פרק 3 - תתן לי 3 אפשרויות

3K 142 25
                                    

שיר מומלץ לפרק: Sea - BTS


ג'ונגקוק הורה למשרת להתקשר לרופא במהירות, ואז הסתובב בחזרה אל ג'ימין ועזר לו להתלבש. כשעשה זאת, התנועות שלו היו עדינות ואכפתיות, היה נראה כאילו הוא בן אדם שונה לגמרי ממי שהוא היה אתמול בלילה. ג'ונגקוק תמיד היה כזה. ברגע אחד הוא העריץ את ג'ימין כאילו היה סוג מסוים של אוצר, ואז הוא דרך עליו ללא רחמים ברגע הבא.

ג'ימין היה רגיל לזה.

מה שהפתיע אותו הייתה העובדה שג'ונגקוק לא פיטר את סוקג'ין. אולי כי הוא הרגיש סוג של חרטה. לג'ימין לא היה הזמן להרהר על הסיבה לפני שהוא ישב מול הרופא, בוהה ברצפה. ג'ונגקוק נשאר לידם כל הזמן שסוקג'ין בדק אותו, וג'ימין תהה אם הוא רק שם עין עליהם או אם הוא באמת היה מודאג. דבר אחד היה בטוח, ג'ימין לא חייך אל סוקג'ין כמו שחייך אליו אתמול. פרצופו נשאר מאופק ונמנע מליצור קשר עין עם הרופא הנחמד.

הוא לא רצה לחזור על תוצאות אתמול.

"למרבה המזל, רק מיתרי הקול שלו קצת נפגמו ובגלל זה הוא לא יוכל לדבר לזמן מה. זה לא רציני כל כך. מה קרה? הוא בלע משהו חד?" סוקג'ין אמר לג'ונגקוק לאחר שהעריך את מצבו של ג'ימין.

קולו של ג'ונגקוק היה קר, "זה לא משהו שאתה צריך לדאוג לגביו. אתה רופא, העבודה היחידה שלך היא לרפא מטופלים."

סוקג'ין בהה בו במבוכה לרגע לפני שכיחכח בגרונווהמשיך, "אני הולך לרשום לו כמה תרופות אנטי דלקתיות. רק תזכור, לא לאכולדברים קרים או חריפים מידי כי הם יגרו את הכאב בגרונך יותר. וגם, תנסה להימנעמדברים קשים מידי ותשתדל לאכול אוכל נוזלי. זה גם לא אמור להיות חם מידי, מתחת ל27מעלות צלזיוס זה מושלם. ככה, תחלים מהר יותר. וכשתחלים, תנסה לא לדבר חזק מידי כדי לשמור על הגרון שלך. אוקיי, עכשיו בוא נעשה את הבדיקות הרגילות שלך. בבקשה תוריד את החולצה."


ג'ימין הביט בג'ונגקוק לאישור, ועם הנהון של ראשו של ג'ימין, סוקג'ין החל לפתוח את חולצתו. ורגע לאחר מכן, נכנס המשרת לחדר.

"מאסטר, יש לך שיחה."

ברגע שג'ונגקוק יצא, סוקג'ין התחיל להפציץ את ג'ימין בשאלות.

"מה קרה, ג'ימין? מה הוא עשה לך? הדרך היחידה שהגרון שלך יהיה במצב כזה היא רק אם תבלע זכוכית! הוא הרביץ לך? התעללות במשפחה? למה שלא תתקשר למשטרה?"

ג'ימין לא ענה. הוא הוריד את חולצתו, הכתמים האדומים היו פזורים על כל גופו. סוקג'ין בהה עם פיו פתוח לרווחה ובהה, המום, בג'ימין לזמן מה עד שסוף סוף קיבל את האמת של האירועים.

הרופא הלא מזיק התחיל לגמגם את מילותיו, "א-אתה... והוא... א-אתם..."

ג'ימין לא הנהן ולא הניד את ראשו, הוא רק כיוון את הרופא להתחיל את הבדיקות שלו. לאחר מכן, התחיל סוקג'ין לבחון אותו בחשש, מזדעזע עם כל מגע של עור. הבדיקה עברה מהר.

תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)Where stories live. Discover now