פרק 1

3.5K 159 34
                                    


*** אזהרה - תכנים מניים ואלימים כמעט בכל הפרקים של הסיפור ***

שיר מומלץ לפרק: with ears to see and eyes to hear - sleeping with sirens


"ג'ימין, אתה כל כך יפה". קול המשי של הבחור נשמע מעליו, גורם לטמפרטורה של האטמוספירה לעלות אפילו יותר.

ג'ימין היה בלאגן מתנשף בזמן שהבחור חדר לכניסה שלו שוב ושוב, אבל הוא נתן לו להתעלל בו באכזריות.

"הגוף שלך באמת נעשה בשביל סקס, לא ככה? אתה עדיין הדוק כמו בפעם הראשונה." הבחור אמר, זיעה טפטפה למטה והתערבבה עם זעתו של ג'ימין עצמו. הוא המשיך לדחוף ולמשוך נגד הקירות הפנימיים של גי'מין. 

ג'ימין הרגיש את הפין של הבחור ממשיך לגדול בתוכו, הוא אפילו יכל להרגיש את הדופק נגד השרירים שלו. הם היו צמודים כל כך אחד לשני, עם הבחור דוחף את עצמו בקשיחות לתוך ג'ימין, הוא הרגיש את גופו מאבד שליטה,כאילו הוא עולה באש. 

ג'ימין התייפח ברכות, נושך את שרשרת אבני הירקן שלו שמוקדם יותר הייתה צמודה לחזהו. הוא ניסה אבל כשל לעצור את הבכי והצעקות הזועפות שלו. שרשרת אבני הירקן ניתנה לו רק חצי שעה לפני כן על ידי הבחור, הוא הזמין הזמנה מיוחדת מהתכשיטן, ששמו של ג'ימין יהיה מגולף על האבן. 



          "מתנה ליום השנה הראשון שלנו". הוא אמר.

          ג'ימין צפה בו בקרירות, צוחק במרירות בפנים.

שנה אחת. כן, זו הייתה שנה מלאה מאז שג'ימין נתפס והוחזק בשבי אצל הבחור הזה .

אם הוא היה יודע על התוצאה הזו, הוא לא היה נותן לתעלולים שלו לשלוט עליו ובורח מהמחנה קיץ עם חבריו. והוא לא היה מאמין לחבורת הגברים המפוקפקים ומרשה לעצמו להיגרר לאישזהו קזינו. הדבר הבא שידע, היה שהוא היה חייב סכום מגוחך של כסף שכנראה היה צריך לעבוד את כל חייו כדי לשלם. ממש ברגע שהוא חשב שיהפוך לשפחה האישית של מישהו, הוא לפתע נתפס על ידי בחור שבדיוק ירד למטה מהמדרגות. בתוך הפאניקה, הוא שמע את הבחור אומר, "אני אקנה אותו."

אקנה. איזו מילה פזיזה.

מאז והלאה, הוא נהיה צעצוע יקר הנקנה על ידי הגבר ההוא.

לולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם חבריו, ולא מוחזק בכלוב הזה, כמו בובה כלואה. הוא גם היה שמור במעקב האולטימטיבי, מאז שהגיע למקום הזה, הוא אף פעם לא הורשה לדרוך בחוץ.. למרות אי היכולת לצאת, הוא אסף מספיק מידע על הבחור הזה מהטלוויזיה. שמו היה ג'ון ג'ונגקוק, נולד למשפחה עשירה ומשפחה מפורסמת של עסקים.  

תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)Where stories live. Discover now