פרק 7 - הזדמנויות מפוספסות

2.3K 123 19
                                    

שיר מומלץ לפרק: stomach tied in knots - sleeping with sirens


כשג'ימין הגיע לקולנוע הגדול ביותר בעיר, כבר הייתה לו תכנית.

היו הרבה יציאות בקולנוע והוא היה מלא באנשים. והכי חשוב, האורות כבו במהלך הסרט. אז אם ג'ימין יצליח לנצל את החושך במהלך הסרט, הוא בהחלט יכול לחמוק ולברוח. כמובן, הוא לא רצה שמישהו יראה אותו מסתובב, אז הוא אמר למשרת לקנות את כל המושבים הסמוכים לשל ג'ימין, כדי שלא יישב עם אף אחד אחר. אבל לפני שהמשרת יכול היה להתחיל לנוע, מנהל הקולנוע עשה את דרכו אל ג'ימין, מברך אותו בקוריאנית שוטפת.

"סלח לי, מר. פארק."

ג'ימין בהה בו, "אמ, אני חושב שאתה טועה..."

"אה, אני לא חושב, אתה בהחלט מר. פארק." חיוכו של המנהל רק התרחב, "בבקשה, בוא אחריי, מושב הויאייפי הפרטי שלך נמצא בקומה השנייה."

"המושב הפרטי שלי?" ג'ימין שאל בהפתעה. ואז פנה במהירות למשרת, "ג'ונגקוק הכין את זה?"

המשרת נענע בראשו, ענה שאינו מודע לכך, אבל הוא לא נראה מופתע כלל.

"מישהו הזמין את המושב מראש?" ג'ימין לא יכל שלא לשאול את המנהל.

"לא, זו הייתה הוראה של הבוס שלנו." האיש חייך בחביבות.

"בוס?"

"הקולנוע הזה הוא רכוש של תאגיד קים, הבוס שלנו אמר שהוא פגש אותך פעם במסיבה ולכן הוא הורה לנו שאם מר פארק יגיע לקולנוע שלנו, נספק לך את השירות הכי טוב שיש להציע."


"אני... אני מבין." ג'ימין לא היה בטוח מי הבעלים של חברת "קים", אבל בכל זאת הלך בעקבות המנהל במדרגות. כשנכנס לחדר הפרטי, שמורי ראש עמדו מחוץ לדלת, שומרים על המשמר, בעוד המשרת נכנס לחדר איתו.

החדר היה מעוצב היטב. מסך הסרט היה מיושר בבירור עם שדה הראייה מן המרפסת בקומה השנייה, והחדר היה חסין קול גם כן. משקאות שונים הוגשו והיו אפילו שירותים. השירות היה מעולה, אבל ג'ימין לא היה מרוצה כלל. הבריחה הייתה בלתי אפשרית עכשיו, כשהיה מוגבל לחדר הפרטי עם המשרת.

לאחר שעתיים מייסרות, ג'ימין פנה למרכז הקניות הגדול ביותר בעיר. בבניין היו שלושים קומות מלאות באלפי חנויות, החל מחנויות ריהוט שונות לבית ועד לחנויות תכשיטים ממותגות.

"ברוך הבא, מר. פארק." מוכרת ניגשה אליו בחיוך זוהר, "איך אוכל לעזור לך?"

ג'ימין הופתע שוב, אבל עם ניסיון מהקולנוע, הוא מיהר לחזור לעצמו.

"את יודעת מי אני? תני לי לנחש, הבוס שלך הורה לך לעזור לי?"

"נכון! כמה חכם אתה, מר. פארק." היא הוסיפה, "אתה יותר יפה בחיים האמיתיים. הבוס שלנו דיבר עלייך אחרי שראה אותך במסיבה."

תסתכל מחוץ לחלון, אתה רואה אהבה? (סיפור מתורגם)Where stories live. Discover now