Pravda

696 75 6
                                    

Sasuke ticho prekľaje keď dôjde pred dvere Narutovej spálne. Pomaly vstúpi do temnej miestnosti a jemne za sebou zabuchne dvere.

Potom prejde k posteli a zrak mu padne na spiaceho riaditeľa.

„Vyzerá naozaj bledo...."

Čiernovlások sa zohne, aby z riaditeľovej tváre premiestnil zablúdený prameň blond vlasov, ale predtým, ako sa môže blondína čo i len dotknúť, Naruto sa vyšvihne do sedu a bolestne mu schytí zápästia.

„Čo tu do riti robíš?" zavrčí nahnevane.

„Iruka-san mi povedal, že potrebuješ moju krv. Tak som prišiel na pomoc." Sasuke sa mu vyšmykne z uchopenia.

„Iruka-sensei sa do toho opäť mieša ..." zamrmle si Naruto, „Nechcem tvoju krv."

„Ale potrebuješ ju," Odsekne sekretár.

„Od teba nepotrebujem nič," vráti mu blondín. Sasuke sa pokúsi predstierať, že ho nepočuje.

„Áno, potrebuješ ju. Už len tvoj vzhľad to potvrdzuje" povzdychne si čiernovlások. „..Je mi ľúto... to čo som povedal predtým .. že už ti nemôžem dať svoju krv, beriem späť. Len sa uzdrav," Sasuke zdvihne zápästie a ukáže ho Narutovi.

Blondín sa pozrie na Sasukeho zápästie a potom smerom k Sasukeovmu odhodlanému výrazu, potom späť na sekretárove zápästie a bezhumorne sa zasmeje.

„Ktorú časť z" nepotrebujem od teba nič "nerozumieš. Si hlupák. Keď som ťa naposledy videl, tak si povedal že už nie si mojím sekretárom a je ti úplne jedno čo robím. " zavrčí blondín.

„Ale tiež nechcem aby si bol v bolesti!"

Sasuke mu oslnenie vráti, než sa rozhliadne po miestnosti a uškrnie sa, keď za stolíkom zbadá malú komodu.

Naruto si jeho úškľabok všimne a zrazu sa veľmi bál ďalšieho sekretárovho kroku.

Všeobecne povedané, Sasuke bol dosť rozumný, ale jeho zmysel pre službu ako sekretár niekedy spôsobil, že robil nejaké čudné veci a Naruto sa niekedy sám seba spýtal, či jeho bývalý sekretár nežije v psychickej inštitúcii a o živote so svojím bratom len klamal. Presne teraz nad tým rozmýšľal.

„Čokoľvek si myslíš, že ideš urobiť...nerob to."

Sasuke pokrčí ramenami než sa obráti k otváraču na listy, ktorý je umiestnený na Narutovej komode a jedným rýchlim pohybom si otváračom prereže zápästie, čím spôsobí, že všade naokolo vystriekne krv.

„Opakujem: Mentálna inštitúcia." Pomyslí si Naruto pri sledovaní sekretára, ako sedí na okraji jeho postele a rukou si pridržuje svoje krvavé zápästie.

„Možno, že použiť otvárač listov nebol taký rozumný nápad," zamumle Sasuke, keď mu začne zápästie silno pulzovať bolesťou. Napokon sa obráti a pozrie blondiakovi do očí.

„Vezmi si moju krv, inak tu budem sedieť a krvácať na smrť a zašpiním ti tvoju krásnu posteľ."

„A keby som chcel, aby si zomrel?" zavrčí Naruto, stále sa nepohybujúc z miesta, „Urobil by si to?"

Čiernovlások sa naňho prázdne pozrie, než sa usmeje, čím úplne poruší blondiakove odhodlanie. Riaditeľ sa rýchlo prešupne cez posteľ a chytí Sasukeho krvácajúce zápästie. Potom naňho hladne priloží svoje ústa.

„Ow," chlapec vykvíkne, keď sa upírov jazyk ponorí hlbšie do rezu.

„Idiot, nemal si rezať tak hlboko." Naruto olíže prebytočnú krv, ktorá ostala na Sasukeho ruke.

Čiernovlások musí potlačiť stonanie, keď blondín olíže krv, ktorá sa mu pri tom reze dostala až na krk a tvár.

Akonáhle je všetka krv vyčistená a riaditeľ uzdraví smrteľnú ranu na chlapcovom zápästí, blondín schytí Sasukeho tvár a starostlivo sa naňho pozrie.

„Zbláznil si sa!? Mohol si zomrieť!"

Sekretár pokrčí ramenami. „Teraz potrebuješ nejakú krv od niekoľkých z tvojich ostatných partnerov a zase budeš v poriadku."

Naruto sa na čiernovláska pozrie, skôr než sa zhlboka nadýchne a položí hlavu na Sasukeho rameno.

„Partneri, akí partneri? ...Naozaj si iný... vieš, to čo si mi urobil, .. že sa od teba už nemôžem vzdialiť preč... Ako môže byť upír môjho statusu taký závislý na nejakom ... človeku ...? "

„Závislý? Pre mňa?" Sasuke sa nakloní dozadu, keď blondínov úchop na jeho zápästiach zosilní. „Ty ... to len nechceš priznať." Zašepká odrazu.

„Čo?" spýta sa Naruto, zatiaľ čo sa pomaly posadí.

„Nechceš si priznať, že ma potrebuješ a skutočne sa o mňa staráš," objasni čiernovlások.

„Možno som si od teba vzal príliš veľa krvi," zhodnotí upír pre seba. „Buď to, alebo príliš málo. Podľa mňa priveľa myslíš." Blondín si povzdychne , než si rukou prejde po vlasoch.

„Prečo si ma teda zachránil pred zrazením autom?"

„Inštinkt," dodá Naruto ľahko. „Teraz sklapni, dráždiš ma. Zavolám Irukovi-sensei, aby ťa odviezol domov."

„Nie," Sasuke sa zamračí, „Podráždený si akurát preto, lebo si nevieš priznať že úbohý človek sa dostal až k tvojmu srdcu. Nechceš si priznať, že ma skutočne potrebuješ. To, že som pre teba dôležitý." Zopakuje slova Iruki.

Keď od blondína nedostane odpoveď, tak si povzdychne a prejde k dverám.

„Tvoja hrdosť raz niekomu ublíži, riaditeľ," povie chlapec nakoniec, než sa slabo usmeje a odíde preč.

„Mne ubližuje neustále."

My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat