שיר מומלץ לפרק: Stay With Me - Chanyeol & Punch
במשך כל הערב, מחשבותיו של ג'ונגקוק לא עזבו את ג'ימין לרגע. הוא תהה מה שלום הנער תוך כדי התבטאויות מוסחות דעת עם אנשי העסקים האחרים. הוא החליט שהוא לא רוצה להשאיר עוד את ג'ימין לבדו, ולכן מיהר להתנצל מהשיחה. אבל כשהסתובב לחפש את הנער, הוא לא נמצא בשום מקום. צמרמורת של בהלה התמקמה בבטנו וג'ונגקוק יצא מיד לחפש אותו.
כשהיה בטוח שג'ימין כבר לא בלובי, הוא עשה את דרכו אל הסוויטות. כאשר ג'ונגקוק פתח את הדלת הראשונה שהייתה פתוחה בחשדנות, נדהם מיד כשאהובו כמעט נפל לתוך זרועותיו ומיד החל לבכות, כאילו מביע את אבלו. הבכי של הנער שבר את ליבו.
"מה קרה?" הוא ניגב ברוך את דמעותיו של הנער. כשראה את ג'ימין ממשיך ליבב בשקט, ג'ונגוק הצמיד נשיקה על שערו ואמר, "הכל בסדר עכשיו."
הבכי של ג'ימין השתתק בהדרגה, אבל גופו עדיין רעד מעט. הנער אחז את אגרופיו בחוזקה בבגדיו של ג'ונגקוק, כאילו חשש שהבחור יברח.
"תספר לי מה קרה—" לפני שג'ונגקוק היה יכול לסיים את משפטו, ג'ימין הרים את ראשו והצמיד את שפתיו לשל ג'ונגקוק. שפתיו היו רכות ונעימות, ופשוט התחככו קלות בשפתיו של ג'ונגקוק לפני שהנער נסוג לאחור.
"התגעגעתי אלייך." ג'ימין מצמץ בעיניו, עיני הבדולח שלו היו מעורפלות.
חיוך התפשט על פניו של ג'ונגקוק, וכשראה את ההבעה, ג'ימין לבסוף נרגע שוב בזרועות החזקות. הבחור חפן את צווארו של ג'ימין והחזיר את הנשיקה בתשוקה ובחום, הלשון שלו מקניטה ללא הרף את ג'ימין.
"גם אני התגעגעתי אלייך. אפילו בזמן הקצר הזה, התגעגתי אלייך, ג'ימין."
שיעול יבש נשמע ליד בני הזוג.
"בבקשה, תיהנו. אני חייב ללכת עכשיו," אמר יונגי בקצרה.
"חכה," הבעתו של ג'ונגקוק התקשחה פתאום. "מה?"
הוא הצביע על בגדיו החדשים של ג'ימין.
"אה, מלצר שפך עליו בטעות יין, אז מצאתי לו משהו חדש ללבוש." יונגי השיב בלי להניד עפעף או סומק.
"באמת?" ג'ונגקוק חייך, "אז אני יכול לראות את הבגדים?"
יונגי נאנח, "אני חייב ללכת, יש משהו שאני צריך לטפל בו. בבקשה... תמשיכו."
והוא יצא בדיוק ככה.
***
כשסגר את הדלת מאחוריו, הוא פלט אנחה של כעס. ג'ונגקוק עדיין היה עקשן כמו תמיד.
"מר, מין," אישה עשתה את דרכה אליו והושיטה לו בחשאי מעטפה, "זה כל מה שביקשת."
"כל הכבוד, וונסה, ידעתי שאת מספיק חכמה." יונגי תחב את המעטפה לחליפה וטפח על ראשה של האישה, "אל תדאגי, אני אעזור לשלם את החובות של ההורים שלך בקרוב."
YOU ARE READING
תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)
Fanfictionלולא הטעות היחידה שעשה, ג'ימין כנראה עוד היה בקולג' שלו, משתובב עם החברים שלו, ולא מוחזק בכלוב הזה כמו בובה כלואה. לברוח. זאת הייתה המחשבה היחידה בראשו, הוא לא רצה שום דבר חוץ מלברוח מהמפלצת בשם ג'ון ג'ונגקוק. אבל ג'ונגקוק היה איש מאוד עשיר וחזק עם...