"-Ne szórakozz velem. -Suttogtam magam elé. Már megint ezt csinálja, mindig átver. Azt hittem csak egyszeri alkalom volt, de szinte minden nap eljön... Nem fogom sokáig bírni..."
*NAMJOON POV*
Ezt nem csinálhatja velem Yoongi. Én nem vagyok egyenlő azokkal a kutyákkal akik itt vannak és meg a kutya jelző is kedves rájuk. Én és akiket én hoztam a drog-ügylet elitje vagyunk. Majd megtanítom neki, hogy kivel pattoghat... Mostanában nagyon elszállt magától... -Ezeken gondolkoztam miközben Range Rover-emmel kanyarogtam Szöul romlott sikátoraiban. Hátsó ülésemen egy hulla és 70.000₩ pihent. Yoongi hetek óta nem volt akción, ami azt jelenti, hogy kezdi elveszteni a hírnevét a csicskások között. Ha továbbra is ezt a gubózó hernyó életet akarja folytatni akkor annyira eltompul, hogy álmában fogják megfolytani egy fogkefével...
-VIGY~! -Hallottam odakintről és a szélvédőmről lassan szinte folyékonyan lecsurgó pasast figyeltem. Szépen lassan megálltam, hiszen ha kézifékkel állok meg sem kel fel. Kiszáltam a járműből és mikor megláttam, hogy matt fekete autóm már nem az eredeti hanem vörös színben "pompázott" enyhén elöntött az indulat. Kevesebb mint két perce gurultam ki az autómosóból erre tessék!
-Se-Se~... -Nem tudta végig mondani, mert egy 9mm-es golyó pihent a koponyájában, az én jóvoltamból.
-Tiszta retek lett a kocsim... Ezt a barmot! Normál ember nem sétálgat fényes nappal egy sikátorban! (Más kérdés, hogy éjjel sem...) Te nyeszlett rák, hát neked is pont erre kellett andalognod bazdmeg?! Hogy basználak teherbe... -Ordítoztam a halott csávóval, mire meghallottam egy ismerős hangot fuldokolva röhögni mögöttem.
-Mit kiabálsz? Ez nem jézus, már nem kel fel! -Röhögtünk mindketten, majd folytatta.
-Mi az, hogy basználak teherbe? -Kérdezte Yoongi összegörnyedve.
-M-Most mosattam le a ko-kocsit baszki! -Feleltem és a nevetéstől meg meg akadtam. Erre mindketten olyan hévvel röhögni kezdtünk, hogy mindkettőnknek folyt a könnye.
Miután mindketten lenyugodtunk elővettem egy hullazsákot és belepakoltam a csávó matadványait. (Mert hiszen mindig jó ha van az embernél egy hullazsák, ki tudja mikor kellhet.) A kocsimban lévő tartály tartalmát a vérfoltokra öntöttem, és mindketten néztük ahogy a sósav teszi a dolgát, minden DNS foltocskát elmosva. Yoongira sandítottam és láttam kérdő tekintetét amivel engem vizslatott.
-Tudom, tudom. A 'takarítók' dolga nem az enyém. De ha van nálam 5 liter sósav minek telefonálgassak. -Mondtam mire szája féloldalas mosolyra görbült, bár látszott, hogy nem ért egyet a dologgal teljesen. Gondterheltnek tűnt, mint mostanában mindig. Beültünk a kocsiba, kitolattam (nehogy a keréknyomot hagyjunk, nem mintha maradt volna miből, de a sav mégsem tesz jót a gumiknak), mindketten szótlanul ültünk, de Yoongin látszott, hogy mondani akar valamit. Nem olyan kaliberű dolgot, mint ami az én fejeben járt... Például: milyen szar ez a zene a rádióban és aki ezt kitalálta azt megfürdetném salétromsavban, majd meggyújtanám és nézném ahogy felrobban. Hogy merre is volt az az elhagyatott kézi autómosó. És hogy a tegnap esti kis feketét Lucia-nak vagy Luisa-nak hívták... Megtaláltam az autómosót. Beparkoltam a rozsdás fémoszlopok közé, kiszálltam majd az omladozó alapzatból kiszedtem a slagot. Óvatosan a kormánnyal egy vonalban állva felülről locsoltam a járművet, nehogy a Giorgio Armani öltönyömnek baja essen. Amikor a Range Rover ismét eredeti színében pompázott lekapcsoltam a slagot, majd egy anyagzsebkendővel töröltem le a bőrkesztyűmre hullott vízcseppeket. Visszaültem a volán mögé, majd Yoongira pillantottam. Mielőtt azonban elindultam volna Yoongi megszólalt.
CZYTASZ
Dirty past ÁTÍRÁS ALATT
Akcja"Mivel a lakásban teljes sötétség honolt, ezért elindult, hogy felkapcsolja a villanyt, ám egy távoli villám fénye megvilágított egy a fotelben ülő alakot. Egy alakot amit Jimin azt hitte soha többé nem fog látni. Egy alakot szőke hajjal és éjsötét...