Happy End ... Myslím

1.2K 73 44
                                    

O 2 mesiace neskôr:

Sasuke si nahlas povzdychne keď sa zastaví pred obrovskou budovou Uzumaki Corporation.

Už 3 týždne tu pracuje. Znova.

Všetci ho z radosťou privítali späť a dokonca aj Manažér Izunuka bol nadšení že sekretár sa vrátil úplne zdraví.

Keď lekár zistil že Sasuke môže znova chodiť, nedokázal uveriť svojím očiam. Vlastne tomu nedokázal uveriť nikto.

Zrejme Narutova krv nevyliečila len jeho nohy, pretože čiernovlások na ďalší deň zistil, že okuliare sú mu úplne zbytočné. Áno, je dobré chodiť bez okuliaroch, s tým, aby sa obával že spadne do kanála.

Cesta do riaditeľovej kancelárie je krátka. Keď chlapec konečne prejde cez známe dubové dvere, privíta ho pohľad na veľmi nahnevaného Naruta sediaceho za stolom plným papieroch.

„Čo sa deje riaditeľ?"

Blondín si skríži ruky na prsiach a obzrie si ho.

„Prezleč sa."

„Čože?" chlapec skloní hlavu aby zistil čo ma na sebe. Jednoduché modré džínsy a čierne tričko s dlhým rukávom (obrázok hore 🤗😛⬆⬆⬆). Vybral mu to Itachi.

„Čo je zle z mojím oblečením?"

Upír si ho nahnevane premeria. „Je veľmi vyzývavé.. a každý sa na teba pozerá."

Čiernovlások si slabo odfrkne než si sadne k odulenému blondínovi.

„Robíš si srandu však?"

„Nie prezleč sa."

Sasuke sa usmeje. „Riaditeľ, mohlo by to byť tak.. žeby si žiarlil?"

Do blondínových líc sa nahrnie teplo. „Nie. Ja nežiarlim."

Chlapec si nahlas odfrkne a svoju čiernovlasú hlavu nechá spadnúť na upírove rameno. „Samozrejme že nie."

Naruto zavrčí, obtočí mu ruky okolo zadku a pritiahne si ho do lona. „Nemôžem za to. Vieš ako sexi práve teraz vyzeráš?"

„Hmm," čiernovlások mu okolo pása obmotá nohy.

Blondín si chlapca ešte raz hladne obzrie.

„Najradšej by som ťa tvrdo vyšukal hneď tu a teraz na tej stoličke," upír sa nahnevane oduje, "ale mám príliš veľa práce ktorá sa nespraví sama za seba."

Sekretár sa zasmeje. „Viem, pamätáš si čo sa stalo keď nás to tu našiel robiť manažér Izunuka."

Naruto z úškrnom prikývne. „To bola úplná katastrofa."

Čiernovlások stlačí pery do tenkej linky. „Nie, nebola."

„Naozaj?" spýta sa blondín a trocha si chlapca nadvihne. „Tak čo považuješ za úplnú katastrofu?"

„Tvoje stretnutie s mojím bratom." Odpovie Sasuke bez toho, aby o tom skutočne premýšľal. „Bola to úplná katastrofa."

„Ja si myslím že všetko išlo ako po masle."

„Ako mohlo ísť všetko ako po masle?"

„Naučil som tvojho brata, že so mnou nikdy nevyhrá!" Naruto sa hrdo vystrie.

„V hre kto vydrží dlhšie ostať triezvy?"

„Presne tak," blondín sa zaškerí.

„Niečo je s tebou vážne zle."

My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat