Nohy

716 64 10
                                    

Keď sa Sasuke zobudí po tretí krát, prvé čo zbadá je hlava svojho strašidelného brata a od ľaku skoro znova omdlie.

Deidara stojací pri Itachiho boku doňho ľahko buchne a účinne tak donúti čiernovláska odstúpiť. „Idiot! Tvoj brat sa práve zobudil! Chceš mu snáď privodiť infarkt?!"

Sasuke by sa zasmial, keby ho nebolelo i dýchať.

Itachi blondína odignoruje a nakloní sa ešte bližšie k bratovej posteli. Potom ho chytí za ruku a jemne ju stisne.

Mladší brat sa pokúsi niečo povedať, ale dýchacia maska na tvári mu v tom zabráni.

„Hlúpy braček," Itachi sa slabo usmeje a voľnou rukou chlapcovi z tváre odhrnie pár vyčnievajúcich čiernych vlasov.

Chvíľku potrvá, kým sa do izby naženie lekár a vysvetlí Sasukemu závažnosť všetkých zranení.

Zlomené zápästie, pár modrín a popálenín, 2 zlomené rebrá a ...

„Zrážka bola taká silná, že pri tom prudkom náraze sa vaša chrbtica prelomila a nebezpečne tým poškodila miechu, čo spôsobilo ochrnutie," Fúzatý lekár si nahlas vzdychne a a otočí sa k sotva vedomému chlapcovi, „Je mi to ľúto, ale ani zázrak vám vaše nohy nevráti späť."

Chvíľu je v miestnosti ticho.

Sekretárove oči sa náhle naplnia teplými slzami a monitor začne pípať o čosi rýchlejšie.

Deidara si to všimne ako prvý a z nahnevaným výrazom sa otočí k doktorovi, „Vaša práca je predsa pacienta ukľudniť! Nie ho kurva donútiť plakať."

Itachi mu položí ruku na rameno. „Deidara, dávaj si pozor na slovník." Ale blondínove slova inak nijak nespochybní.

Doktor stojací o niekoľko krokov ďalej si niečo zapíše do notesu a obráti sa k blondiakovi. „Ale tiež musím pacientom hovoriť pravdu," s tým sa zoberie a odíde z izby.

„Ten sprostý vyj-"

„Deidara." Itachiho hlas donúti dlhovláska dostatočne sa ukľudniť.

Sasuke slabo zachrčí a nahne sa po ruke svojho brata. Ten sa usmeje a prisadne si k nemu na posteľ.

Potom si povzdychne:

„Síce neviem čo tvoj šéf spravil ale ...keby nebolo Naruta tak ...." Itachi mu stisne zdravú ruku. „Mohol si zomrieť."

Chlapcovi chvíľu potrvá, kým mu dôjde čo jeho starší brat povedal.

„Riaditeľ ma zachránil?" Sasuke nechápavo privrie oči snažiac sa prísť na dôvod, prečo to blondiak spravil. Pretože momentálne už nerozumie ničomu.

„Braček, bol si v bezvedomí celé 3 týždne," chlapcovi sa slabo rozšíria oči, „Bol som tu každý jeden deň a čakal, kedy sa zobudíš.." Itachi sa naňho nachvíľu zadíva, než si krátko vzdychne „... Keď o tom hovorím, tvoj šéf bol na tom rovnako ako ja. Dokonca stál pred tvojimi dvermi od rána až do večera. Aj teraz je vonku na chodbe. Prišiel by sem tiež, ale nechcú sem pustiť nikoho okrem rodinných príslušníkoch."

Sasuke si zdravú ruku pod nemocničnou plachtou položí na srdce ktoré mu začne byť ako šialene. „Naruto je tu?"

Potom si spomenie že sem nikto okrem rodiny nemôže vojsť a pozrie sa na Deidaru.

„Ako sa sem dostal ?"

Itachi pochopí na čo myslí a zaškerí sa. „Dei všetkým povedal že je moja žena."

Sasuke sa slabo zakucká a pokúsi sa ovládnuť smiech. Doktor mu ešte zakázal dávať dole dýchaciu masku kým sa mu trocha nezlepšia pľúca.

„Nepovedal som že som tvoja manželka!" blondín sa rozohna po Itachim v snahe ho aspoň slabo udrieť za to, že klame horšie ako ich kolega z práce.

„Ale povedal si že sme manželia. To je v podstate to isté, nie? Niekto z nášho vzťahu musí byť žena," Itachi sa len tak tak vyhne lietajúcej stoličke. „Veď mám pravdu. Nechápem, prečo si naštvaný," čiernovlások sa otočí k mladšiemu bratovi na posteli, „Sasuke priznaj že-" v strede vety sa ale zastaví, keď zbadá, ako si jeho brat pokojne vyfukuje z otvorenými ústami.

Deidara, stojací niekoľko krokov od postele sa zasmeje, „Aspoň sme sa uistili, že zaspal."

(time skip)

Keď sa Sasuke znova preberie v nemocničnej izbe, tak je už sám. Dýchaciu masku mu už sestrička zložila dole.

Pár krát zamrká aby si prečistil víziu, než sa pomocou úchytu na tyči pri posteli vyštverá do sedu.

Pri každom pohybe ho niečo zabolí, ale pokúsi sa to nevnímať. Musí sa o niečom presvedčiť.

Chlapec sa zhlboka nadýchne a svojou zdravou rukou odsunie perinu na stranu. Potom zaskučí.

Obe nohy má nečine podložené vankúšmi. Vyzerajú normálne. V skutočností sa zdá, že z čiernovláskovho celého tela ostali zranené najmenej.

Pokúsi sa nimi pohnúť.

Nič.

... Ale skončili najhoršie.

Než sa chlapec stihne pohnúť z miesta kde sedí, z okna oproti posteli sa ozve rachot.

Sasuke sa ľakne, schytí perinu a ľahne si späť do postele.

Ani nie o sekundu neskôr sa okno otvorí a neodhalí nikoho iného ako samého Naruta Uzumakiho. 

My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat