17

82 10 0
                                    

Bezsamaņa.
Daudzkārt mirkšķinot savas acis, beidzot tās atvēru.
Griesti. Balti. Neviena nav apkārt.
Es pieceļos. Mani saķer aiz vidukļa kādas stipras rokas. Es noraustījos.
Sabījos.
Pagriezos un ieraudzīju Serjožu.
Viņš neveikli pasmaidīja un pajautāja:"Vai tev viss labi?"
Es viegli pamāju ar galvu, pasmaidīju un piespiedos viņam pie krūtīm.
Viņš ar savu lielo roku noglaudīja manu galvu. Pacēla mani augšā un sāka mani stiept uz manu veco istabu. No sākuma es tēloju ka man nepatīk un viegli spēru viņam. Istabā nonācām ļoti ātri un tikpat ātri tiku iesviesta gultā. Atsitusies pret savu veco gultu nedaudz ievaidējos. Serjoža paskatījās uz mani.. Pacēla kreklu augstāk.. Ar vieglām rokas kustībām braukāja pa to.
Cauri manam vēderam izgāja taureņi.
Patīkamas tirpas.
Pavilku viņu aiz rokas sev tuvāk, pavisam tuvu. Serjožas ķermenis bija uz mana.
Mūsu deguni satuvojās, sajūtu viņa lūpas tuvāk savējām.
Atkal tās savījās pavisam perfektā skūpstā.
Viņš sāka vilkt nost manas drēbes, es viņa.
"Vai tu esi TAM gatava?"- Serjoža kaislīgā, taču klusā balsī ievaicājās, kad jau bija izģērbis mani līdz krūšturim un apakšbiksēm.
"Laikam esmu gan, ja vien šeit nav mana māte!"- tikko aptvērusi ko teicu, pasmaidīju un momentāli mani vaigi pietvīka pavisam sārti rozā.
Viņš pasmaidīja un turpināja mani izģērbt.
Galīgi plika atkritu gultā uz muguras, kamēr viņš novilks savas apakšbikses.
Tās novilcis, viņš ielecis gultā sāka skūpstīt manu kaklu tā kā manā vedērā viss sagriezās. Sajūta bija tāda, ka taureņi būtu savairojušies un nezinātu kur lidot. Šurumbumbs.
Es ar rokām sāku masēt viņa muguru. Pāris reizes paraudzīju viņa presi. Perfekto presi.
Sākām skūpstīties. Manas acis bija aizvērtas. Jutu, to visu patīkamo. Viņš papleta manas kājas tā platāk. Iespraucās starp tām. Sāka lēnām bāzt TO iekšā.
Es sajutu sāpes.
Itkā patīkami. Itkā nē.
Viņš bāza TO iekšā un ārā.. uz priekšu uz atpakaļu.
Pēc laba laika es sajutu ko slapju nonākam TUR. Tas bija dīvaini.
Mēs skūpstījāmies. Visu laiku.
Tad viņš nokapa no manis, apgūlās un tad es varēju būtu uz viņa..
Šajās divās stundas es 5 reizes sasniedzu orgasmu,par viņu nemaz nerunāsim..
Mēs abi aizmigām. Es viņa skavās.
Ar Serjožu ir silti un labi.
Es vēljoprojām nevaru sev noticēt, ka atdevu savu nevainību viņam. Es viņu mīlu, bet vai to es varu un gribu teikt? Vot šādi es prātoju, līdz manas smadzenes atsacījās strādāt un ieslīdēju patīkamā, siltā miegā.

Tēva meita.Where stories live. Discover now