#3 Δεν θα γλιτωσει απο τα χερια μου!

4.2K 354 10
                                    

Δαφνη

Κατερίνα:Πωωωω κοριτσια δεν αντέχω! Ειναι τόοοσο όμορφος... Αυτα ματια, αυτό το σωμα...

Δανάη:Αχχχ δεν μπορω! Είδατε πως με κοιτούσε?

Ελενη:Αχχχχ, τον Αγαπω! Ειναι τοσο sexy...

Λυδία:Αχχχχ... Τοσο κούκλος... Μου αρεσει πιο πολυ και απο την μερεντα!

Μου τα εχουν πρήξει τοση ωρα! Αχχχχ η μια, αχχχ η αλλη..

ΙΙΙΙ... ΚΑΤΣΕ! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΙΚΑ...

Δαφνη:Μωρή άθεη μουλαρα! Αγαπας πιο πολυ τον αδερφό μου απο την μερέντα? Αντε απο εδω μωρη...

Κατερινα:Αχχχ.. Οταν ερωτευτείς και εσύ... Τιποτα δεν θα ειναι πανω απο την μερεντα!

Δαφνη:Μην το λες! Και δεν υπάρχει αγαπη ρε μαλάκες!

Ελενη:Τα ετερονυμα έλκονται αρα!.... Το πολυ σε ενα δυο μηνες θα τα εχεις φτιάξει μαζι του...

Γουρλωσα τα ματια...

Δαφνη:Τι λες μωρη κατσικα... Φτου φτου φτου... Παναγια μου!...φαε την γλωσσα σου!

Λυδία:Γιατι βρε? Ο Στέφανος δεν ειναι και άσχημος!

Δαφνη:Η τελευταία σου επιθυμία?

Λυδία:Γιατι καλε?

Δαφνη:Γιατι θα πεθάνεις!

Λυδία:Αφήνω τα αγαπημένα μου βρακιά με την φραουλιτσα σε σενα Κατερίνα και τις σοκολάτες που εχω κρυμμένες στην ντουλάπα σε σενα Δανάη, ομως την φωτογραφία του Μάριου, θα την βάλετε μαζι στον τάφο μου... Και τωρα... ΑΑΑΑΑ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΜΕ ΣΚΟΤΏΝΟΥΝ!

Ειπε και αρχισα να την γαργαλάω. Μετα απο λιγο σταματήσαμε και αρχίσαμε να γελάμε...

Ξαφνικα η φωνή της μαμάς της Κατερίνας ακούγεται...

Ευα:Κατερινα!...ολα καλα εκει μεσα?

Κατερίνα :Ναι μαμα μου! Μην ανησυχείς!

Ειπε και αρχίσαμε να γελάμε ακομα πιο πολυ..

Λυδία:Ώρα για ταινια!!!!! Παλουκωθειτε!

Σηκώθηκε να κλεισει τα φωτα και εβαλε μια κομωδια να παίζει....

Μετα απο δυο ωρες μου πραγματικά μας πονούσε η κοιλιά από τα γέλια πάτησε pause,και αρχίσαμε να μιλάμε για αόριστα πραγματα μεχρι που αποκοιμήθηκε η μια πανω στην άλλη...

Στεφανος

Στ:Κανε πιο κει ρε μαλακα!

Ειπα και τον έσπρωξα... Ισως δυνατότερα από οτι υπολόγιζα. Ενα "γδουπ"ακούστηκε και ο Ιάσονας βρέθηκε φαρδύς πλατύς στο πάτωμα...

We together?No way!|2|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin