"-Min Yoongi- suttogtam magamban, el akartam futni, de a lábaim nem mozdultak, amúgy is felesleges lett volna, elôle nincs menekvés."
*JIMIN POV*
-Ej-ej, Chim-Chim... Azt hitted ha Szöulba költözöl, megszakítod a kapcsolatod a családoddal, a hajad feketére festeted nem talállak meg? -Mondta ridegen, én pedig még mindíg lesokkolva álltam ott.
-Rosszul hitted. -Folytatta nemes egyszerûséggel, mintha csak az idôjárásról beszélgetnénk. A lábam remegni kezdett, teljesen lefagytam. Felállt és felém indult, megállt elôttem, majd száját gúnyos mosolyra húzva a szemembe nézett.
-Chim hát nem is örülsz, hogy látsz? - Nevetett ijesztôen, mélly érdes hangján.
-Mondj valamit! -Nézett a szemembe gonoszan. Képtelen voltam megszólalni, de muszáj volt, mert ha valami nem úgy történik ahogy ô akarja annak csúnya vége lesz...
-É-Én...én..én saj...sajn...sajnálom. -Nyögtem ki végre a földet bámulva.
-Ohh Chim, nem hiszem, hogy sajnálod. -Lépett közelebb és ujjait az állam alá helyezte, majd fölemelte a fejem. A szemébe néztem, de éreztem, hogy gyûlnek a könnyeim, ezzel elhomályosítva látásom. Mögöttünk még mindíg tombolt a vihar,a kitárt ajtón pedig besüvített a szél, meglebegtetve ezzel a függönyöket. Majd ô folytatta a "társalgást", mert látta én képtelen vagyok rá:
-Tudod Chim, nekem sokan tartoznak és mint bizonyára sejted rajtad kívül még sokan nem törlesztenek idôben... Általában 3 dolgot tesznek: inkább mindenüket eladják és törlesztenek - ôszíntén szólva ôk a kedvenceim - vannak akik öngyilkosok lesznek, - az ô esetükben általában a családtagokon hajtok be mindent - és végül vannak az olyanok mint te, akik megpróbálnak lelépni, csak, hogy a kis mocskos életüket menteni tudják... Nos rájuk elég pipa vagyok.. És hát ismersz Chim, engem nem érdemes feldühíteni. -Végigsimított az arcomon amitôl kirázott a hideg.
-Tu-tudom.... Sajnálom. -Dadogtam már sírva, tudtam ha akarna azonnal megölhetne, de azt is tudtam, hogy egyenlôre nem fog, nem amíg meg nem kapja a pénzét. Erôt vettem magamon és megszólaltam.
-Sajnálom... De Yoongi... nekem...nekem nincs pénzem. -Mondtam mostmár zokogva. erre csak végigsimított a hajamon, mint aki vígasztalni akar. Nem értem ôt, nem tudom felfogni miért teszi mindezt... Miért simogat miközben azzal fenyeget, hogy kinyír, ha elkések. Miért ilyen gyengédek a tettei amikor a szavai olyan kemények, hogy a vérem is megfagy amikor meghallom ôket.
-Akkor szerezz gyorsan. -Hallottam hûvös hangját. -A drog drága dolog, akinek nincs pénze miért vesz hitelbe? -Csak zokogtam tovább, könnyeimtôl szinte nem is láttam, majd mégis szólásra nyitottam szám, de megelôzött:
-Hagyd csak, tudom miért, költôi kérdés volt. A válszod amúgy is az lett volna, hogy nem tudtál leállni. -Felelte gúnyosan, majd kis szünetet tartva folytatta is: -Chim elszöktél, megpróbáltál meglógni elôlem... Tudod nem vagyok boldog, eljövök Szöulba itt pedig csak egy zokogó feketehajú fiút találok, aki milliókkal lóg, de nem tud fizetni... Ezért valaki fizetni fog. Te nem tudsz úghogy majd valaki más fog... Hogy van a kishiúgod Jiya? Most lesz 10 éves, ha jól emlékszem. - Csak még keservesebben zokogtam
-Ne! Ôt kérlek....ôt ne... Csak ôt hagyd! - Mondtam szinte ordítva, de a sírás miatt alig adtam ki valamilyen hangot.
-Csss...Semmi baj Chim, semmi baj -Simított végig újra hajamon- Akkor, hogy lásd milyen kedves vagyok, ôt hagyom a végére... Ha idôben fizetsz nem esik bántódása. Ma csak 110.000 Wont kérek. (~25.000Ft)
---------------------
Annyeong!
Köszönöm, hogy elolvastátok! <3 Itt van két kép is csak, hogy fokozzuk a hangulatot. Én így képzeltem el ebben a részben a külsejüket;) Ne féljetek a Vote-tôl és írjátok le mit gondoltok ;)
Have a good day!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dirty past ÁTÍRÁS ALATT
Ação"Mivel a lakásban teljes sötétség honolt, ezért elindult, hogy felkapcsolja a villanyt, ám egy távoli villám fénye megvilágított egy a fotelben ülő alakot. Egy alakot amit Jimin azt hitte soha többé nem fog látni. Egy alakot szőke hajjal és éjsötét...