Ospravedlňujem sa za dlhú nečinnosť. Dôvod: autorská lenivosť :"D.
„Ako som sa sem dostal?" pomyslí si unavene sekretár, keď Iruka zaparkuje auto pred obrovským kaštieľom kde údajne žije blonďavý riaditeľ.
„Aha samozrejme, keby si aspoň ten idiot robil svoje povinnosti a nezabúdal na dôležité dokumenty, ako napríklad práve teraz, tak by som už mohol byť dávno doma a nemusel mu ich odnášať."
Ako Iruka vypne motor a vyskočí otvoriť čiernovláskovy dvere, uvedomí si, že ten je už dávno vonku z auta. Usmeje sa, ťahajúc chlapca k Narutovím dverám.
„Môžeš ísť dnu, je otvorené. Naruto sa dnes veľa pohyboval na priamom slnečnom svetle a to je dôvod, prečo nebol v kancelárii. Je unavený, takže buď opatrní."
Sasuke prikývne. Potom odomkne dvere a bez ďalších úvah vkročí dnu.
(time skip)
Po niekoľkých minútach hľadania, sekretár konečne nájde obývaciu izbu. Všetko je tmavé, ale z mestského osvetlenia dokáže rozoznať siluetu.
„Prepáčte, riaditeľ ste tu?"
Blondín sediaci za stolom vzhliadne a mierne sa na chlapca uškrnie.
„Presne načas."
Sasuke nervózne prehltne, než sa vydá dopredu k Uzumakimu, „Na zajtra som zorganizoval stretnutie s prezidentom Konoha Co. presne o 7.00. Máte ešte niekoľko hodín na to, aby ste sa pripravili a preskúmali všetky súbory a dokumenty ohľadne stretnutia."
„Dobre," odpovie Naruto neprítomne. Potom si otvorí svoj laptop a niečo začne zapisovať.
Keď sa po miestnosti ozvú zvuky písania po klávesnici, sekretár si povzdychne, „Pane, chcete, aby som pripravil ešte niečo iné? Alebo už môžem ísť."
„Hmm, ešte chvíľu počkaj," fúkne blondiak a pomaly si zapáli cigaretu.
Sasuke sa pokúsi udržať si neutrálny výraz. Napokon to vzdá „Naozaj by ste mali prestať fajčiť, nie je to dobré pre vaše zdravie, riaditeľ."
Naruto sa usmeje, než úmyselne do vzduchu vyfukne viac dymu ako je potrebné. „Keď zomriem, tak sa zastavím." A oprie sa o gaučovú opierku.
Sekretár prižmúri oči. „Vážne vtipné. Si idiot" Ach, keby len mu to tak mohol povedať do očí bez toho aby stratil prácu.
Potom si niečo všimne. „Ste chorý? Vyzeráte veľmi unavene." Iruka predsa povedal, že riaditeľ bol príliš dlho na slnku.
„Áno, veľmi," povzdychne si Naruto.
„Jedlo máte naplánované až na zajtra, ale keď chcete, môžem zavolať niekomu teraz."
„Nikoho nevyvolaj. Ak by sem niekto prišiel, len by spôsobil problémy," riaditeľ si rukou prejde cez svoje žiariace blond vlasy.
„Samoz - ah!" sekretár vykríkne, keď ho upír zatiahne k sebe na gauč.
„Ale ty ich nespôsobíš," Uškrnie sa a pobozká čiernovláskovu ruku.
„Ja ich nespôsobím? Ako kruté..." pomyslí si, ako mu blondín strhne okuliare.
„Vieš, keď si odoberieš sekretársku masku tak si skutočne pekný," ponúkne Naruto. Sasuke si odfrkne a pokúsi sa postaviť.
„Teraz Uchiha," blondín ho znova pritiahne k sebe „Priznám sa, že ako sekretár si perfektní, ale keď hovorím o sekretárskej maske, nehovorím o tvojich okuliaroch. Aj bez okuliarov je tvoja maska stále pevne na mieste, dokonca aj v každodennom živote. Nikdy neukážeš svoju pravú tvár Uchihi (to japonské skloňovanie -_-) Sasukeho."
Istý čiernovlások môže na blondína hľadieť z otvorenými ústami. „Správne ... Riaditeľ Uzumaki ma naozaj pozná a keď vie, je milí. Aj keď len na chvíľu. Ale..."
Sasukeho výraz sa zmäkči a bez toho aby si to plne uvedomil sa na upíra prosebne pozrie.
„Prečo musí byť takáto osoba ...?"
Keď blondín uvidí čiernovláskou výraz, na chvíľu naňho ostane šokovane hľadieť. V bruchu pocíti známe jemne vírenie.
„... Uchiha." Naruto sa nahne dopredu a pobozká Sasukeho tak tvrdo až sekretár zabudne na to, ako mu správne pracujú pľúca.
„Prečo ťa musím milovať ?"
Tento bozk sa ich prvému vôbec nepodobal. Bol hladný a chamtivý.
Sasukeho ruky nájdu cestu do Narutových vlasov ako ho blondín zatlačí na gauč. Upírov jazyk prebehne po chlapcovej čeľusti až dole ku krku. Riaditeľ mu pri tej naliehavosti skoro roztrhne bundu.
„Bože, robím to zasa,"
Sasuke hodí hlavu dozadu, ponúkajúc Narutovi čo najviac kože. Ten sa šťastne uškrnie a ľahko sa prisaje k sekretárovmu krku, kde začne hrýzť a lízať.
„Keby si ma len miloval."
Uchiha nahlas vydýchne ako mu Naruto zasiahne citlivú oblasť uhryznutej kože.
„Nemal by si len moju krv ..."
Riaditeľove zručne prsty stiahnu Sasukeho košeľu a ruka jemne precestuje k bledému oddychujúcemu hrudníku.
Keď sa dostane až na okraj sekretárových nohavíc, blondín sa uškrnie, než zájde až za lem.
„Ale aj moje srdce."
„Ri...d.teľ" zaskučí čiernovlások.
Hneď ako započuje sekretárov hlas, sa Naruto preberie a behom sekundy z chlapca vyskočí preč.
Červenajúci sa chlapec ostane len zmätene pozerať. Jeho zvyčajne bledá tvár sa teraz podobala paradajke a košeľa bola celkom otvorená.
Potom si všimne, že Narutove oči už nie sú modré, ale tmavo purpurové, takmer červené.
Sekretár prekvapene vyskočí, keď na ňom pristane jeho bunda.
„Choď domov." Zavelí mu blondín jednoducho, než si vytiahne cigaretu a postaví sa k otvorenému oknu.
„... Iste, riaditeľ," odpovie Sasuke, pokojne si znovu zapne košeľu a zoberie si bundu. Potom postavy a bez slova sa vyberie preč.
Naruto mu nevenuje pohľad. Až keď sa domom rozduní zavretie dverí, blondín si vydýchne.
„Do riti!"
(time skip)
„Oh Sasuke-kun, čo tu robíš tak neskoro?" usmeje sa Kiba, keď sa v dverách objaví istý chlapec.
Sasuke sa zhlboka nadýchne, než sa opatrne pozrie na Izunuku.
„Niečo nieje v poriadku." Uvedomí si brunet, keď spozoruje, ako silno sa chlapec trasie.
„Inuzuka-san ..." začne sekretár trochu váhavo.
Kiba kývne aby pokračoval.
„Je vaša ponuka, ohľadne inej práce stále na stole?"
ČTEŠ
My boss is the best ⚣/sk ✔
Fiksi PenggemarUchiha Sasuke je perfektný sekretár. Je schopný zvládnuť akéhokoľvek šéfa. Samozrejme, dokiaľ nespozná riaditeľa Naruta Uzumakiho. Vampire fic. Paring: NaruSasu, NaruHarem Od: Lea-sama☻☻☻ #253 in Fanfiction - 16. 10. 2017 #248 in Fanfiction - 2...