(Ebben a részben véres jelenet is lesz, tehát aki nem bírja a vért, az csak ugorja át a szemével, összesen 1-2 sor.)
" -Csss...Semmi baj Chim, semmi baj -Simított végig újra hajamon- Akkor, hogy lásd milyen kedves vagyok, ôt hagyom a végére... Ha idôben fizetsz nem esik bántódása. Ma csak 110.000 Wont kérek. (~25.000Ft)"
*JIMIN POV*
-De... De nekem nincs annyim.
-Mennyid van Chim? Ha hazudsz fájni fog -Felelte eszelôs vigyorral az arcán.
-Csak 80.000 won (~18.000Ft). -Mondtam remegve.
-Ohh Chim. Az nem sok... Annyi nem váltja ki a büntetést, de add ide a többiért még visszajövök -Mondta szárazon. Remegve elindultam a tárcámért és minden pénzemet a kezébe nyomtam.
-Ezt már szeretem. -Suttogta a fülembe - Holnap történni fog valami, gondolom tudod mi lesz ha szólsz a rendôrségnek. - Csak könnyeimmel küszködve bólogattam. Majd egy gyilkos mosollyal az arcán suttogott továbbra is a fülembe, lehellete csiklandozta a fülem;
-Ha köpsz és megtudom a húgod is megy utána. És én mindíg megtudom. -Ez volt az utolsó mondata mielôtt megfordult és kiment a lakásból. Fogalmam sem volt kirôl beszélt, de Yoongit ismerve sehogysem akartam, hogy a húgom is a sorsára jusson. Elindultam a fürdô felé, még mindíg remegô tagokkal, majd beérve megváltam ruháimról. A forró zuhany alá álltam, csak megengedtem nem állítgattam. A víz égette a abôröm, de nem érdekelt, ez volt a legkisebb bajom. Közben még mindíg zokogtam és azon gondolkoztam, hogy hogy tehette ezt velem Yoongi?! Annyira megváltozott... Régen... Aish... Kimásztam fürdôbôl és felvettem a pizsamámat. Álomba sírtam magam.
Reggel korán felkeltem, nem volt semmi dolgom, de képtelen voltam aludni. Ki kellett találnom valamit, pénz kellett, nagyon sok pénz. Ha csak magamról lett volna szó külföldre költözöm, nevet változtatok, de a családomat nem keverhettem bele, tudtam ha Yoongi nem talál itt végez velük. Ha csak egy pillanatra is arra gondolok mit tehet az a szemétláda velük összeszorul a szívem. Kölcsön kell kérne valalkitôl, mindegy kitôl, csak pénz kell, jobb bárki másnak tartozni mint Yoonginak. Eldöntöttem, hogy találkozom Jinnel. Ô rohadt gazdag, biztos tudna adni. Kinéztem az ablakon és láttam, hogy rendôrautók állnak mindenfelé. Megcsörgettem Hobit, hátha tud errôl valamit, de nem vette fel, ezért megnéztem mi van vele. A lakása felé indultam, majd pár lépés múlva, mikor meg is érkeztem a szomszédba, megálltam az ajtaja elôtt. Bekopogtam hozzá. Semmi válasz. Lenyomtam a kilincset, szerencsére az ajtó nyitva volt. Benyitottam és elszörnyültem az elém táruló látványtól. Hobi véráztatta teste feküdt a padlón, élettelen szemei a semmibe bámultak, testét pedig egy a szônyeggel megegyezô méretû vértócsa vette körül. Teljesen ledermedtem, mozdulni sem tudtam, tekintetem a falra vándorolt ahol megpillantottam egy (bizonyára vérrel, méghozzá Hobi vérével írt) vörös felirat 'díszelgett':"2200000. Who is the next?"
Tudtam mit jelent, tudtam ki tette. Az ajtóból továbbra sem sikerült elmozdulnom, mert hol az agyam, hol a lábam blokkolt le teljesen... A fejemben az egymást váltogató: -Miért? -Miért Hobi? -Yoongi miért? -kérdések zengtek. Egy rendôr ért mögém és szólt bele adóvevôjébe:-Megtaláltam, 4.emelet 416-os szoba. Van itt egy fiú is... -Majd közelebb lépett.
---------------------------
Annyeong!
Remélem tetszett ez a rész, bocsi a késésért, de egyszerûen nem volt idôm begépelni... Ha tetszett nyomjatok egy Vote-ot és öntsétek ki a lelketeket egy kommentben (XD)!
Ui.: 2.200.000 W=kb.500.000 Ft
Have a good day! <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Dirty past ÁTÍRÁS ALATT
Aksi"Mivel a lakásban teljes sötétség honolt, ezért elindult, hogy felkapcsolja a villanyt, ám egy távoli villám fénye megvilágított egy a fotelben ülő alakot. Egy alakot amit Jimin azt hitte soha többé nem fog látni. Egy alakot szőke hajjal és éjsötét...