milenca.

Kňučiaci chlapec ležiaci na posteli sa pokúsi pohnúť bedrom, ale blondínove uchopenie mu to nedovolí.

Naruto, namiesto toho aby sa odtiahol, ešte raz prejde jazykom po tej peknej ružovej dierke, než do nej jazyk znova ponorí. Jeho milenec chutí úžasne.

Čiernovlások prekvapenie vykvíkne s potešením, keď ho Narutov jazyk začne pomaly šukať.

„Na-Naruto ... P-prestaň ma mučiť," Sasuke znova zaskučí, jeho hlas mierne opotrebovaný od všetkých zvukov.

„Popros."

„Č-čo?" sekretár sa s podozrivým hlasom obzrie cez rameno.

„Počul si ma," vydýchne Naruto, než náhle zdvihne ruku a čapne sekretára po zadku. „Popros."

„Zasa sme pri prosení?" chlapec sa naňho uškrnie, „Idiot nebude to fungovať viac krá—aaaahh"

Sasukeho urážka je prerušená, keď Naruto položí pery na jeho vchod a jemne zahryzne do ružového otvoru.

Sekretár zakvičí a bedrom sa pokúsi vyjsť blondínovi aspoň trocha naproti, no znova zlyhá.

Blondínova ruka chlapca znova čapne po slabo červenom zadku.

„Počul si ma, teme?" zavrčí Naruto „Popros."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat